2024-02-02, 14:42
Medlem
pojkpingiss avatar
Stenevi är en mycket klok och vacker kvinna. Jag håller mina tummar, att hon återvänder, att hon skakar av sig tölpen Helldén. Även om jag inte håller med Stenevi om allt, så var/är hon en guldklimp. Mitt i allt elände är hon en ståtlig kvinna. Håller mina tummar att hon återvänder, demolerar högern.
2024-02-03, 17:18
Medlem
bl-gr-ns avatar
OK! Ni MP-henar får stake och blir våta i trosan av den äckliga PK-häxan.
Jag hoppas också på att henen kommer tillbaka, för hen är Sverigevänliga partiers största draghjälp.

Just nu lever häxan gått och kan använda familjen Stenevis bensinslukande lyxbilar för att åka härs och tvärs genom Sverige.
Eller har din hen tagit flyget till någon lyxig tropisk turistort?

Red: En riktig Miljöpartist får säkert både stå-fräs och blir våt, i trosorna... Enligt PK-fakta/HBTQ om att det finns ett flertal kön och könskombinationer
Senast redigerad av bl-gr-n 2024-02-03 kl. 17:34.
2024-02-03, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Listan inkluderar även ersättare samt spänner över tid — dvs vissa har slutat och andra övertagit deras plats. En riksdagsplats har därmed delats av fler personer.
Ersättare är inte riksdagsledamöter…
Och listan spänner inte över tid, den är tydligt definierad till ett specifikt år och så många byten av ledamöter lär inte skett under ett år mellan val.
2024-02-06, 21:01
Medlem
rapiers avatar
Undrar vad det är för läkare som sjukskrivit Stenevi för hennes somatiska besvär? Suspekt att det inte framkommer varför hon är sjukskriven.

Jag är övertygad om att det hela handlar om arbetsmiljöutredningen om Stenevis ledarskap.
Hon vet säkert redan resultatet av den och sjukskrivningen är ett sätt att försvinna som språkrör bakvägen d.v.s. att hon inte kommer tillbaka och ett nytt språkrör tar vid och arbetsmiljöutredningen försvinner i mediebruset.
2024-02-09, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rapier
Undrar vad det är för läkare som sjukskrivit Stenevi för hennes somatiska besvär? Suspekt att det inte framkommer varför hon är sjukskriven.

Jag är övertygad om att det hela handlar om arbetsmiljöutredningen om Stenevis ledarskap.
Hon vet säkert redan resultatet av den och sjukskrivningen är ett sätt att försvinna som språkrör bakvägen d.v.s. att hon inte kommer tillbaka och ett nytt språkrör tar vid och arbetsmiljöutredningen försvinner i mediebruset.

Framsynt, precis som du skriver så checkar hon ut idag.
2024-02-09, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rapier

fyfan vad rätt du hade.sjukt haha
2024-02-09, 12:31
Medlem
perry2s avatar
UNDERBART

KARMA rules

Psychopath
Senast redigerad av perry2 2024-02-09 kl. 12:34.
2024-02-09, 12:34
Medlem
Äntligen - spelet för galleriet slut.
2024-02-09, 12:36
Medlem
perry2s avatar

På redaktionerna i STHLM förbereds nu snyftreportage till kvällens nyhetsprogram
2024-02-09, 12:39
Moderator
v50s avatar
Märta avgår som språkrör enligt en intervju på aftonbladet
Citat:
Den 18 januari meddelade Miljöpartiets språkrör Märta Stenevi att hon skulle sjukskriva sig.
En tuff höst slet och hon behövde en paus för att hämta sig.
Nu berättar Märta Stenevi att hon lämnar posten som språkrör.
– Jag har försökt ta det lite lugnt och återhämta mig, men med lite distans så har jag bestämt mig för att jag kommer att avgå som språkrör, säger hon när Aftonbladet möter henne på fredagsförmiddagen i hennes övernattningslägenhet i Stockholm.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...r-miljopartiet
2024-02-09, 12:54
Moderator
Strix m/94s avatar
Diskussionen om Märta Stenevis avgång diskuteras vidare i tråden för detta ändamål.

Denna tråd låst.

Strix/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in