2024-08-28, 22:12
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigMesquiteMurph
Fast bevis på att man köpt THCH utesluter inte att man rökt vanlig cannabis så fungerar nog inte riktigt så.
Men det funkar så att de måste bevisa att du inte rökt lagligt. Vilket de inte kan. Så rök på.
Citera
2024-08-29, 12:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Men det funkar så att de måste bevisa att du inte rökt lagligt. Vilket de inte kan. Så rök på.

Ett urinprov som visar positivt på cannabis brukar vara nog med bevisning....
Citera
2024-08-29, 16:19
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigMesquiteMurph
Ett urinprov som visar positivt på cannabis brukar vara nog med bevisning....

Suck. Nej. Det brukar ses som ett tecken på att man olovligen hanterat narkotika men nu presenterar man ju här ett alternativt scenario som åklagaren MÅSTE motbevisa. Vilket inte går.

Det blir ju precis som om du har rökt cannabis utomlands.

Hur har du tänkt att polis och åklagare ska bevisa att du har gjort någonting som du inte har gjort? Särskilt om du hjälper till lite och visar upp kvitto på att du använt en laglig produkt?

Läs det här typ https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...g-knarkbaronen
Citera
2024-08-30, 10:39
Medlem
Era jävla skojare, antingen får ni betalt eller så har smoketower tagit in falska med puffy..

Kollegor som hämta från hero etc som har samma thch/thcb blir påverkade 2 bloss.

Gett dem 4-5 bloss under jobb tid och de märker inte ett skit.

Eller så har ni ingen erfarenhet.

Hursomhelst Puffy bara kasta i papperskorgen. .. ST är ett skämt...
Citera
2024-09-03, 03:14
Medlem
DroneXR7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lay-zey
Era jävla skojare, antingen får ni betalt eller så har smoketower tagit in falska med puffy..

Kollegor som hämta från hero etc som har samma thch/thcb blir påverkade 2 bloss.

Gett dem 4-5 bloss under jobb tid och de märker inte ett skit.

Eller så har ni ingen erfarenhet.

Hursomhelst Puffy bara kasta i papperskorgen. .. ST är ett skämt...

Dom jag köpte från https://www.hipuffy.eu/sv/collections/thch fungerade bra. Aldrig handlat från någon svensk shop eftersom dom tar dubbla priset + frakt, medan frakten från hipuffy är gratis.

Men jag kan mycket väl tänka mig att dom har köp in någon billigare, sämre variant med lägre procent THC-H för att tjäna lite extra absolut. Dom lurar ju folk på priset så varför skulle dom inte tumma lite på kvaliteten också?
Senast redigerad av DroneXR7 2024-09-03 kl. 03:25.
Citera
2024-09-04, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodonit
Hur länge håller sig ruset?

Alltså jag testade och blev stenbäng. För mig så var jag hög dagen efter och dagen därpå. Tog typ 1-2 veckor att återhämta mig faktiskt. Men som sagt skiten är potent så ruset håller väll sig 6-8 timmar om man röker en del
Citera
2024-09-04, 12:25
Medlem
Merlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroneXR7
Dom jag köpte från https://www.hipuffy.eu/sv/collections/thch fungerade bra. Aldrig handlat från någon svensk shop eftersom dom tar dubbla priset + frakt, medan frakten från hipuffy är gratis.
Frakten är inte gratis, kostar 8,90€. Sen är problemet för mig och säkert många andra att ska jag göra banköverföring till utlandet måste jag ringa till min bank så dom kan godkänna och dokumentera exakt vad det är jag tänkt köpa. Även om produkten är laglig vill jag helst inte ha det dokumenterat på banken där jag också har alla mina lån och försäkringar. Önskar dom bara kunde ta krypto istället...
Citera
2024-09-04, 14:16
Medlem
DroneXR7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merlon
Frakten är inte gratis, kostar 8,90€. Sen är problemet för mig och säkert många andra att ska jag göra banköverföring till utlandet måste jag ringa till min bank så dom kan godkänna och dokumentera exakt vad det är jag tänkt köpa. Även om produkten är laglig vill jag helst inte ha det dokumenterat på banken där jag också har alla mina lån och försäkringar. Önskar dom bara kunde ta krypto istället...

Skumt så var det inte när jag beställde. Det var någon månad sedan dock.
Citera
2024-09-04, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DroneXR7
Skumt så var det inte när jag beställde. Det var någon månad sedan dock.

Puffy uppdaterade deras betalningsmetod för bara ett litet tag sedan då det var strul med deras gamla. Vet inte hur det fungerar nu men det låter lite sisådär.
Citera
2024-09-04, 17:16
Medlem
DroneXR7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelda888
Puffy uppdaterade deras betalningsmetod för bara ett litet tag sedan då det var strul med deras gamla. Vet inte hur det fungerar nu men det låter lite sisådär.

Jag testade nyss för jag trodde det var skitsnack men fattade inte ens hur jag skulle göra med kontonummret jag fick. Förstår att man måste ringa banken bara jag såg skiten.

Fast det räcker väl bara att man säger att det är en vape, man behöver väl inte säga mer än så? Hellre det än att betala sjuka överpriser om det är dålig kvalitet dessutom. Såg att frakten bara var gratis om man köpte över en viss summa så det var inte gratis frakt om man bara köpte 1. Jag köpte på mig några stycken så antog det var gratis eftersom det inte var någon frakt inräknad.
Citera
2024-09-04, 17:50
Bannlyst
Thch är tyvärr under utredning sedan maj månad

https://www.folkhalsomyndigheten.se/...der-utredning/

Det tog väl typ 6 månader med förra generationens noider? Således borde denna vara olagligt snart, undrar vad ersättaren blir.

Undrar också hur polisen agerar i fall då någon röker detta, ser ut som gräs, luktar gräs, ger utslag som gräs på urinprov. Tar de in grejerna och då testar dem eller åtalar dem en direkt?
Citera
2024-09-04, 20:03
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
tog 3/4 El Gringo 13mg tidigare idag. Så nu börjar man känna sig lite skön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in