• 1
  • 2
2006-08-08, 18:07
Medlem
Daniel Nyhlén skvallrar om diverse kändisar i sin krönika denna vecka. Är det nagon vänlig själ som sitter inne pa info om vilka han pratar om?

Texten lyder som följer:

Det går en massa rykten om en rad olika celebriteter på stan. Och för att inte göra er alldeles för besvikna får jag väl börja sensommaren med att berätta ett par.

En av Sveriges aktuella artister ska bland annat ha blivit uppläxad av sin manager. Anledningen är att artisten tydligen har haft fuffens och dumheter ihop med en annan artist. Det har bland annat ryktats om drogpartyn. Managern var tvungen att dra i nödbromsen innan skandalen var ett faktum. Hela karusellen var faktiskt på väg att avslöjas men genom sina goda kontakter lyckades managern få kontroll på situationen.

På tal om fuffens så ska en av Sveriges chefredaktörer vara väldigt het på det som i folkmun kallas för kola. Ja, jag snackar inte om smågodis...
Drogen ska bland annat ha intagits med flera personer ur finfina societetskretsar som står kungahuset nära. Lika barn leka bäst brukar det väl heta...

Sen har ni väl inte missat att en av landets mest pumpade redaktörer på konstgjord väg nu även har pumpat upp sina bröst. Förändringen är tydlig, och jag kan inte låta bli att citera Petters slagdänga: Det går bra nu..
Citera
2006-08-08, 18:13
Medlem
johnny_viciouss avatar
Har inte folk lärt sej att strunta i vad den föredettingen skriver än?
Citera
2006-08-08, 19:23
Medlem
Den pumapde chefredaktören borde ju vara lilla Ebba men har tyvärr inte sett
några bilder på detta.
Citera
2006-08-08, 20:02
Medlem
På A svarar jag vet ej. På B svarar jag V*ggo C*vl*ng och på C svarar jag Ebb* von S*d*w.
Citera
2006-08-08, 20:08
Medlem
Bajspartikelns avatar
Utan att sitta på ngn som helst info känns V*ggo C*vl*ng som ett hett bud, var den första jag tänkte på när jag läste posten. Han känns som en kola torsk.
Citera
2006-08-08, 23:43
Medlem
Nulles avatar
Det låter extremt osannolikt att Ebba von Sydow skulle ha förstorat sina bröst. I hennes bok rankas silikonbröst ungefär lika högt som rökning, rött läppstift, genomskinliga toppar, tokfylla och grovhångel på dansgolvet. Och när skulle hon haft tid att genomföra operationen? Hon jobbar ju 24/7.

Nej, det måste vara någon annan.
Citera
2006-08-09, 02:42
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nulle
Det låter extremt osannolikt att Ebba von Sydow skulle ha förstorat sina bröst. I hennes bok rankas silikonbröst ungefär lika högt som rökning, rött läppstift, genomskinliga toppar, tokfylla och grovhångel på dansgolvet. Och när skulle hon haft tid att genomföra operationen? Hon jobbar ju 24/7.

Gissar, är ganska säker faktiskt, på att det är Sofi Fahrman från Aftonbladet han syftar på. Det syns på de senaste bilderna att något ökat i storlek under blusen....
Citera
2006-08-09, 02:55
Medlem
carass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Gissar, är ganska säker faktiskt, på att det är Sofi Fahrman från Aftonbladet han syftar på. Det syns på de senaste bilderna att något ökat i storlek under blusen....

rätt gissat!
Citera
2006-08-09, 03:00
Medlem
JackassTREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball

Så är det!
Citera
2006-08-09, 03:38
Medlem
Nulles avatar
Sofi Fahrman låter som en rimlig gissning.

Nytagen (?) bild på Fahrman.

Personligen tycker jag att hon i egenskap av modeikon och förebild för massvis av unga tjejer borde avhålla sig från plastikoperationer, i synnerhet som det knappast var något fel på de bröst hon hade innan operationen. Såväl Slitz som Café har ju redan rankat henne som en av de tio sexigaste kändistjejerna i landet, så man kan undra vad det är hon vill uppnå med sitt lyft.
Citera
2006-08-09, 06:39
Medlem
erikbes avatar
Är T*mb*kt* inblandad i det första ryktet tro
Citera
2006-08-09, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nulle

Jag såg henne på lunchen igår. Ganska platt, faktiskt. Jag tänkte mer på att hon hade fula ben med korviga vader.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in