Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Ja just det ja!! Doktor bartos! Visste att det var någon jag glömt! Men efter att nu sett hemsidan så hatar jag alla fall Baronen 120000 ggr mer!!!! vilken jävla fjant!
Doktor Bartos slutade i vintras. Startade eget företag som ska producera radioreklam, vill jag minnas.
Jag har också lite svårt för Titti Schultz faktiskt, men jag tror MorronZoo behöver henne som motvikt till Gert Fylkings kiss-och-bajs-humor.
Hur många gånger per dygn hör man följande på Rix FM:
"Ny och fräsch musik, här på Rix FM, du får Cascada och så ska jag spela Linda Bengtzing för dig, strax i 45 minuter musik-non-stop, men först reklam". En låt är "ny och fräsch" i en vecka ungefär, sen är den inte ny längre, kan jag tycka.
Sanna Bråding i P3 gillar jag inte, hon låter så korkad. Men jag skulle nog inte ha nåt emot att ligga med henne.
I "Ring P1" har de ibland en invandrartjej som jag tycker bryter lite för mycket. Nina Glans pratar asjobbig skorrande småländska. Täppas Fogelberg eller Thomas Tengby är bättre.
Godmorgon världen är alltid bättre med Olle Hägg eller Erik Arnér än när det är Clara Tesch.
Generellt kan man säga att kvinnoröster gör sig sämre i radio än mansröster. Det är mycket behagligare att lyssna på en dov röst än en gäll.