Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-02, 04:59
  #1
Medlem
Min nya mus köptes nyligen och fungerade till alldeles nyss för att på ett ögonblick lägga av när jag scrollade nätet. Från ingenstans slutade den att fungera.
Jag har startat om och bytt USB-uttag, bytt batterier och uppdaterat alla drivers som är möjliga men den fungerar inte ändå. Känner mig handikappad då jag inte kan klicka på vanligt sätt.

Vad kan felet vara med musen som är alldeles ny?
__________________
Senast redigerad av svennevad 2024-01-02 kl. 05:05.
Citera
2024-01-02, 05:05
  #2
Medlem
zombie-nations avatar
Den kan vara sådan. Köpte ett minitangentbord och det funkade inte alls. När jag skulle byta det fick de visa mig att det funkade. Det gjorde det. Hela dagen. Nästa dag var det paj. Det var något okänt märke från Clas Ohlsson.
Citera
2024-01-02, 06:40
  #3
Medlem
agnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennevad
Min nya mus köptes nyligen och fungerade till alldeles nyss för att på ett ögonblick lägga av när jag scrollade nätet. Från ingenstans slutade den att fungera.
Jag har startat om och bytt USB-uttag, bytt batterier och uppdaterat alla drivers som är möjliga men den fungerar inte ändå. Känner mig handikappad då jag inte kan klicka på vanligt sätt.

Vad kan felet vara med musen som är alldeles ny?

Om det är fel på produkten är det bara reklamera så får du en ny.
Citera
2024-01-02, 17:51
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agne
Om det är fel på produkten är det bara reklamera så får du en ny.
Fick köra i ens ärende till Elgiganten i Hallsberg, reklamera och få en ny. La till 100 spänn och fick en bättre. Musen var helt enkelt kass.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback