Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 14:18
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Såg en kommentar med 55 upptummar som ställde frågan om hon inte tycker att han tappat kontakten med sina barn. Fullt relevant fråga, som inte hade en otrevlig underton. Alla svar under frågan är raderade, förutom typ de från den där totalidioten annsophie22. Användarna som skrev dem är gissningsvis dolda för all framtid nu.

Sen ondgör hon sig över att det skrivs så mycket skit på Flashback.

Annesophie22 blir jag galen på!!
Citera
Igår, 17:02
Medlem
Tror ni att Linda lyckades locka in någon i bastun på dansens julavslutning? 😂 Det är kanske är i bastun hon på nytt finner en ny partner.
Citera
Igår, 19:06
Medlem
Jag blir så galen på Linda, hennes hemska försvarstal, aggressiv och arrogant. Usch för henne. Barnen kommer inte vilja vara hos henne ändå för det är något fel på henne. Hon pratar om att barnen sover tillsammans i hennes säng när de är hos henne. MEN dom har ju aldrig varit hos henne allihopa samtidigt!!
Det hon saknar är att tvätta och sortera tvätt…inte att göra saker med sina barn …
Senast redigerad av Malincecilia76 Igår kl. 19:32.
Citera
Igår, 22:48
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malincecilia76
Jag blir så galen på Linda, hennes hemska försvarstal, aggressiv och arrogant. Usch för henne. Barnen kommer inte vilja vara hos henne ändå för det är något fel på henne. Hon pratar om att barnen sover tillsammans i hennes säng när de är hos henne. MEN dom har ju aldrig varit hos henne allihopa samtidigt!!
Det hon saknar är att tvätta och sortera tvätt…inte att göra saker med sina barn …

Kan bara hålla med. Jag sitter för mig själv o himlar med ögonen när hon häver ur sig sina tokiga idéer.

Där sitter hon och har inget att göra, medan Hampus har alla 4 barnen varannan vecka och ett heltidsjobb!

Om hon kunde se längre ifrån än sitt ego så skulle hon fatta att hon behövs i Strömsund så länge barnen är små.

Då skulle hon kunna vara med o avlasta lite också.

Men hon "trivs" inte där....herregud

Nu verkar hon inte ha kvar städjobbet i ström heller.....och hon köper nya möbler och går på skönhetsbehandlingar o hsr långtråkigt.....

Hampus jobbar heltid och har inte så mycket pengar att roa sig för

Varför kan människan inte ta ett jobb??

Var fan får hon pengar ifrån??
Citera
Igår, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malincecilia76

Ja så otrolig pinsam kvinna.

Och när hon svarar på påståendet att barnen inte har sängar ”jag har haft lägenheten i 2 veckor……”

Men i den andra lägenheten hade dom inte heller sängar
Citera
Igår, 23:08
Medlem
Undrar hur många dagar hon haft barnen i Östersund totalt sedan hon flyttade? Snabbt som ögat sa hon att Erik kunde ha barnen på julafton för det blir ju minsta möjliga ansträngning för henne och hon kan åka hem till Östersund igen så fort som möjligt.
Det är ju bättre för barnen i Östersund för det finns ju mer att göra där, tex bada och åka pulka för det kan man ju inte göra i Strömsund. Hon intalar sig själv så hårt att hon tror på sig vilket är ett typiskt drag för en narcissist.
Citera
Igår, 23:26
Medlem
Hon säger att Ture alltid är ledig på fredagar! Jag har aldrig hört att förskoleklasser har ledigt en dag i veckan, framförallt inte nu sedan det blev skolplikt även där!
Citera
Igår, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Hon säger att Ture alltid är ledig på fredagar! Jag har aldrig hört att förskoleklasser har ledigt en dag i veckan, framförallt inte nu sedan det blev skolplikt även där!
Tydligen ett upplägg en del kommuner har. Då undrar man varför hon inte kan ha honom varje fredag istället för att gå på fritids? Men det är väl inte hennes vecka och inkräktar på hennes frihet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in