Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2024-01-12, 01:48
  #49
Medlem
RumpNietzsches avatar
Om du har ca en tusenlapp över - köp en sån inspektionskamera med tillhörande bildskärm som man har till avlopp och rör och sånt, de brukar väl ha en kabeldiameter på en dryg penna eller så, och kör in den i hålet och kika runt lite för att bekräfta ifall det verkligen leder in till grannen.

Om hålet faktiskt går hela vägen in i lägenheten bredvid så skulle jag omgående konstruera en lång plugg av en pinne eller nåt som du kan trycka in från din sida som gör det mindre uppenbart att det är hål i deras vägg. Om du lyckas se/fota genom hålet och ser vad de har för färg på väggen, måla lämpligen änden på pluggen i samma färg.

Sen vet jag inte. Fortsätt kasta in nya pennor i deras rum med jämna mellanrum? Men ta i lite i så fall och skjutsa in dem långt in i rummet så det inte är uppenbart att de kommer från väggen.
Citera
2024-01-12, 03:36
  #50
Medlem
Gloryhole?
Citera
2024-01-12, 08:17
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr3D
Gloryhole?

Alldeles för litet.
Citera
2024-01-12, 15:30
  #52
Medlem
Varför vill du inte ladda upp en bild, ts? Du kan lägga upp den på en anonym bilddelningstjänst och det behöver inte synas mer än själva hålet i väggen. Jag lovar att vi inte kommer att kunna lista ut vem du är utifrån vad du har för tapeter. Om du har extremt speciella tapeter så du är rädd att vänner som varit hemma hos dig ska känna igen dem så kan du ju till och med blurra dem.
Citera
2024-01-12, 15:54
  #53
Medlem
Om du gillar att gräva i en vägg hemma så undrar jag hur din lgh egentligen ser ut! Hoppas att din hyresvärd ser det.
Citera
2024-01-12, 15:57
  #54
Medlem
Vitman-33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tiptree
Varför vill du inte ladda upp en bild, ts? Du kan lägga upp den på en anonym bilddelningstjänst och det behöver inte synas mer än själva hålet i väggen. Jag lovar att vi inte kommer att kunna lista ut vem du är utifrån vad du har för tapeter. Om du har extremt speciella tapeter så du är rädd att vänner som varit hemma hos dig ska känna igen dem så kan du ju till och med blurra dem.
Exakt, bevis annars har detta inte skett. Då med bevis på att det är denna dagen och inte bara ett random hål.
Citera
2024-01-12, 16:00
  #55
Medlem
captengroggs avatar
som man sa förr, pic or it didnt happend .
Citera
2024-01-18, 21:42
  #56
Medlem
Kollat på för många amerikanska fängelsefilmer så din fantasi spelar dig ett spratt. Hade det varit hos grannen hade sannolikt hört dig raspa. Eller så befinner du dig i nåt schakt som du kan gräva dig in i för att ta dig ur sin lägenhet.
Citera
2024-01-21, 00:35
  #57
Medlem
Är de sant?!
Låter riktigt busigt asså

Har grannen upptäckt de än?
Citera
2024-03-15, 21:45
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tunnan.och.Moroten
En kompis och jag försökte gräva ett hål till grannen genom hans klädkammare på 80talet med hjälp av en skidstav. Vi roterade den som en borr typ och kom in 10-15cm men var länge sedan så kan ha överdrivet minne

Fyllde sen igen hålet med bomul och tejpade över en bit papper. Vi sågade även hål i taket; trapphuset utanför hans dörr med pinnar då det var mjukt papp/spån tak.

Brukade roa oss med liknade aktiviteter som typ slå sönder hans cykel med hammare för att den skulle de coolare ut, nu blev det nästan lite ot
'



hahaha VAfan
Citera
2024-03-16, 18:19
  #59
Medlem
Intressanta historier. Vandalism är väl kanske inte det första jag tänker på när jag tänker hobby but each to his own.

Har du dåligt samvete?
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback