2024-01-11, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglifesweden
Du tror på riktigt att en betong vägg k en lägenhet är lika bred som en penna är lång? Idiot om du nu tror de gör de lite större o använd som glory hole

Tänk att hålet e lika djupt som en penna plus ett normalstort pekfinger.
Citera
2024-01-11, 07:17
Medlem
Tunnan.och.Morotens avatar
En kompis och jag försökte gräva ett hål till grannen genom hans klädkammare på 80talet med hjälp av en skidstav. Vi roterade den som en borr typ och kom in 10-15cm men var länge sedan så kan ha överdrivet minne

Fyllde sen igen hålet med bomul och tejpade över en bit papper. Vi sågade även hål i taket; trapphuset utanför hans dörr med pinnar då det var mjukt papp/spån tak.

Brukade roa oss med liknade aktiviteter som typ slå sönder hans cykel med hammare för att den skulle de coolare ut, nu blev det nästan lite ot
Citera
2024-01-11, 08:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Greger är så jävla trött på dig….

Juste, det var du som skulle göra hembesök hos mig, jag gav dig adressen men du dök aldrig upp. Tönt.
Citera
2024-01-11, 09:50
Avslutad
Du får nog fort som fan reparera det där innan de kan polisanmäla att du spionerar eller så
Och den vanan får du nog försöka göra av med.
Citera
2024-01-11, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Häng en plansch på Carola framför hålet så det inte syns från dörrhålet. När din mamma cyklar till apoteket för att hämta din medicin passar du på att fly genom grannens lägenhet. Glöm inte ta med en klänning, handväska och damperuk så du kan komma undan inkognito…
Vid en stor ek - 20 steg från stammen i sydlig riktning kommer du i en stengärdsgård hitta en Sten som inte passar in. Ta ut den och där ligger ett paket med gamla porrtidningar och två panodil. Lycka till!

Lol
Citera
2024-01-11, 12:54
Medlem
tomatlarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Är en betongvägg verkligen uppbyggd så? Är inte den solid rakt igenom till andra sidan? Om det hade varit en gipsvägg hade det kunnat vara som du skriver.
en betongvägg mellan lägenheter är ofta bygda som amerikanarna gör sina smörgåsar två brödbitar med fyllning emellan där betongen är "brödedt" och isolering är "fylning" där av namnet sandwichvägg.
Citera
2024-01-11, 13:03
Medlem
tomatlarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglifesweden
Du tror på riktigt att en betong vägg k en lägenhet är lika bred som en penna är lång? Idiot om du nu tror de gör de lite större o använd som glory hole
beror lite på men en snitt vägg är ca 10cm betong 10cm isolering 10cm betong i tjocklek
Citera
2024-01-11, 14:55
Medlem
tretiotreslaks avatar
Vet inte om TS trollar eller inte, men detta fick mig att tänka på när jag själv var barn.
Jag hade rum vägg i vägg med köket, och jag hade av någon anledning valt att med olika saker, bland annat en skruvmejsel, börjat "gräva" mig igenom. Minns inte nu om jag kom hela vägen igenom, men kommer väl ihåg hur mycket pisk de blev.
Citera
2024-01-11, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tretiotreslak
Vet inte om TS trollar eller inte, men detta fick mig att tänka på när jag själv var barn.
Jag hade rum vägg i vägg med köket, och jag hade av någon anledning valt att med olika saker, bland annat en skruvmejsel, börjat "gräva" mig igenom. Minns inte nu om jag kom hela vägen igenom, men kommer väl ihåg hur mycket pisk de blev.

Trollar ej.

Har gjort hål förr i andra bostäder men aldrig till grannen.

Började med detta när jag va liten och gjorde hål från mitt rum till toaletten. Hålet va dä bakom handdukarna som hängde på en krok.
Citera
2024-01-11, 18:02
Medlem
calvinclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Häng en plansch på Carola framför hålet så det inte syns från dörrhålet. När din mamma cyklar till apoteket för att hämta din medicin passar du på att fly genom grannens lägenhet. Glöm inte ta med en klänning, handväska och damperuk så du kan komma undan inkognito…
Vid en stor ek - 20 steg från stammen i sydlig riktning kommer du i en stengärdsgård hitta en Sten som inte passar in. Ta ut den och där ligger ett paket med gamla porrtidningar och två panodil. Lycka till!

Det här är det vackraste som jag har läst på forumet någonsin.
Citera
2024-01-11, 18:15
Medlem
Niguers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Tjena tjena!

Min hobby under de 7 senaste åren har varit att pilla i vår betongvägg o skrapa med nageln medans ja ligger i säng.

Det började med att jag fick bort målarfärgen, sen kom jag djupare o djupare efter ja kom typ 10 cm in använde jag en penna för att röra runt.

Tänk typ 2x2 cm i storlek.

Igår hände nåt jag aldrig trodde skulle hända.. jag pillade hål in till grannen. Fick panik för pennan flög igenom. Jag kikade in med de va kolsvart.

Nu känner jag ändå att min hobby har nått sitt mål, kan ju inte pilla mer.. Men tänker, hur kan jag gå vidare och bygga vidare på mitt hål jag skapat?

Har ni några tips?

Jag tror hålet är till deras sovrum, det vore rimligt om deras lägenhet är spegelvänd mot min. Alla tips mottages
Om rummet är mellan väggarna och inte in till grannen kan du fylla hålet med något udda som ingen blir varse förrän i framtiden då huset kanske rivs. Tänk om rivningskulan slår i väggen typ 2087 e.kr. och tusentals glaskulor eller liknande väller fram.
Citera
2024-01-11, 18:44
Medlem
TS har kanske kollat for mycket på The shawshank redemption.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in