Citat:
Ursprungligen postat av
trickget
Att spara in på frukt och kaffe känns så himla dumsnålt. Det lär öka personalomsättningen vilket lär kosta avsevärt mycket mer i slutändan.
Ja, för folk jobbar nog bara för att få frukt och kunna dricka kaffe.
Bra beslut. Man kan ta med egen frukt till jobbet.