Citat:
Ursprungligen postat av
Granasen
Linda verkar sakna bilen bra mycket mer än barnen. Och så tjat om att hon måste ta med saker mellan Östersund och Strömsund. Nu ska tydligen lister äntligen upp. Ser ju ut som skit i hallen och dörröppningen till vardagsrummet. Signe såg inte så glad ut att träffa mamma. Var det ett Soc möte som blev inställt?
Pinsamt att se att hon är mer glad över nya bilen än vad hon är över att träffa och umgås med barnen och ingenting om att dom skulle ha kalas för Moa som har fyllt år bilen va mer viktig att prata om och Signe såg riktig ledsen ut inga glada miner där inte
Citat:
Ursprungligen postat av
svbk-tant
Exakt så uppfattade jag S hon verkade jätteledsen. N var inte med, han nämdes inte ens men B skulle nog komma senare. Hon nästan grät för att lämna ifrån sig bilen men hallå.......Hennes YT är så tråkiga så hur kan hon lägga ut dem???Vilket miserabelt liv hon lever.
Jag funderade på om Nils och Birk hade tagit sparken till skolan så det va därför dom inte satt i bilen och skulle komma senare
Citat:
Ursprungligen postat av
Granasen
Undrar om dubbelsängen som var i Signes rum i källaren är den hon har i Östersund nu? Verkar iallafall gå segt med uthyrning eller försäljning av huset.
Jag va tvungen att gå tillbaka och kolla när Linda gick till tvättstugan i senaste vloggen när hon skulle sänka värmen och såg att det rummet som är Signes är ju typ tomt och sängen är borta som L ställde dit och fixade och då kan man ju undra vart sover Signe? eller är hon också utslängd ur huset precis som Moa eller sover Signe i samma rum sov Linda för hon kan väl inte sova i samma säng som sina bröder? där går gränsen kan jag känna hon är ändå 10-11 år hennes kropp förnedras mer och mer och Lindas jävla skitsnack om att dom kan visst dela säng kan hon ju trycka upp nånstans och jag tror Linda är lika otrevlig mot dom som vill hyra huset som hon är i vloggen och Instagram så det lär vara svår uthyrt