Citat:
Ursprungligen postat av
Abbaslutfisk
Jag säger det,
Jag är en lång blond kille dom enda tjejer som e attraherade av mig e korta bruna tjejer för kvinnor attraheras av sin motsats för de blir mer spännande utseende på barnen då och kvinnor är öppna och vill bli stimulerade, tyvärr för min del får dessa kvinnor inte ha sex med mig pga deras föräldrar annars hade jag simmat i utländska kvinnor men kvinnor i dessa kulturer blir extremt kontrollerade sexuellt av sina föräldrar alltså på ett sådant sätt som hade vart helt sjukt för en svensk. Precis som vissa arab män födda i Sverige simmar i svensk fitta om jag ska vara ärlig
Vågen av spännande män från andra kulturer som väller in över våra gränser, har tyvärr fått den svenska kvinnan nyfiken. Detta har nu pågått i decennier där våra kvinnor blir berikade på ett eller flera sätt. Ibland räcker inte en, utan de vill ha flera samtidigt. Var hämtas inspiration och var göds deras aptit på arabiska kuk?
Jo på PH, såg senast förra veckan en arabjävel som reser runt och sätter på västerländsk kvinnor, som han då även dokumenterar via film och stolt lägger upp på PH.
Araben är här för att stanna och PH är till skillnad från våra politiker ärliga med sin statistik. Svenska kvinnor frossar i porr med arabiska män och den vita naiva svenska mannen sitter lugnt i båten och tror att sjön är stilla idag.