2024-01-22, 23:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Den här "pakten" är dessutom den sämsta jag sett. De dummaste i gruppen slår sig ihop till ett riktigt rövgäng. Så fort någon blir utsedd till förstekämpe så kommer ju bara någon av dessa idioter väljas till andrakämpe och så åker dem hem.

De skulle vart kompisar med resten, sociala och trevliga och legat lågt, precis som du sa.

"Taktiken" de valde, att offra en av sina egna, gick ju inte jättebra.
Roligast är att skratta åt är ju Fredde, som försökte bli en ”Mastermind” men valde helt fel paktkompisar . Istället för att välja några smarta att pakta med så valde han de gapigaste - som direkt skaffade sig ovänner. Hela den maktbas som han skulle operera ifrån är totalt borta, och själv är han numera helt osynlig.
2024-01-22, 23:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Allans.kompis
Misstänkte det...
Mycket smart av dig!
2024-01-23, 00:29
Medlem
Noxyls avatar
Nedan kan vi se några axplock om vad vi tyckte om Cornelia 2014, hon har inte förändrats mycket. Bloggade tydligen på finest,se på den tiden, nån som vet om hon bloggar fortfarande?

Farmen 2014
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Cornelia ser ut och beter sig som en sur liten fjortis.

Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Cornelia - En bortskämd kaffe-lattedrickande bloggerska som tjuväter sig lönnfet när resten av farmen sliter ute på gården. Tycker om att snacka skit om folk.

Citat:
Ursprungligen postat av KarlSvensson
Cornelia är helt tappad. Värre än Sandra+BurgerKing. Trött sur bitch som inte gör ett skit på gården förutom att äta sig tjockare på den maten som tex Andre och Mats borde fått. Kan helt plötsligt inte ta in korna som hon gjort hela tiden innan.
2024-01-23, 00:43
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allans.kompis
Visst men det kan vara folk som uppför sig dumt när det inte filmas, smarta mobbare och psykopater är mästare på sånt där. Man blir inte sådär triggad som Jennifer om någon inte är där och trycker på ”rätt” knappar.
Jennifer behöver ingen trigger mer än att Cornelia existerar. Titta på hennes minspel så fort Cornelia öppnar munnen oavsett vad hon säger eller till vem.
Jennifers miner säger allt och hennes ideliga kladdande på dom där uppumpade läpparna äcklar mig
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Vad snackar du om, det har väl alla sett? Cornelia retar och triggar Jennifer hela tiden med vilje. Och det gör hon rätt i tycker jag, lite underhållande.
Det är precis det Cornelia inte gör. Det räcker med att Cornelia finns för Jennifer hatar henne.
Vet inte vilket program du tittar på men jag tittar på farmen på TV4.
I kväll när Cornelia tog upp veckans uppdrag så fanns det inget som kunde trigga Jennifer och hon sitter där med hån i ansiktet.

Tim, Andreas och Jennifer vill vara i köket alla tre. Alessia klarade köket ensam men dom här tre vill lata sig.
Sen säger Jennifer att hon ska göra det tufft för Cornelia. Hon ska ska fejka. Hon kan inte jobba, har brutit benet, har huvudvärk, har brutit en nagel, låt mig vara, kan inte kan jobba.
Vad ska Cornelia göra... bli arg för att hon är sjuk. Hon ska få det jobbigt den här veckan säger Jennifer.

Hoppas verkligen att ledningen tar itu med Jennifer om hon sätter sin plan i verket.
Hon är ju helt korkad som säger såna saker framför kameran. Nu finns ju bevis mot henne om hon försöker fejka.
Arbetsvägran och fejka sjukdom eller skada ska inte vara tillåtet. Släng ut subban.
2024-01-23, 00:53
Medlem
Zenabs avatar
Varför känner jag igen den blonda psykopat bruden på torpet?
2024-01-23, 01:20
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Du länkade nog fel där. Cornelia är inte i den andra.
Den andre som är vad?

Cornellia Gyllborg är den andre Paradise deltagaren, ankan är den förre

Citat:
Ursprungligen postat av Zenab
Varför känner jag igen den blonda psykopat bruden på torpet?
Du kan ha sätt på Farmen tidigare år och bevittnat Cornelius
2024-01-23, 07:23
Medlem
Zenabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Den andre som är vad?

Cornellia Gyllborg är den andre Paradise deltagaren, ankan är den förre

Du kan ha sätt på Farmen tidigare år och bevittnat Cornelius
Jaha då förstår jag, saxade ur en artikel ja läste precis om något helt annat. Om alissas lägg match

” – När någon gör något sådant mot mig ändras mitt fokus, de ska betala – de ska få tillbaka. Det blev viktigare än att vinna och stanna på Farmen, säger Alessia i en intervju.”

Typiskt babbe tänk
2024-01-23, 08:09
Medlem
Jennifer måste vara årets lågvattenmärke på Farmen. Hon beter sig som en sur skolunge. Men hon lär väl lämna i veckan, måtte hon lämna så man slipper se henne mer
2024-01-23, 08:31
Medlem
Zenabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Jennifer måste vara årets lågvattenmärke på Farmen. Hon beter sig som en sur skolunge. Men hon lär väl lämna i veckan, måtte hon lämna så man slipper se henne mer
Är så trött på hennes kråk röst, skicka hem fanskapet så hon kan smutta Powerking och gå göra sina fransar
2024-01-23, 08:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin

Instämmer - att Cornelia sätter sig ned och försöker sträcka ut handen, så som två eventuellt vuxna kan göra. Men nej nej , Jennifer fortsätter att vara en grinig läppförstorad 14åring
2024-01-23, 08:48
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Jennifer behöver ingen trigger mer än att Cornelia existerar. Titta på hennes minspel så fort Cornelia öppnar munnen oavsett vad hon säger eller till vem.
Jennifers miner säger allt och hennes ideliga kladdande på dom där uppumpade läpparna äcklar mig

Det är precis det Cornelia inte gör. Det räcker med att Cornelia finns för Jennifer hatar henne.
Vet inte vilket program du tittar på men jag tittar på farmen på TV4.
I kväll när Cornelia tog upp veckans uppdrag så fanns det inget som kunde trigga Jennifer och hon sitter där med hån i ansiktet.

Tim, Andreas och Jennifer vill vara i köket alla tre. Alessia klarade köket ensam men dom här tre vill lata sig.
Sen säger Jennifer att hon ska göra det tufft för Cornelia. Hon ska ska fejka. Hon kan inte jobba, har brutit benet, har huvudvärk, har brutit en nagel, låt mig vara, kan inte kan jobba.
Vad ska Cornelia göra... bli arg för att hon är sjuk. Hon ska få det jobbigt den här veckan säger Jennifer.

Hoppas verkligen att ledningen tar itu med Jennifer om hon sätter sin plan i verket.
Hon är ju helt korkad som säger såna saker framför kameran. Nu finns ju bevis mot henne om hon försöker fejka.
Arbetsvägran och fejka sjukdom eller skada ska inte vara tillåtet. Släng ut subban.

Men herregud, du behöver chilla och luta dig tillbaka. I princip ingen som ser programmet gillar Jennifer. Hon kommer aldrig klara av livet på Farmen, hon ger säkert upp snart när hon inser vilket platt fall det blev, precis som Dessie och skåningen.

Varför skriver du en resume från måndagens program, alla har redan sett det.

Cornelia är en av mina favoriter så mig behöver du inte övertyga.
Senast redigerad av greta75 2024-01-23 kl. 08:52.
2024-01-23, 09:39
Medlem
Undra om bekanta till personer som beter sig skit på tv, t.ex. Jennifer, får en annan bild av dem irl?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in