2024-01-23, 09:55
Medlem
Cornelia N måste vara en av de vackraste kvinnorna i Farmens historia (tvåa efter Tiger-.Tora i förra säsongen fårstås!).
Vilken kropp, vilka ögon, vilket leende...
Att få lägra henne skulle vara en nåd att stilla bedja om.
Hoppas att hon lämnar Torpet snart och sopar mattan med hela Farmen-packet.

Martina har den klart sexigaste dialekten. Fantastiskt åtråvärd kvinna hon med. Cornelia- Martina- Cornelia är en pakt jag skulle vilja se.
2024-01-23, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Men herregud, du behöver chilla och luta dig tillbaka. I princip ingen som ser programmet gillar Jennifer. Hon kommer aldrig klara av livet på Farmen, hon ger säkert upp snart när hon inser vilket platt fall det blev, precis som Dessie och skåningen.

Varför skriver du en resume från måndagens program, alla har redan sett det.

Cornelia är en av mina favoriter så mig behöver du inte övertyga.
Ja, tänka sig att någon diskuterar vad som händer i kvällens avsnitt av Farmen i en tråd som handlar om Farmen? Verkligen helt världsfrånvänt.
2024-01-23, 11:05
Medlem
Jennifers dryga aggressiva babbe-attityd måste väl vara den egenskap hos kvinnor som är minst attraktivt?
2024-01-23, 11:17
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Cornelia N måste vara en av de vackraste kvinnorna i Farmens historia (tvåa efter Tiger-.Tora i förra säsongen fårstås!).
Vilken kropp, vilka ögon, vilket leende...
Att få lägra henne skulle vara en nåd att stilla bedja om.
Hoppas att hon lämnar Torpet snart och sopar mattan med hela Farmen-packet.

Martina har den klart sexigaste dialekten. Fantastiskt åtråvärd kvinna hon med. Cornelia- Martina- Cornelia är en pakt jag skulle vilja se.

Släpp ut oss!

https://www.imagevenue.com/ME17IWW2
2024-01-23, 12:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Instämmer - att Cornelia sätter sig ned och försöker sträcka ut handen, så som två eventuellt vuxna kan göra. Men nej nej , Jennifer fortsätter att vara en grinig läppförstorad 14åring
Dock så sträckte Jennifer ut handen tillbaka när hon hunnit smälta inviten. Och hon är medveten om sin hårda ton och svordomar. Nån liten pluspoäng plockade hon där. Kan tänka mig att det har varit rätt upplysande för henne att se sig själv i TV.

Jäkligt generöst av Cornelia att sträcka ut handen mot Jennifer när hon var i maktposition, som hon själv uttryckte det. Tvärtom vad Jojje & co gjorde när de satt vid makten. Det är i sånt som klasskillnad märks.
Senast redigerad av Zurfarn08 2024-01-23 kl. 12:10.
2024-01-23, 12:08
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Stackars Jennifer som inte får mobba ut två personer med sex personer som backar henne!

Nej men det är bra att de fått prata igenom det hela i alla fall. Nu hoppas jag att Cornelia skärper sig som storbonde också, och föregår med gott exempel istället för att lägga sig på latsidan. Hon blir väldigt defensiv i trailern för morgondagens avsnitt, vilket inte heller är rätt metod när någon lyfter att man faktiskt måste jobba för att få mat på bordet.
2024-01-23, 13:37
Medlem
Torpet är typ mer intressant än farmen i år, torpcornelia är härligt psyk, hon kan nog ha lite sociopati men det är underhållande
2024-01-23, 14:01
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Ja, det är totalt slöseri med en sån trist personlighet i en så pass trevlig kropp som Cornelia har. Måste vara omöjlig att leva med. Hon var likadan när hon var med i farmen tidigare, stal och gömde mat.

Aldrig sett något liknande, försöker dom vara rolig eller något? Inte roligt alls iaf, mest jobbigt lyssna på. Sen deras taktik snack, dom snackar så mycket hur dom ska göra så vem som helst fattar deras planer. Tyckte synd om Martina att stå ut med henne och Maxine. Gömmer mat för andra vad är det för jävla nivå?

2024-01-23, 14:40
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Den andre som är vad?

Cornellia Gyllborg är den andre Paradise deltagaren, ankan är den förre

Du kan ha sätt på Farmen tidigare år och bevittnat Cornelius

Längre ner i inlägget "hon är vackrare när hon gråter". Cornelia är inte i den länken.
2024-01-23, 14:46
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viking12
Undra om bekanta till personer som beter sig skit på tv, t.ex. Jennifer, får en annan bild av dem irl?

Det tror jag nog.

Har vänner som känner en av de grinigaste surgubbarna som någonsin varit med i Farmen, och de ändrade uppfattning om honom efter att programmet visats.
Han härjade också loss på nätet, vilket nog bidrog en del.
2024-01-23, 15:05
Medlem
Jennifer, vilken vidrig människa
2024-01-23, 15:19
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Men herregud, du behöver chilla och luta dig tillbaka. I princip ingen som ser programmet gillar Jennifer. Hon kommer aldrig klara av livet på Farmen, hon ger säkert upp snart när hon inser vilket platt fall det blev, precis som Dessie och skåningen.

Varför skriver du en resume från måndagens program, alla har redan sett det.

Cornelia är en av mina favoriter så mig behöver du inte övertyga.
Jaha, personlighetsförändring delux verkar du ha gått igenom. Det är nog du som behöver chilla.
Jag svarade på din kommentar på en annans kommentar och du verkar ha sett saker som ingen annan har sett.
Påminner dig om vad jag svarade på och en resumé kan behövas här då du liksom andra verkar ha sett ett annat program än det som går på TV4.
Citat:
Ursprungligen postat av Allans.kompis
Visst men det kan vara folk som uppför sig dumt när det inte filmas, smarta mobbare och psykopater är mästare på sånt där. Man blir inte sådär triggad som Jennifer om någon inte är där och trycker på ”rätt” knappar.
Citat:
Vad snackar du om, det har väl alla sett? Cornelia retar och triggar Jennifer hela tiden med vilje. Och det gör hon rätt i tycker jag, lite underhållande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in