2025-02-19, 00:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Lite konstiga attribut är min första tanke, hårborstar och pennor men att kolla vad som finns i köket såsom morötter,bananer godisklubbor och annat fitt vänligt gör att jag tvivlar på detta.
Hårborsten, skaftet eller borstet vilket var bäst?
Det är väl ganska typiskt män annars att tro att tjejer stoppar upp saker i snippan… slår vad om att typ är en man från Göteborg eller något som skriver. Med diverse obotbara psykiska störningar och barndomstrauman som tar ut ytterligare en identitetskris på FB.

Nej tjejer gör inte sådant. Tjejer tävlar inte med varandra. Vi har inte den där fascinationen heller som killar tidigt får för varandras kukar. Hört att män 40+ fortfarande har kukmätartävling i bastun. Ingen kvinna håller på så där.
Senast redigerad av AbstinentKanin 2025-02-19 kl. 01:18.
Citera
2025-02-19, 06:57
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbstinentKanin
Det är väl ganska typiskt män annars att tro att tjejer stoppar upp saker i snippan… slår vad om att typ är en man från Göteborg eller något som skriver. Med diverse obotbara psykiska störningar och barndomstrauman som tar ut ytterligare en identitetskris på FB.

Ha, är tämligen säker på att småfröknar testar vad som kommer in - kanske t.o.m. i båda hålen - t.ex. efter att ha tittat på porr. Och ser väl egentligen inga konstigheter med det. Men sen om de kör någon tävling eller inte har jag dock ingen uppfattning om.

Och om jag sen också har några obotbara psykiska störningar vet jag dock inte, men att jag skulle vara helt ordentligt ihopskruvad är det väl ingen som tror i alla fall.

Citat:
Nej tjejer gör inte sådant. Tjejer tävlar inte med varandra. Vi har inte den där fascinationen heller som killar tidigt får för varandras kukar. Hört att män 40+ fortfarande har kukmätartävling i bastun. Ingen kvinna håller på så där.

I min bekantskapskrets var det i alla fall färdigtävlat angående storleken vid den åldern. Dock så kunde det naturligtvis vara andra tävlingar, t.ex. vem som pippade flest brudar om vi nu åkte iväg på någon resa tillsammans. Och ja, män är djur.
Citera
2025-02-19, 09:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Ha, är tämligen säker på att småfröknar testar vad som kommer in - kanske t.o.m. i båda hålen - t.ex. efter att ha tittat på porr. Och ser väl egentligen inga konstigheter med det. Men sen om de kör någon tävling eller inte har jag dock ingen uppfattning om.

Och om jag sen också har några obotbara psykiska störningar vet jag dock inte, men att jag skulle vara helt ordentligt ihopskruvad är det väl ingen som tror i alla fall.

I min bekantskapskrets var det i alla fall färdigtävlat angående storleken vid den åldern. Dock så kunde det naturligtvis vara andra tävlingar, t.ex. vem som pippade flest brudar om vi nu åkte iväg på någon resa tillsammans. Och ja, män är djur.
Jaså, jag vet faktiskt inte. Men att stoppa in en klubba ger väl inte så mycket. En penna ännu värre .

Du är säkert lite normalstörd bara, som jag är. Så där som man ska vara. Men så länge du inte skaffar 100 olika identiteter, alla med ett starkt inneboende hat, så ska du nog inte behöva oroa dig . Men sådana hänger bara i Göteborg verkar det som.
Citera
2025-02-20, 07:46
Medlem
På min skoltid förekom det att vissa killar runkade i grupp. De var dock bara de störiga och märkvärdiga jävlarna som höll på. I vårt omklädningsrum stod det sådana där hoppbockar man hade på hinderbanan i gympan. Några killar satte sig ovanpå dem och juckade/runkade tills de fick stånd. Deras rövslickande ja-sägare till klasskamrater hejade på och vi andra killar som hade egna grupper tittade bort och tyckte de var dumma i huvudet.

En annan kille i parallellklassen ska enligt utsago ha suttit med handen innanför brallorna och runkat på lektionstid. Men han hade inte heller alla hästar hemma i stallet.

Minns/vet ej om de "tävlade" i säg kukstorlek, sprutavstånd o.s.v., men hade inte förvånat mig om de även sög av varandra i pojkrummen eller på skoltoan.
Citera
2025-03-22, 11:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
Jodå, visst fick jag orgasm när jag onanerade som liten.

Vi förde in skaft på hårborstar, pennor, morötter, godisklubbor, bananer etc.
Jaja… och ni kom av det?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in