2024-01-13, 03:48
Medlem
Hej!
Har terigen testat E d jag fick en otroligt rolig och spnnande knsla frsta gngen. Fr absolut ingen knsla alls i kroppen dem andra jag r med tuggar kke medan jag sitter helt normalt och inte knner ngot? Vi har tagit lika mycket. Ca en halv var bara.
Likadant blir det nr man koksar jag fr ingen knsla alls och dem andra r helt p. Varfr knner inte jag ngot? Beror de p att jag kkar sertralin? Kan det pverka s pass?
Citera
2024-01-13, 03:54
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokosbanan
Hej!
Har terigen testat E d jag fick en otroligt rolig och spnnande knsla frsta gngen. Fr absolut ingen knsla alls i kroppen dem andra jag r med tuggar kke medan jag sitter helt normalt och inte knner ngot? Vi har tagit lika mycket. Ca en halv var bara.
Likadant blir det nr man koksar jag fr ingen knsla alls och dem andra r helt p. Varfr knner inte jag ngot? Beror de p att jag kkar sertralin? Kan det pverka s pass?
Borde ju vara det om du inte tagit mngder tidigare i livet och blitt tolerant
Citera
2024-01-13, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Borde ju vara det om du inte tagit mngder tidigare i livet och blitt tolerant

N har inte kkat massa frut. Har tagit e en gng tidigare och lskade det, nu knns det mer ovrt nr man inte ens knner av det
Citera
2024-01-13, 04:05
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
N har inte kkat massa frut. Har tagit e en gng tidigare och lskade det, nu knns det mer ovrt nr man inte ens knner av det
D har du antagligen tagit fr lite eller blockats av de du r med. Isfall slpper det strax.
Edit: slappna av
Citera
2024-01-13, 05:31
Medlem
Lasselangfingers avatar
Citat:
Hej!

Googla sertralin + mdma och du har svaret.. lite dagis niv ngl, r inte detta vlknt i knark-kretsar?

Du ter medicin som reglerar serotonin fldet, sen tar du mdma som fristter ljligt mycket serotonin. Det krockar. Var glad att du inte knde ngot, nsta gng kan det kosta dig livet. Googla Serotonergt Syndrom. Iofs borde det dyka upp p din frsta googling.

Var frsiktiga med er dr ute!
Citera
2024-01-13, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BOMB-CP
Man ska inte knarka, olagligt!
Precis och ja, men allts mdma borde vara anvnt terapeutiskt d det ska ha lkande effekter. Har inte konsumerat ngot sdant eller liknande p vldigt mnga r i och med det r illegalt. Sedan behver inte lagligt betyda att det r skert, alla preparat r olika. Dock s borde en del mildare illegala preparat regleras fr mnniskor med frdigutvecklade hjrnor. Kriget mot det r kontraproduktivt och r ren hyckleri. Jag anser att alla ska ha rtten till att bestmma ver sin kropp, men folk som hamnar i destruktivt missbruk ska erbjudas vrd och andra instanser kanske fr hjlpa fr ett f mnniskor p rtt bana igen. Vilket man redan gr i Sverige. S vi r faktiskt p rtt vg. Nyare generationer som r vetenskapligt lagda ser det ur ett vetenskapligt perspektiv.

Mnniskor mr s dligt att vi mste prva allt vetenskapen har att erbjuda fr att lka folk. Lser ofta folk som vill ta sitt liv och ser bara mrker. Det r oetiskt att inte hjlpa dom nr det finns medicinsk hjlp fr att f mnniskorna att knna mening med livet, vara lyckliga och fungera.
Senast redigerad av N0.N4M3 2024-01-13 kl. 06:27.
Citera
2024-01-13, 07:10
Medlem
Blanda inte mdma med ssri
Citera
2024-01-13, 10:39
Medlem
Rebiselles avatar
Citat:
Hej!

Ja det blockerar.
Citera
2024-01-13, 10:49
Medlem
Rebiselles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0.N4M3
Precis och ja, men allts mdma borde vara anvnt terapeutiskt d det ska ha lkande effekter. Har inte konsumerat ngot sdant eller liknande p vldigt mnga r i och med det r illegalt. Sedan behver inte lagligt betyda att det r skert, alla preparat r olika. Dock s borde en del mildare illegala preparat regleras fr mnniskor med frdigutvecklade hjrnor. Kriget mot det r kontraproduktivt och r ren hyckleri. Jag anser att alla ska ha rtten till att bestmma ver sin kropp, men folk som hamnar i destruktivt missbruk ska erbjudas vrd och andra instanser kanske fr hjlpa fr ett f mnniskor p rtt bana igen. Vilket man redan gr i Sverige. S vi r faktiskt p rtt vg. Nyare generationer som r vetenskapligt lagda ser det ur ett vetenskapligt perspektiv.

Mnniskor mr s dligt att vi mste prva allt vetenskapen har att erbjuda fr att lka folk. Lser ofta folk som vill ta sitt liv och ser bara mrker. Det r oetiskt att inte hjlpa dom nr det finns medicinsk hjlp fr att f mnniskorna att knna mening med livet, vara lyckliga och fungera.

Fria individer som vi r (p pappret men inte i praktiken) s borde vi f bestmma ver vra egna kroppar svar ja.

Mdma, cannabis, svamp etc.. borde vara lagligt fr mnniskans vl och ve OM staten hade velat och ville oss vl. Men det vill dom inte tydligen..

Deras handlingar r istllet att inte lyfta dessa frgor som har pvisats vetenskapligt till och med. Och tillter d istllet psykisk ohlsa ka i detta land trots att det finns en massa debatter sen i fjol iaf om den psykiska ohlsan som gr ned i ldrarna. Det r bttre med lyckopiller verkar dessa tycka.

Barn bland annat (ingen annan heller fr den delen) ska inte behva ta lyckopiller fr att systemet i samhllet r sjukt. Mkt mrkligt.. 🤔
Citera
2024-01-13, 11:13
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar

vriga droger --> Centralstimulantia
/Moderator
Citera
2024-01-13, 12:28
Medlem
Zenabs avatar
Nej nej nej
Citera
2024-02-28, 13:55
Medlem
ter sjlv sertralin 150mg.
Tyvrr s fungerar inte E tillsammans med sertralin, du blir endast som p tjack, i alla fall jag.
ven Syra fr jag mycket smre effekt p.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in