Citat:
Ursprungligen postat av
Allans.kompis
Visst men det kan vara folk som uppför sig dumt när det inte filmas, smarta mobbare och psykopater är mästare på sånt där. Man blir inte sådär triggad som Jennifer om någon inte är där och trycker på ”rätt” knappar.
Jennifer behöver ingen trigger mer än att Cornelia existerar. Titta på hennes minspel så fort Cornelia öppnar munnen oavsett vad hon säger eller till vem.
Jennifers miner säger allt och hennes ideliga kladdande på dom där uppumpade läpparna äcklar mig
Citat:
Ursprungligen postat av
greta75
Vad snackar du om, det har väl alla sett? Cornelia retar och triggar Jennifer hela tiden med vilje. Och det gör hon rätt i tycker jag, lite underhållande.
Det är precis det Cornelia inte gör. Det räcker med att Cornelia finns för Jennifer hatar henne.
Vet inte vilket program du tittar på men jag tittar på farmen på TV4.
I kväll när Cornelia tog upp veckans uppdrag så fanns det inget som kunde trigga Jennifer och hon sitter där med hån i ansiktet.
Tim, Andreas och Jennifer vill vara i köket alla tre. Alessia klarade köket ensam men dom här tre vill lata sig.
Sen säger Jennifer att hon ska göra det tufft för Cornelia. Hon ska ska fejka. Hon kan inte jobba, har brutit benet, har huvudvärk, har brutit en nagel, låt mig vara, kan inte kan jobba.
Vad ska Cornelia göra... bli arg för att hon är sjuk. Hon ska få det jobbigt den här veckan säger Jennifer.
Hoppas verkligen att ledningen tar itu med Jennifer om hon sätter sin plan i verket.
Hon är ju helt korkad som säger såna saker framför kameran. Nu finns ju bevis mot henne om hon försöker fejka.
Arbetsvägran och fejka sjukdom eller skada ska inte vara tillåtet. Släng ut subban.