2024-01-18, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Jag lider med Märta och för den delen alla utbrända.

Men hennes betydelse i den svenska debatten kan inte underskattas, ingen har på samma vis satt ljuset på klimatfrågan.

Sen kan man hålla med eller inte, men hon har alltid varit tydlig och rakryggad i debatterna, till skillnad från de andra partiledarna, möjligen är Åkesson närmast men ändå helt i skuggan av Märta.
Håller med. En skarp debattör. Rak.
2024-01-18, 15:38
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Jag lider med Märta och för den delen alla utbrända.

Men hennes betydelse i den svenska debatten kan inte underskattas, ingen har på samma vis satt ljuset på klimatfrågan.

Sen kan man hålla med eller inte, men hon har alltid varit tydlig och rakryggad i debatterna, till skillnad från de andra partiledarna, möjligen är Åkesson närmast men ändå helt i skuggan av Märta.
Håller med.

Jag tror att samarbete språkrören mellan är värdelös.

Märta är alltid bäst i debatterna. Innan var det Bolund som dominerade totalt. Snacka om att de var viktiga för svensk politik. Utan de skulle kanske Mp ligga på en 10-12%. Nu ska de vara glade om de fixar magiska fyran. Det kan vi tacka firma Bolund/Stenevi för.
2024-01-18, 15:39
Medlem
RysktNaetTrolls avatar
"...och inte minst från @helldendaniel . Jag vill verkligen rikta ett stort tack till dig, Daniel. "
Ha, ha, ha, ha, ha ha, ha!
Det tog inte lång tid för den store Satan Helldén att knäcka häxan. Han är genuint ond.
2024-01-18, 15:41
Medlem
osofistikerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Kvinnor går ofta på toaletten enligt mig.
Det är väl inte så himla konstigt eftersom vi har mindre urinblåsa än män. Jag vet inte hur mycket (eller rättare sagt lite) du känner till om kvinnor men du kan googla livmoder, slida etc. så kanske du lär dig något nytt.
2024-01-18, 15:48
Medlem
donald12s avatar
Jag skulle säga Märta är mer bränd än utbränd;-)
2024-01-18, 15:49
Medlem
donald12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osofistikerad
Det är väl inte så himla konstigt eftersom vi har mindre urinblåsa än män. Jag vet inte hur mycket (eller rättare sagt lite) du känner till om kvinnor men du kan googla livmoder, slida etc. så kanske du lär dig något nytt.

Män dricker mer så jämnar kanske ut sig ;-)

Sen är er blåsa lättare att tömma dessutom haha
2024-01-18, 15:51
Medlem
Bazze1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0.N4M3
Bara pedofiler kallar vanligt folk för pedofiler ditt avskum.

Bara för du är av låg intelligens och inte förstår dig på vetenskapen, lever i en fantasivärld i det förflutna betyder inte att alla måste ta efter dina vanföreställningar ditt troll.

När argumenten tryter börjar personpåhoppen.
Såja såja....ta det lugnt så du inte fär en hjärnblödning eller en hjärtattack....för vem ska då hindra trafiken och hälsa brunbrända ensamkommande vuxna män välkomna samt ge Märta Stenevi strykekramar nu när hon kämpar med sina demoner?

Ta hand om dig vännen okontrollerad ilska leder sällan till nåt gott.
2024-01-18, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bazze1
Såja såja....ta det lugnt så du inte fär en hjärnblödning eller en hjärtattack....för vem ska då hindra trafiken och hälsa brunbrända ensamkommande vuxna män välkomna samt ge Märta Stenevi strykekramar nu när hon kämpar med sina demoner?

Ta hand om dig vännen okontrollerad ilska leder sällan till nåt gott.

Den enda som har okontrollerad ilska är debiler som du som kommer med påhopp för du inte kan argumentera överhuvudtaget, jag bara påpekar hyckleriet, falskheten och efterblivenheten du har. Hur gammal är du, 13-14? Din mognads och intelligensgrad ligger iaf där. Du bör inte yttra dig om MP överhuvudtaget.

Du sänker SDs röster men är för dum för att fatta det. MP tackar dig för rösterna.
Senast redigerad av N0.N4M3 2024-01-18 kl. 15:55.
2024-01-18, 15:55
Medlem
Men Märta har väl mest tjötat om bilisterna.
2024-01-18, 16:00
Medlem
bullbulles avatar
Det som är intressant är ju att veta om detta är en av nedan tre alternativ.

1) Hon är utbränd och planerar att komma tillbaka.
2) Hon har fått kicken och detta bakas in i ett hälsoskäl
3) Hon vill inte jobba med Helldén och avgår genom sjukanmälan

Finns det någon anledning att mörka och köra alternativ 2 eller 3? Antar att man får gå på alternativ 1, sen får tiden utvisa om hon kommer tillbaka eller ej.
2024-01-18, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassebraun
Hon kan ju fråga Åkesson om råd, hur länge var han sjukskriven, ett halvår?
Måste inte Miljöpartiet ha en ersättare för Märta?
Kanske Annika Hirvonen kan träda in 🤠
Hoppas 🙏
2024-01-18, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sierra.Leone
+1
Alla som sjukskrev sig idag är enligt mig högst troligt bland de som är kokainister!

Kände också att det kom lägligt 🤣 Testa alla politiker omgående

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in