2026-08-12, 17:18
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Lindas mamma har en grå bil
https://biluppgifter.se/fordon/HSL281/

Vet inte varför de skulle låna hennes bil för att taktälta. Mamman har dessutom en husvagn som skulle funka kanon för ändamålet.
Citera
2026-08-13, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Vet inte varför de skulle låna hennes bil för att taktälta. Mamman har dessutom en husvagn som skulle funka kanon för ändamålet.
Fast taktälta och bo i husvagnsägare inte riktigt samma grej. Och så behövs takräcke för taktält.
Citera
2026-08-13, 18:46
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maelha
Fast taktälta och bo i husvagnsägare inte riktigt samma grej. Och så behövs takräcke för taktält.

Vem var det som körde då, med tanke på att hon satt på passagerarsidan när hon filmade?

Men visst, jag har inte en aning. Det kan vara vad som helst. Det känns bara som att Linda inte är typen som organiserar en sådan campingtrip på egen hand. Det är mycket mer sannolikt att hon skaffat någon ny tjänare som ska underkasta sig och organisera allting åt henne.
Citera
2026-08-15, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Vem var det som körde då, med tanke på att hon satt på passagerarsidan när hon filmade?

Men visst, jag har inte en aning. Det kan vara vad som helst. Det känns bara som att Linda inte är typen som organiserar en sådan campingtrip på egen hand. Det är mycket mer sannolikt att hon skaffat någon ny tjänare som ska underkasta sig och organisera allting åt henne.
Hennes mamma?! Hon brukar ju ha sin mamma med på resor nu förtiden så fort hon ska göra nåt med barnen. Någon måste ju ta hand om ungarna nu när inte hennes slavar finns med länge, alltså Hampus och Erik.
Citera
2026-08-15, 18:34
Medlem
Så nu har L, E och H alla tagit med barnen på semester denna sommar. Endast på L:s semester saknades tvillingarna, vilket dom även verkar ha gjort varje gång L haft barnen. Nog för att fritidsintresse och pendling till skolan kan vara orsak till att inte bo hos mamma, men med det här i åtanke känns det snarare som att L är orsaken. Låtvalet på instagram känns ju inte heller helt ogenomtänkt.. tyvärr:

Citat:
"Och även när det känns tungt ibland
Vet jag att hjärtat slår för mer
Det finns ljus i varje morgon
Om jag väljer att se

Jag är tacksam för allt jag har
För varje dag som vill börja om
Jag är tacksam för livet jag fått
För styrkan som bär mig fram
Jag är tacksam för varje steg
För varje dröm som lever kvar
Jag lyfter blicken, jag fortsätter gå
Jag är tacksam"
Det eviga behovet av att uttrycka hur nöjd man är med tillvaron tyder snarare på att sanningen är den motsatta.
Citera
2026-08-15, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Så nu har L, E och H alla tagit med barnen på semester denna sommar. Endast på L:s semester saknades tvillingarna, vilket dom även verkar ha gjort varje gång L haft barnen. Nog för att fritidsintresse och pendling till skolan kan vara orsak till att inte bo hos mamma, men med det här i åtanke känns det snarare som att L är orsaken. Låtvalet på instagram känns ju inte heller helt ogenomtänkt.. tyvärr:

Det eviga behovet av att uttrycka hur nöjd man är med tillvaron tyder snarare på att sanningen är den motsatta.
Flera helger har tvillingarna valt att stanna med E när H och de 2 yngsta åkt till Skärvången. 11-åringar vill vara med kompisar, de är viktiga i den åldern. De vet ju också att de har en pappa samt en bonuspappa och båda ställer upp för dem.
Citera
2026-08-16, 06:00
Medlem
På ett av Lindas inlägg på Facebook frågar hennes mamma var Trollskogen ligger och får svar av någon annan att det är Sundsvall. Så tydligen hade hon inte berättat var hon är för mamman.
Citera
2026-08-16, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svbk-tant
Flera helger har tvillingarna valt att stanna med E när H och de 2 yngsta åkt till Skärvången. 11-åringar vill vara med kompisar, de är viktiga i den åldern. De vet ju också att de har en pappa samt en bonuspappa och båda ställer upp för dem.

Det är ju nu som det sociala verkligen börjar i den åldern, vänner blir alltmer viktiga och prioriteras. Tänk då när han har tre vuxna att ta hänsyn till…det pusslet är ju allt annat än enkelt.
Citera
2026-08-16, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svbk-tant
Absolut, under veckorna har dom vistats både hos H och E på någon annan förälders dagar. På semestern, d.v.s. Norge och Göteborg, har dom dock hängt med. Att stå över en semester känns ändå som ett större steg kan jag tycka. För, förstår jag det rätt så åkte L nu iväg en längre bit än innanför stadens gränser under några dagar.
Citera
2026-08-16, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Absolut, under veckorna har dom vistats både hos H och E på någon annan förälders dagar. På semestern, d.v.s. Norge och Göteborg, har dom dock hängt med. Att stå över en semester känns ändå som ett större steg kan jag tycka. För, förstår jag det rätt så åkte L nu iväg en längre bit än innanför stadens gränser under några dagar.

Inga barn, inget content.
Förklarar varför hennes videos är så sent emellan varandra.
Citera
2026-08-23, 21:50
Medlem
Vet inte om det har tagits upp här inne men har ni märkt att Hampus familj aldrig har nämns att dom har varit barnvakt eller att Isabelle har varit hemma själv med te,x Signe typ när Hampus har åkt till Skärvången till Niklas den som har tagit dom små barnen/tvillingarna när alla 3 bodde ihop i huset om det har varit nåt så fick Moa och Momma ställa upp och idag så är det Erik som får agera barnvakt för han har ju ändå inget liv eller flickvän 🙄.
Citera
2026-08-23, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag-heter-Linnea
Vet inte om det har tagits upp här inne men har ni märkt att Hampus familj aldrig har nämns att dom har varit barnvakt eller att Isabelle har varit hemma själv med te,x Signe typ när Hampus har åkt till Skärvången till Niklas den som har tagit dom små barnen/tvillingarna när alla 3 bodde ihop i huset om det har varit nåt så fick Moa och Momma ställa upp och idag så är det Erik som får agera barnvakt för han har ju ändå inget liv eller flickvän 🙄.

Man är inte barnvakt till sina barn, nu provar du skapa content.
Barnen har man så gärna om man är en sund förälder.
Eller hur tänker du själv, Linnea?
Att hjälpas åt är sunda föräldrar.
Barnen har bog många föräldrar att förhålla sig till.

Jag tänker så här, behöver man hjälp att rodda så frågar man väl den andre föräldern i första hand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in