2024-08-19, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SemaP
Är inte verksamt ämne Phenazolam?

Den är väl klassad?

/S

Sorry, blandade ihop den med en annan substans.
Citera
2024-10-15, 18:00
Medlem
Sett att det finns rilmazolam från Tyskland, det som rilmazafon metaboliseras till.
Citera
2024-10-17, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asagne
Sett att det finns rilmazolam från Tyskland, det som rilmazafon metaboliseras till.

Regeringen har beslutat att substanserna rilmazafon och rilmazolam blir narkotika från och med den 23 juli 2024. Läkemedelsverkets föreskrifter om förteckningar över narkotika har uppdaterats i enlighet med ändringarna.
Citera
2024-10-17, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 926z
Regeringen har beslutat att substanserna rilmazafon och rilmazolam blir narkotika från och med den 23 juli 2024. Läkemedelsverkets föreskrifter om förteckningar över narkotika har uppdaterats i enlighet med ändringarna.
Ajdå, den hade jag missat. Kanske lägger en beställning ändå.
Citera
2024-11-06, 10:22
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Nån som har någon erfarenhet av Imidazenil?
Citera
2024-12-08, 22:01
Medlem
Lagliga bensodiazepiner?

Vilka lagliga bensodiazepiner finns det just nu och vart är bäst att köpa dem? Min läkare vägrar skriva ut mer pga socialstyrelsen nya riktlinjer
Citera
2024-12-08, 22:51
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nalle755
Vilka lagliga bensodiazepiner finns det just nu och vart är bäst att köpa dem? Min läkare vägrar skriva ut mer pga socialstyrelsen nya riktlinjer
Vad är det i riktlinjerna som gör att du inte kan få mer?
Det är väl mer tillämpningen man granskat och kommit fram till att de befintliga riktlinjerna inte följts?
Dvs att t ex långavrig behandling med benso skall undvikas vid behandling av t ex ångest då det ger skadliga effekter.
Finns det några olagliga benso?
----------------
Oklassade RC-benso:
Fluetizolam
Bromonordiazepam
Difludiazepam
Rilmazafone
CL-218,872
Deschloroclotizolam
Avizafone
Noravizafone
Clonazafone
Diclazafone
Ethizafone
Phenazolam
Citera
2024-12-10, 15:30
Medlem
Vilka av dessa oklassade är mest lik Iktoviril och/eller Diazepam?

Samt kan man lösa dessa inrikes?
Citera
2024-12-10, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudiumValor
Vad är det i riktlinjerna som gör att du inte kan få mer?
Det är väl mer tillämpningen man granskat och kommit fram till att de befintliga riktlinjerna inte följts?
Dvs att t ex långavrig behandling med benso skall undvikas vid behandling av t ex ångest då det ger skadliga effekter.
Finns det några olagliga benso?
----------------
Oklassade RC-benso:
Fluetizolam
Bromonordiazepam
Difludiazepam
Rilmazafone
CL-218,872
Deschloroclotizolam
Avizafone
Noravizafone
Clonazafone
Diclazafone
Ethizafone
Phenazolam

Rilmazafone är tyvärr klassad.
Noravizafon är grym för har tagit av den originella substansen vilken är riktig bra.
Citera
2025-01-03, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Rilmazafone är tyvärr klassad.
Noravizafon är grym för har tagit av den originella substansen vilken är riktig bra.
Jag testade noravizafon för ett tag sen och tyckte den var rejält klen. Ungefär som bromonordiazepam. Högre doser kanske skulle gett mer. Syntes på sticka.
Citera
2025-01-07, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asagne
Jag testade noravizafon för ett tag sen och tyckte den var rejält klen. Ungefär som bromonordiazepam. Högre doser kanske skulle gett mer. Syntes på sticka.

Ja potent är den inte det håller jag med om fast hade några effekter som var bättre än diazepam minns jag vilket jag gillade.
Dom olika benzo i den kategorin blir oftast inte särkilt potenta även om det finns och har funnits och kan tillverkas.
Citera
2025-01-10, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Ja potent är den inte det håller jag med om fast hade några effekter som var bättre än diazepam minns jag vilket jag gillade.
Dom olika benzo i den kategorin blir oftast inte särkilt potenta även om det finns och har funnits och kan tillverkas.

Substansen är ju en pro drog till diazepam , så hur kan effekten skilja sig ? Det är ju diazepam du har i dig om du tar den när kroppen väl gjort om det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in