2024-01-01, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Jag säger det,
Jag är en lång blond kille dom enda tjejer som e attraherade av mig e korta bruna tjejer för kvinnor attraheras av sin motsats för de blir mer spännande utseende på barnen då och kvinnor är öppna och vill bli stimulerade, tyvärr för min del får dessa kvinnor inte ha sex med mig pga deras föräldrar annars hade jag simmat i utländska kvinnor. Precis som vissa arab män födda i Sverige simmar i svensk fitta om jag ska vara ärlig
Folk hjärntvättas från födseln utan att veta om det.

Bildgoogla "happy white woman" för bevis.

Nästa steg kanske är att suggestivt förmå folk att bli nekrofiler eller till djursex.
Citera
2024-01-01, 14:44
Medlem
Vanstertrollets avatar
Jag tror det är att vi vet att alla araber som gör porr blir stenade i sina apländer om dom identifieras och tillfångatas. Vi tycker nog det är en liten lustig tanke.
Citera
2024-01-01, 14:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Folk hjärntvättas från födseln utan att veta om det.

Bildgoogla "happy white woman" för bevis.

Nästa steg kanske är att suggestivt förmå folk att bli nekrofiler eller till djursex.

Sinnesjukt, vid "happy white woman" kommer en vit kvinna och en blåneger upp, vid "happy black woman" kommer en ensam mörk kvinna upp.
Citera
2024-01-01, 14:53
Medlem
Hygrotorks avatar
Anal? Pissing? Vad är det för fel på folk. Beter sig som djur.
Citera
2024-01-01, 14:53
Medlem
Inte konstigt att många svenskar vill ha massinvandring ifrån arabländer, själv föredrar jag hellre latina, ebony eller asia.
Citera
2024-01-01, 15:00
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Du är nog undantaget. "Folkhälsomyndigheten presenterade i maj befolkningsundersökningen Sexuell och reproduktiv hälsa och rättigheter i Sverige 2017. Undersökningen fann att 70 procent av alla män i Sverige konsumerar porr, jämför detta med att 70 procent av kvinnorna aldrig gör det. I åldern 16–29 år konsumerar 41 procent män porr frekvent (minst tre–fem gånger i veckan). " (Riksdagen)

Jag skulle tro att kvinnornas siffror är högre. I denna fråga ljuger de säkert nog mer än män.

Nej vi vet inte vilka som överrepresenterade angående våldtäkter. Vi vet att invandrare döms oftare. Men som 90+ procent av alla våldtäkter aldrig anmäls så vet vi inte. Vi vet att de flesta våldtäkter begår av GM bekanta med offret (Vänner, bekanta, familj, släkt) genom offerundersökningar. Dessutom är det ett få kvinnor som utsätts för 100-tals våldtäkter varje år. Då ofta av sin pojkvän/man.

Jag kan dock tänka mig att personer från MÖ tittar mer på porr. Då de integrerar mindre med kvinnor samhället.
Det finns miljontals babbar i Sverige, så det är inte så konstigt att deras porrvanor syns i statistiken. Folkhälsomyndigheten mäter väl porrberoendet för alla invånare i Sverige, alltså inte bara svenskarnas utan också inklusive babbarnas.
Citera
2024-01-01, 15:05
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Det är för att männen inte får dejta kvinnorna och dom håller det hemligt, detta gör det bara mer spännande för de unga kvinnorna, Det är alltså unga svenskor som blir kåta av unga arabkillar födda i Sverige helst om dom e lite kriminella

Det var som f_n. Men jag återkommer med en dåres envishet till frågan om hur vanlig det är. Är var och varannan blondin vid namn Stina ute i förorten och övar kamelrytt i smyg, i någon tvättstuga med Abdullah och hans vänner? Och är Stina tjejen som går ut det naturvetenskapliga programmet med full pott och vars föräldrar jobbar som kirurger?

Visst är det möjligt. Men är det sannolikt? I min värld är det mer sannolikt att en tråkig svensk tjej - härav finns det många - fastnar för en tråkig svensk kille vid namn Gustav. Vildhjärnor finns och har alltid funnits. Den typ av kvinnor som kom hem gravida från Gran Canaria. De som hängde med raggarkillar. Går på fest med motorcykelgäng. Flyttar till Paris och kn_llar sig genom lärarkåren på Sorbonne. Och så vidare. Men är verkligen araberna så oemotståndliga att ALLA svenska flickor kastar trosorna? De flesta av dem ser ju rent objektivt för j_vliga ut?

Jag behöver statistiska observationer innan jag kan fälla min dom över dagens ungdom..
Senast redigerad av flesh-flute 2024-01-01 kl. 15:19.
Citera
2024-01-01, 15:07
Avslutad
Massa smutsiga “goda muslimer” som sitter och drar i sina små griskukar utan förhud såklart.

Men säkert en och annan Svensson som vill straffknulla muslimslynor. Det finns många av de kvinnorna nu. Finns tusentals videos med muslimbrudar med slöja som blir sönderknullade av både vita och svarta.

Även ute i samhället händer det mer än vad man tror. Arabslynorna börjar anpassa sig mer och mer till väst och suktar efter vit kuk. Deras män är helt odugliga och har mycket låg status i samhället, oftast utan framtid. Så det är inte så konstigt.
Citera
2024-01-01, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Men vad? De är väl sexiga. Att asiater är sexiga vet alla. Araber är ju asiater även de.

Araber kan även vara afrikaner.
Citera
2024-01-01, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Massa smutsiga “goda muslimer” som sitter och drar i sina små griskukar utan förhud såklart.

Men säkert en och annan Svensson som vill straffknulla muslimslynor. Det finns många av de kvinnorna nu. Finns tusentals videos med muslimbrudar med slöja som blir sönderknullade av både vita och svarta.

Även ute i samhället händer det mer än vad man tror. Arabslynorna börjar anpassa sig mer och mer till väst och suktar efter vit kuk. Deras män är helt odugliga och har mycket låg status i samhället, oftast utan framtid. Så det är inte så konstigt.
Att även muslimer kollar på porr är nog inget konstigt, porr är "smutsigt" enligt många kulturer och även förbjudet på vissa ställen, men folk dras till det ändå.
Citera
2024-01-01, 15:10
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hygrotork
Anal? Pissing? Vad är det för fel på folk. Beter sig som djur.
Kolonisatörerna som politikerna har bjudit in till Sverige.

Men staten tjänar på att ha runkberoende invånare. Porrskadade människor har tränat sina hjärnor till underkastelse, snabb belöning, kortsiktigt tänkande och passivitet. När dessa individer mår lite dåligt så går de till toaletten med snorren i ena handen och telefonen i andra och runkar till någon alfaman som knullar brudar. Istället för att göra något meningsfullt med sina liv, så knegar de på och runkar till sig kortsiktig glädje.

Det är precis vad betamännen förr i tiden gjorde. Levde som tjänare och slavar, medan de fick titta på när krigsherrarna var omgivna av hundratals kvinnor, älskarinnor och fruar. Detta fortsätter bara samma mönster med en runktokig underklass.

Rätt talande för våran tid med alla babbar i Sverige. Majoriteten av babbarna som kommer hit är män. De drömmer om sina arabstjärtar hemma i hemlandet. Och får leva ut sina drömmar framför datorn med porren.
Citera
2024-01-01, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Incels som vill få det bekräftat för sig själva att vita kvinnor suktar efter arabkuk?

Verkar inte bättre, ger även logisk förklaring till varför unga vita svenskor röstar så mycket vänster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in