2007-07-20, 13:25
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juristen
Gillar kvinnor i allmänhet, men föredrar smarta/välutbildade sådana.
Jur kand, fil kand, <>131 IQ här.

OBS

Älskar intelligenta kvinnor, men FÖRAKTAR tokfeminister.

Visst kanske det finns tokfeminister som har högt IQ, men jag tror den kombinationen är förvillande liten, då man har noterat att tokefeministerna oftast förkommer bland de kvinnor som saknar utbildning och allmänbildning.
2007-07-20, 13:30
Medlem
Krappfiskarns avatar
Har inget emot intelligenta/allmänbildade kvinnor, min mor tillhör den skaran.

Dock de intelligenta/allmänbildade kvinnor jag träffat (förutom min mor såklart) har visat sig vara sådana besserwissar som aldrig kan hantera att man påpekar sakfel i vad de säger, främst gällande politik och religion. Jag tycker intelligenta/alllmänbildade kvinnor låter sina känslor styra vad de säger och tänker istället för vad de vet.
2007-07-20, 13:50
Medlem
Goggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Har inget emot intelligenta/allmänbildade kvinnor, min mor tillhör den skaran.

Dock de intelligenta/allmänbildade kvinnor jag träffat (förutom min mor såklart) har visat sig vara sådana besserwissar som aldrig kan hantera att man påpekar sakfel i vad de säger, främst gällande politik och religion. Jag tycker intelligenta/alllmänbildade kvinnor låter sina känslor styra vad de säger och tänker istället för vad de vet.

Oidipus-komplex?
2007-07-21, 13:48
Medlem
wildFevers avatar
Jag måste erkänna att jag hatar alla kvinnor. Dom är endast köttstycken i mina ögon, en avancerad form av masturbation helt enkelt.
2007-07-21, 14:10
Medlem
Arkhons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Empress
Hm.. Du avskyr matematik själv?

Nej, jag anser bara att det inte är så attraktivt med en kvinna som är bra på siffror.
2007-07-21, 19:21
Medlem
shanghais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildFever
Jag måste erkänna att jag hatar alla kvinnor. Dom är endast köttstycken i mina ögon, en avancerad form av masturbation helt enkelt.

Din mor måste vara stolt över dig.
2007-07-21, 20:34
Medlem
wildFevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shanghai
Din mor måste vara stolt över dig.

Jag tror inte hon vet om det Vet faktiskt inte varför jag tycker så.. har alltid gjort det. Men jag står för det också (förutom till mor min )
2007-07-21, 20:39
Medlem
Citat:
Låt du bli kvinnorna i fortsättningen och köp dig en biff att dra veken igen om du skulle bli sugen på sex, du kan ju värma den lite i micron om den är lite för kall.
2007-07-21, 20:40
Medlem
kniebolos avatar
Citat:
Jag tror inte hon vet om det Vet faktiskt inte varför jag tycker så.. har alltid gjort det. Men jag står för det också (förutom till mor min )

Är du etnisk svensk? Det där förakta-alla-kvinnor-utom-mamma låter misstänkt utböliskt i mina öron.
2007-07-21, 21:15
Medlem
wildFevers avatar
Nej jag är inte etnisk Svensk, och nej här köps inga biffar, jag gillar sexigt kött.
2007-07-21, 21:19
Medlem
Citat:
Nej jag är inte etnisk Svensk, och nej här köps inga biffar, jag gillar sexigt kött.
Jag råder dig att köpa en sådan här i stället http://www.amorspilar.se/index.php?cPath=26_73 .
Jag tror inte att en sådan som du ska ha att göra med levande varelser av varken det ena eller det andra slaget.
2007-07-21, 21:27
Medlem
Goggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dux
Jag råder dig att köpa en sådan här i stället http://www.amorspilar.se/index.php?cPath=26_73 .
Jag tror inte att en sådan som du ska ha att göra med levande varelser av varken det ena eller det andra slaget.

Varför inte då? För att han föraktar kvinnor? För att han inte ser dem som annat än objekt? Så länge han inte förgriper sig på dem spelar det väl ingen roll vad han har för syn på dem, eller hur?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in