2006-08-09, 18:48
Medlem
Scanfaces avatar
Mycket av det nya är också flera år gammalt.
Citera
2006-08-09, 20:32
Medlem
Wylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burntfaceman
Stör mig som fan på Öhs Nujan eller va fan han heter på P3. Han har så jävla ful dialekt!

Och sedan gillar jag inte hans personlighet heller, han verkar ha en agenda som går ut på att bara han får en massa anmälningar på sig gör han bra och granskande sammhällsjournalistik. Väx upp för fan!

Men han har ju lätt radiovärldens skönaste garv Riktigt sånt där liteninvandrareflabb.
Citera
2006-08-10, 01:38
Medlem
Schnyggves avatar
Jag stör mig på tönten som kallar sig baronen på rix fm!! Hur fan kan man kalla sig det?? Det värsta är ju att han menar allvar också! När jag var liten störde jag mig på Kjell Alinge, men nu tror jag nästan jag skulle tycka han var skön!? Bästa radiorösten ever måste ju ändå tillhöra Mats Nileskär!
Citera
2006-08-10, 10:13
Bannlyst
Jag tycker inte det ens går att jämföra SR med reklamradio vad beträffar kvalité. Özz har en asskön röst och ett mysigt/barnsligt garv så han gillar jag. Men den där finnen.... vet inte vad han heter, men han har väldigt behaglig röst och det där sköna finnebrytet. Problemet är bara att det blir lite för mycket. Jag kan inte ha radion på i bakgrunden när han pratar för jag kan liksom inte göra annat än att lyssna då. Han är svinstörande, men jag förstår om många gillar honom.

Reklamradio förstår jag inte ens varför ni lyssnar på? Det är ju helsjukt egentligen.
Citera
2006-08-10, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Älgben
Jag stör mig på Rix FM:s påannonseringar av musiken.
Det är alltid "nytt och fräscht" från artisten.
Jävligt irriterande ordval, dessutom så kan man fråga sig hur länge en låt håller sig "fräsch" om den spelas 15 ggr. på samma dag...

Gah! Bytte radiokanal varje gång i somras när "vi på Rix FM älskar Amy Diamond".

Hjärntvättade är vad dom är.

Özz gör roliga intervjuer. Störde mig på honom när han var i tv. Han körde nån slags machorace, men han verkar ha lugnat sig nu.

På tal om hans dialekt. Har han en dialekt och vad är den i så fall?
Citera
2006-08-10, 10:26
Medlem
Lex Talioniss avatar
Snubben som kallar sig Doktor Bartos då? Mycket kan inte stå rätt till hos honom..

EDIT: Ugh, jag avskyr nu "Baronen" ännu mer, hittade den här sidan http://www.rixfm.se/?specialcontent=...ramledareID=32
Citera
2006-08-10, 10:33
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Özz får mig att Vämjelig människa.
Citera
2006-08-10, 14:43
Medlem
Det är faktiskt bara P3:s Frank jag stör mig på på allvar. Alla där verkar prata som om de kom från Malmötåget igår men väldigt gärna vill låta hippa och Stockholmska... men deras skånska är ännu ytterst framträdande.

Annars är ju varje lokala p4-station särskilt så här i sommartid fylld av sommarvikarier med de mest bisarra talfel.
Citera
2006-08-10, 15:56
Medlem
Ninjans avatar
Ingen INGEN INGEN!
Kommer NÅNSIN att slå Suzanne som snackar på P3 kanalen "vår gata" i att vara irriterande!
Människan är otroligt patetisk som radiopratare. Hon snackar varannan mening på dålig engelska och envisas med att bräka ur sig patetiska livsbetraktelser som ligger på en 7årings mentala nivå. Hon berättar anekdoter från sitt händelselösa liva som antingen är handlar om att noppa ögonbrynen eller om att hon tycker om att äta sesambröd. Vem bryr sig!?

Faktum är att jag är tolerant med radiopratare generellt sett, men just hon måste vara det mest värdelösa och talanglösa som någonsin sänts i radio.

Med risk för att verka rasistisk så tror jag till 100% att hon enbart är med i radio för att hon skall representera de unga invandrartjejerna i Malmö.
Inget fel med det men om man ändå måste ha en kvotblatte kan man väl välja en med talang?
Citera
2006-08-10, 20:14
Medlem
maxipaxis avatar
Överlägset jobbigast röst måste ju "Härtan" på Bandit ha.

Whiskeybröl på en 40-åring som tror att hon är 20? fyfan

Fast värst är nog hennes personlighet och kaxiga attityd.
Citera
2006-08-10, 20:46
Medlem
KönsKlass avatar
Men släpp flaskorna och nyktra till för i helv*te!!
Titti på Rix FM ÄR värst. Det finns INGEN som klår det vraket! Hennes tillgjorda viktigpetterdialekt klår allt. Nu är det väl ingen dialekt utan ett sätt hon får för sig att man ska tala för att låta viktig. Fjortistrams utan dess like. Nästan som då småbrudarna i 10 års åldern gav ifrån sig såna där skr... nej, nu höll jag på säga samma sak igen, men vi kan väl säga att det är nästan som då småbrudarna i 10-års åldern kutade omkring och förvrängde "i"-ljudet i varje mening för att det lät häftigt då. Kolla in skallen Titti har också, kanske det finns en förklaring till hennes beteende någonstans i den där jävla luftballongen till skalle. http://www.aftonbladet.se/noje/0401/22/rix.jpg

Det som gjorde mig övertygad om att hon ÄR den VÄRSTE of them all, var idag då jag lyssnade på Rix FM och de skulle få kontakt med henne på telefon, för hon var ute på sjön och tafflade omkring med skallen. Tamejtusan...Hon drar till med samma sätt att tala i telefonen också!! Den här gången slog jag av skiten på gymmet och folk fick klaga på mig också för det, men det sket jag i. Efter ca 5 minuter slog jag på igen för att det nu var ett jävla liv, men tror ni inte hon satt kvar i luren och bräkte? Fyfan vad jag stör mig på den där bruden alltså. Nån borde fan mailbomba hela redaktionen så att tönten blir avsatt!!
STÖRTA TITTI SCHULTZ!!
Citera
2006-08-10, 22:48
Medlem
Schnyggves avatar
Ja just det ja!! Doktor bartos! Visste att det var någon jag glömt! Men efter att nu sett hemsidan så hatar jag alla fall Baronen 120000 ggr mer!!!! vilken jävla fjant!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in