Citat:
Ursprungligen postat av
weedissweet
Jag har också tänkt på det. Borde ju sälja som smör om man lyckas hitta bra bulkpulver och sköter det proffsigt.
Dom som jag sett säljas lagligt nu är Gidazepam, Fluetizolam och Difludiazepam.
Well de ska ju beställas och syntesernas i troligen Kina först, alternativt olika labb som ger en komponenter att sätta ihop själv med kunskap.
Men sen måste du ju ha en riktigt bra kemist och inrikes vet jag bara om en sådan som tillverkade fina kemikalier. Och ja jag vet att alla shoppar i Sverige påstår sig göra produkterna i Sverige men de köper utrikes som i stort alla vendors in o utrikes gjorde, vet inte varför sv vendors alltid påstått det, minns att Reddit var konfunderade och ha diskussioner om poängen med det
Sen nu när vi gått igenom så många substanser så behövs en kemist av väldigt hög nivå , som dessutom är villig att tillverka substanser….
Beställa bulk utrikes av sånt som blev narkotika klassad här för åratal sedan och sälja på gatan är vad folk gör. Lika med rc stims, sälj under pv vad det än är. Fick fått allt mellan 500-1000sek för 1g NEP på gatan utan problem. Men sen får man ju värdera profit mot straffvärdet.