Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-01, 21:41
  #1
Medlem
Är detta ett bra märke. Den jag köper av säger att det ligger på 97 % renhet?...
Citera
2024-01-01, 22:28
  #2
Medlem
Det finns inget som heter "97% renhet" på anabola. Vadå renhet? Om någon försöker sälja steroider till dig med det argumentet hade jag sprungit fort som fan åt andra hållet.
Citera
2024-01-01, 22:43
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Det finns inget som heter "97% renhet" på anabola. Vadå renhet? Om någon försöker sälja steroider till dig med det argumentet hade jag sprungit fort som fan åt andra hållet.
Det han menar är väl att det är 97 % testosteron. Finns många skitmärken som de blandar ut med massa andra saker enligt han.
Citera
2024-01-01, 22:48
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dromedaren79
Det han menar är väl att det är 97 % testosteron. Finns många skitmärken som de blandar ut med massa andra saker enligt han.
Det här är som sagt ologiskt. Vadå 97% testosteron?

Testo som är 250mg/ml ska ju vara 25% testosteron. Resten av ingredienserna är olja, benzyl alkohol och benzyl benzoate.
(detta är ingredienserna i injicerbar testosteron-olja: testosteronpulver, olja, benzyl alkohol, benzyl benzoate)

Inte i någon värld är uttrycket "97% testosteron" rimligt att säga i samband med anabola, och ingen annan använder heller det uttrycket. Därmed hade jag som sagt sprungit fort åt andra hållet för snubben som säljer till dig vet inte vad han pratar om eller försöker medvetet att blåsa dig.

Själva märket har jag aldrig hört talats om. Det är förmodligen något som någon random person kokat upp hemma. Detta betyder inget särskilt dock, det kan vara jättebra grejer eller ren skit, jag vet ej.
Citera
2024-01-01, 23:05
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Det här är som sagt ologiskt. Vadå 97% testosteron?

Testo som är 250mg/ml ska ju vara 25% testosteron. Resten av ingredienserna är olja, benzyl alkohol och benzyl benzoate.
(detta är ingredienserna i injicerbar testosteron-olja: testosteronpulver, olja, benzyl alkohol, benzyl benzoate)

Inte i någon värld är uttrycket "97% testosteron" rimligt att säga i samband med anabola, och ingen annan använder heller det uttrycket. Därmed hade jag som sagt sprungit fort åt andra hållet för snubben som säljer till dig vet inte vad han pratar om eller försöker medvetet att blåsa dig.

Själva märket har jag aldrig hört talats om. Det är förmodligen något som någon random person kokat upp hemma. Detta betyder inget särskilt dock, det kan vara jättebra grejer eller ren skit, jag vet ej.
Ok killen vet inte vad han pratar om alltså.
Citera
2024-01-02, 00:42
  #6
Medlem
tram123s avatar
Jävlar 97% testosterone! Fucking sjukt!
Vad är resterande 3%?

Låter som någon som sålt för mycket dåligt kokain, bror den är feet, 97% reeen.
Citera
2024-02-24, 20:52
  #7
Medlem
Warhearts avatar
Wow.. ni fattar verkligen ingenting här.
Dom menar att analysen stämmer till 97% av vad som utges i mg.
Citera
2024-02-25, 18:03
  #8
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dromedaren79
Det han menar är väl att det är 97 % testosteron. Finns många skitmärken som de blandar ut med massa andra saker enligt han.

Testosteron suspension? Innehåller ingen ester och är vattenbaserad. Dom har väl spätt ut den med extra vatten. Annars är suspension så nära 100% det bara kan vara.
__________________
Senast redigerad av PingPongZong 2024-02-25 kl. 18:08.
Citera
2024-03-01, 19:32
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart
Wow.. ni fattar verkligen ingenting här.
Dom menar att analysen stämmer till 97% av vad som utges i mg.
Varför skulle man kalla det för "renhet"? Ingen gör det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback