Citat:
Ursprungligen postat av
HowLongIsNow
Det är naturligtvis svårt att veta med säkerhet.
Citat:
När jag läste hela konversationen i FUP så tolkade jag det som att MÄ var stressad över att två killar var intresserade av henne men hon kände sig inte redo ännu för detta.
Då kan vi konstatera att det är felaktigt, eftersom det är din tolkning. Du har genomgående uppenbart feltolkat, fabuleratoch ljugit i den här tråden.
Och om man inte känner sig redo för det så stämmer man inte träff med dem. Vare sig date eller föreslår övernattning.
Citat:
I synnerhet inte som hennes ex inte kände sig färdig. Han berättar i förhör att han blev överraskad av att hon gjorde slut och han kände ett behov att prata mer om detta med MÄ.
För honom har hon ju respekterar så oerhört genom att gå på date med en annan snubbe och bjuda hem ytterligare en för övernattning…
Citat:
Utifrån egna erfarenheter tänker jag att det kan vara rätt jobbigt att ha tre killar i sin närhet som alla har förväntningar på en.
Gick du på date med dem då och bjöd hem dem att sova över…?
Citat:
Utifrån detta bedömer jag hennes berättelse som trovärdig på den här punkten.
Hur? Hur i hela helvete kan du göra den bedömningen…?
Citat:
Jag hade förväntat mig att MÄ eller hennes biträde skulle ha bett FU-ledaren att höra ”Kingen” i utredningen. Men det kanske blir möjligt att åberopa i hovrätten.
En kille som är romantiskt intresserad av henne blir ett trovärdigt vittne till…vad?