2024-02-23, 15:58
Medlem
Ja dessa personer borde anmälas då dom inte har bollar nog att be han om ursäkt , förstår att föräldrar och vänner är i chock men gå på och fördärva ett oskyldigt barns liv är fan inte okej .
J dog pga rykten , och nu gör dom lika dant mot ett annat barn , säger mycket om dessa människor
Citera
2024-02-23, 16:03
Medlem
avgrundsdjupts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.murkel
Ja dessa personer borde anmälas då dom inte har bollar nog att be han om ursäkt , förstår att föräldrar och vänner är i chock men gå på och fördärva ett oskyldigt barns liv är fan inte okej .
J dog pga rykten , och nu gör dom lika dant mot ett annat barn , säger mycket om dessa människor

Exakt så, det finns ingen skillnad alls faktiskt. Rykten som är så pass allvarliga att det kan få extrema konsekvenser.
Senast redigerad av avgrundsdjupt 2024-02-23 kl. 16:05.
Citera
2024-02-23, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avgrundsdjupt
Exakt så, det finns ingen skillnad alls faktiskt. Rykten som är så pass alvarliga att det kan få extrema konsekvenser.
Ja verkligen, och vad jag läste så ska denna killen fortsätta att leva under skydd när han mot förmodan vågar ta sig hem till sin familj , Fyfan säger jag bara stackars barn och till råga på allt inte fått vara med sin familj i över en månad ett barn behöver sin mamma och pappa , blir så arg hur människor kan bete sig mot andra människor ,
Citera
2024-02-23, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.murkel
Ja verkligen, och vad jag läste så ska denna killen fortsätta att leva under skydd när han mot förmodan vågar ta sig hem till sin familj , Fyfan säger jag bara stackars barn och till råga på allt inte fått vara med sin familj i över en månad ett barn behöver sin mamma och pappa , blir så arg hur människor kan bete sig mot andra människor ,
Typiskt svenne tyvärr! Mobben de älskar att vara just en mobb och gå på EN människa i detta fallet ett barn! jävla enfaldiga svin! räcker de hör så är det så blir en sanning ju fler papoejor säger så blir den även en falsk sanning de själva gärna pappegojjar! Då vet ni vad för pappegojjor dessa barn har till föräldrar! skamliga är de! ynkryggar.
Ungdommar skäms på er! hur kan ni vara sånna dåliga människor?!
Citera
2024-02-27, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avgrundsdjupt
Jag får inte ihop det här alls längre, vilket gäng hängde hon med liksom?

Sällskapet
M0a
B3lla
Al3cx
Jak0b

Gärningsmän
Th3o
Sixt3n

Filmaren
A1ba

Det är 1 eller 2 killar till inblandade som var på platsen, Al*a var med dom.
Citera
2024-02-27, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urkelpungen
Är det någon som vet vilka som var på platsen ? Är tydligen fler än vad som är skrivet här enligt rykten
Citera
2024-02-27, 14:58
Medlem
avgrundsdjupts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urkelpungen

Okay.

Om det var 3 killar på platsen och A1ba som filmade så blir det ju 4 personer sammanlagt och det förklarar dom 3 personerna från videon samt ryktet om att dom var 4 st inblandade.

Man blir ju nyfiken om den tredje killen är någon som plockats in av polisen redan, borde det inte kommit ut om en till blivit gripen liksom?
Citera
2024-03-28, 19:58
Medlem
På nyheterna idag säger dom att de skyldiga nekar fortfarande, helt galet måste ju finnas gott om bevis ju
Citera
2024-03-28, 20:03
Medlem
Skriver ju också att fler tal ungdomar var på platsen , så fler än vad som sägs från början
Citera
2024-03-29, 16:12
Medlem
avgrundsdjupts avatar
En uppdatering utan några egentliga nyheter förutom att det finns ett tänkbart motiv och att båda nekar, trodde Th3o hade erkänt men tydligen inte då.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/he...-mojligt-motiv

Citat:
– Jag kommer i nuläget inte gå in på vad det kan vara för motiv. Förundersökningssekretess råder fortfarande. Men under utredningen har det kommit fram uppgifter som skulle kunna vara ett motiv, säger åklagaren Helene Jacobsson.
Citera
2024-04-14, 23:37
Medlem
Vad heter M0a i efternamn ?
Citera
2024-04-15, 17:42
Medlem
avgrundsdjupts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angealbi
Vad heter M0a i efternamn ?

D00rmann