Citat:
Ursprungligen postat av
AbstinentKanin
Det är väl ganska typiskt män annars att tro att tjejer stoppar upp saker i snippan… slår vad om att typ är en man från Göteborg eller något som skriver. Med diverse obotbara psykiska störningar och barndomstrauman som tar ut ytterligare en identitetskris på FB.
Ha, är tämligen säker på att småfröknar testar vad som kommer in - kanske t.o.m. i båda hålen - t.ex. efter att ha tittat på porr. Och ser väl egentligen inga konstigheter med det. Men sen om de kör någon tävling eller inte har jag dock ingen uppfattning om.
Och om jag sen också har några obotbara psykiska störningar vet jag dock inte, men att jag skulle vara helt ordentligt ihopskruvad är det väl ingen som tror i alla fall.
Citat:
Nej tjejer gör inte sådant. Tjejer tävlar inte med varandra. Vi har inte den där fascinationen heller som killar tidigt får för varandras kukar. Hört att män 40+ fortfarande har kukmätartävling i bastun. Ingen kvinna håller på så där.
I min bekantskapskrets var det i alla fall färdigtävlat angående storleken vid den åldern. Dock så kunde det naturligtvis vara andra tävlingar, t.ex. vem som pippade flest brudar om vi nu åkte iväg på någon resa tillsammans. Och ja, män är djur.