• 3
  • 4
2025-01-10, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Substansen är ju en pro drog till diazepam , så hur kan effekten skilja sig ? Det är ju diazepam du har i dig om du tar den när kroppen väl gjort om det

Nej det blir inte Diazepam av Noravizafone.
Noravizafone blir till Nordazepam som har ungefär samma effekt som Diazepam men det skiljer och jag tycker faktiskt Nordazepam kan vara lite bättre.
Diclazepam är inte heller samma den är mycket mera potent fast har liknande effekter fast alla dessa är olika Diazepam substanser fast dom är inte Diazepam.

Avizafone = Diazepam
Noravizafone= Nordazepam
Senast redigerad av Fluclazolam 2025-01-10 kl. 09:49.
Citera
2025-01-10, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Nej det blir inte Diazepam av Noravizafone.
Noravizafone blir till Nordazepam som har ungefär samma effekt som Diazepam men det skiljer och jag tycker faktiskt Nordazepam kan vara lite bättre.
Diclazepam är inte heller samma den är mycket mera potent fast har liknande effekter fast alla dessa är olika Diazepam substanser fast dom är inte Diazepam.

Avizafone = Diazepam
Noravizafone= Nordazepam

Tack för infon 😀 ja det vore ju trevligt om det kom något nytt
Citera
2025-02-15, 11:53
Medlem
fluetizolam har funnits på listan för substanser under utredning.

Men inget händer med den utredning.
Är det en dålig produkt?

/
Citera
2025-02-16, 17:01
Medlem
karbolexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SemaP
fluetizolam har funnits på listan för substanser under utredning.

Men inget händer med den utredning.
Är det en dålig produkt?

/

Vet inte hur det ser ut nu, men när jag testade den för över ett år sedan var det tryck i den. Shoppen finns inte kvar dock och tror ingen annan inrikes tillhandahåller den. Har dock hört många som testat den efter mig säga att den inte var så bra i tråden för flueti. Kan ha berott på kvalitén på shoppen också iof.
Citera
2025-03-19, 04:35
Medlem
sveningmars avatar
Någon ny bra rc benso måste det ju finnas nu när blåa håller på att försvinna kommer en ersättare att behövas.

Tyvärr vet jag inte vart jag ska vända mig till de som har erfarenhet/kunskap om de olika substanserna och dels kan pressa pillren. Alla svenska RC shoppar verkar ju drivas av morgon i princip.

Förutom att hitta bra substans och trycka pillren hade jag fixat allt det annat riktigt proffsigt. Inte svårt att fixa snygga burkar med ller dra igång en snygg webbutik lixom. Hoppas jag hittar några att samarbeta med
Citera
2025-03-19, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar
Någon ny bra rc benso måste det ju finnas nu när blåa håller på att försvinna kommer en ersättare att behövas.

Tyvärr vet jag inte vart jag ska vända mig till de som har erfarenhet/kunskap om de olika substanserna och dels kan pressa pillren. Alla svenska RC shoppar verkar ju drivas av morgon i princip.

Förutom att hitta bra substans och trycka pillren hade jag fixat allt det annat riktigt proffsigt. Inte svårt att fixa snygga burkar med ller dra igång en snygg webbutik lixom. Hoppas jag hittar några att samarbeta med

Jag har också tänkt på det. Borde ju sälja som smör om man lyckas hitta bra bulkpulver och sköter det proffsigt.

Dom som jag sett säljas lagligt nu är Gidazepam, Fluetizolam och Difludiazepam.
Senast redigerad av weedissweet 2025-03-19 kl. 08:22.
Citera
2025-04-01, 09:19
Medlem
Massa benzo analoger som kommit på FHM lista för klassning nu.

https://www.folkhalsomyndigheten.se/...der-utredning/
Citera
2025-04-01, 22:48
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Jag har också tänkt på det. Borde ju sälja som smör om man lyckas hitta bra bulkpulver och sköter det proffsigt.

Dom som jag sett säljas lagligt nu är Gidazepam, Fluetizolam och Difludiazepam.

Well de ska ju beställas och syntesernas i troligen Kina först, alternativt olika labb som ger en komponenter att sätta ihop själv med kunskap.

Men sen måste du ju ha en riktigt bra kemist och inrikes vet jag bara om en sådan som tillverkade fina kemikalier. Och ja jag vet att alla shoppar i Sverige påstår sig göra produkterna i Sverige men de köper utrikes som i stort alla vendors in o utrikes gjorde, vet inte varför sv vendors alltid påstått det, minns att Reddit var konfunderade och ha diskussioner om poängen med det

Sen nu när vi gått igenom så många substanser så behövs en kemist av väldigt hög nivå , som dessutom är villig att tillverka substanser….

Beställa bulk utrikes av sånt som blev narkotika klassad här för åratal sedan och sälja på gatan är vad folk gör. Lika med rc stims, sälj under pv vad det än är. Fick fått allt mellan 500-1000sek för 1g NEP på gatan utan problem. Men sen får man ju värdera profit mot straffvärdet.
Citera
2025-04-02, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Well de ska ju beställas och syntesernas i troligen Kina först, alternativt olika labb som ger en komponenter att sätta ihop själv med kunskap.

Men sen måste du ju ha en riktigt bra kemist och inrikes vet jag bara om en sådan som tillverkade fina kemikalier. Och ja jag vet att alla shoppar i Sverige påstår sig göra produkterna i Sverige men de köper utrikes som i stort alla vendors in o utrikes gjorde, vet inte varför sv vendors alltid påstått det, minns att Reddit var konfunderade och ha diskussioner om poängen med det

Sen nu när vi gått igenom så många substanser så behövs en kemist av väldigt hög nivå , som dessutom är villig att tillverka substanser….

Beställa bulk utrikes av sånt som blev narkotika klassad här för åratal sedan och sälja på gatan är vad folk gör. Lika med rc stims, sälj under pv vad det än är. Fick fått allt mellan 500-1000sek för 1g NEP på gatan utan problem. Men sen får man ju värdera profit mot straffvärdet.

Det enda som behövs är pulvret och en tablettpressare.
Citera
2025-04-03, 21:19
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Det enda som behövs är pulvret och en tablettpressare.

Precis och pulvret tillverkas av kemister.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in