Tack för svar! Är det billigare på andra ställen i Spanien? Alltid trott att det är rätt billigt nämligen. Kanske snäppet billigare än Berlin men verkar ju svårt det där. Hittat en del annonser men säger inte så mycket om priserna eller hur tillförlitligt det är.
Citat:
Ursprungligen postat av
knark-kungen
100 euro det köper ett blowjob av en tandlös zigenare bakom en soptunna.
Va? Är det så dyrt i Barcelona? Tänkt att det är dyrare än Tyskland men billigare än Danmark typ.
Citat:
Ursprungligen postat av
bryss
Hon jag hade i en trappuppgång var väldigt fin men därmed inte sagt att tjejerna i Barcelona generellt är särskilt fina. Jag tyckte att de vara rätt feta och vissa av dem var tom bystiga.
Gatuprostitution är det bästa i vart fall om du har hotell dit du kan ta dem så slipper du deala med pimpar och annat dylikt.
Om de inte följer med till ett vanligt närliggande hotell så står hennes broder eller någon gubbe runt hörnet som förbjuder henne och då ska du tänka på hur kul det är att HAN vet om att ni ska ha sex.
Du har såklart alltid wikisexguide på nätet
https://www.wikisexguide.com/wiki/Barcelona
Jaså det är så, är majoriteten feta?
Det är verkligen något jag inte gillar alls och inte klarar av.
Citat:
Ursprungligen postat av
aremak
100 Euro blir nog omöjligt. Möjligen om du hittar någon du kan boka ex 15 eller kanske 30 min.
Mitt tips blir att slinka in på
https://www.oxyzen.es/?lang=en I vart fall för några år sedan var de en bordell med "lägre priser". Då var det ofta spanska tjejer som man träffade där, inte de snyggaste men helt ok och fantastisk service. Men det hänger nog på att de erbjuder ex 30 min.
Alt att fånga någon av de prostituerade som finns på La Rambla kvällstid. Ett tredje alternativ är att fråga någon av de "fixare" som finns på La Rambla och hjälper vilsna män till bra klubbar hur långt 100 euro räcker. Det finns gott om ställen i Barcelona som går under radarn, men som dessa har kläm på.
Ja 30 minuter räcker helt klart för mig. Tycker längre än så är rätt överflödigt. Men vad skulle du säga är lägsta prisnivån för att få någon som är snygg och bra? Handlar det om mycket mer än 100 euro eller t ex 120 euro?
Gick på La Rambla förut men det var nog helt fel tid på dagen.
Citat:
Ursprungligen postat av
bryss
Du får räkna på om det är värt pengarna. Om du ändå är i Barcelona så blir det billigare än i Sverige men är fortfarande dyrt. Att nån ska suga kuken 10 minuter är enligt mig inte något att betala för. Det blir för jobbigt att springa efter luder.
Ett sprut kan du få för tre euro på andra ställen men då tillkommer många andra utgifter. Det ger ju inget att bara nån ska runka av dig och sen ska du gå. Lika bra att göra det själv om det bara ska vara så simpelt.
Trodde det ändå var snäppet billigare än Danmark men så är det kanske inte?
Nej jag letar inte efter typ 10 minuter utan snarare 30 min och såklart inte bara ett blowjob. Men kanske lätt blir dyrt alltså?