2024-01-01, 14:23
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dodde03
Är det detta man kan läsa om man köper aftonbladet+?

Ja, redaktören har insett att djuplodande journalistik trumfar Kalle Anka.

Om det korrelerar med läsarnas iq är inte utrönt, men forskning pågår.

Fler röda pilar i bilder och text ökar nu under 2024.

En pil är mer lättförståelig för AB' s läsare än text.
Citera
2024-01-01, 14:27
Medlem
GertBennys avatar
Hur fan kan pissing vara så högt upp? Vi blir bara dekadentare och dekandetare. Om 20 år är bajsing eller shiting på topp 5 över svennebananernas porrvanor?
Citera
2024-01-01, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Tyvärr skulle jag tro det är svenska tjejer som vill se arab killar för de finns någon arab de tkr e snygg och vill spana in lite araber på porr, tjejer kollar jättemycket porr folk vet inte om det
Detta är en totalt efterbliven analys. Söktermen handlar givetvis om att komma åt material där kvinnan i klippet bär hijab. Det handlar om exotifiering och det är garanterat ett populärt sökord bland flashbacknassar.
Citera
2024-01-01, 14:29
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Svenska kvinnor generellt är väldigt attraherade av araber tyvärr

Säger du det så. Min anekdotiska bevisföring säger att jag inte ser det alls om mina sociala kretsar (50+) eller i mina barns sociala kretsar (20+). Jag ser ingen parbildning i området där jag bor. Skulle jag se en sån konstellation på stan skulle jag förmodligen reagera. Jag känner till något fall i min föräldrageneration, nån stackars tunisier som förirrade sig hit på sjuttiotalet.
Bara för att jag inte ser det betyder det inte att du har fel. Absolut inte. Men från min begränsade horisont ser jag inte att kvinnor springer benen av sig efter muslimer på anabola. Tvärtom. De springer i motsatt riktning.

Men det är annorlunda i populärkulturen och det kanske är annorlunda i storstadsregionerna.
Citera
2024-01-01, 14:32
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Är det så? Kan du bevisa det? Jag har inte sett någon statistik som visar att kvinnor ligger bakom dessa söktermer.
Det jag tycker är fascinerande är att så många män suktar efter att titta på stora svarta dolmar. Det är inget nytt för övrigt, sånt har varit populärt sedan 60-talet.
Att någon - kvinna eller man - skulle bli upphetsad av att titta på nakna arabiska män, håller jag för helt osannolikt. Då tror jag mer på min teori.

Mitt intryck är att unga svenska kvinnor inte är nämnvärt intresserade av araber och afrikaner. Deras föräldrageneration tycket däremot det är jättespännande. Men de är ju arkitekterna bakom det kaos ungdomarna tvingats växa upp i.
Ja, sen har vi naturligtvis bottenskrapet i form av dokusåpadeltagare och Zara Larsson. Och tatuerade tjockisar med rosa hår. Men i övrigt är kidsen smartare än så.

På de flesta skolor är det vattentäta skott mellan svenskar och invandrare.
Man är hjärtinnerligt less på lågbegåvade unga män vid namn Muhammed som stör och förstör. SD har gissningsvis en mycket stor väljarbas bland förstagångsväljare 2026.

Jag har tämligen god insyn.

Citat:
Ursprungligen postat av Oledoledoffe
Varför skulle det vara det? Araber har funnits i decennier i Sverige, den demografiska explosionen sedan 2015 har dock ökat på araber något oerhört. Och då skulle kvinnor gå igång något oerhört på araber helt plötsligt, när det dessutom tappat exotisismen och det exceptionella? Helt ologiskt. Som sagt mer logiskt att araber är fler, de använder porr mer och vill såklart se "sig själv" som utövare. Samma som att prostitutionen ökat (70-80 som går till horor är blattar, ökar andelen blattar ökar därmed prostitutionen)..

Grabbar skärp er, bor ni två under en sten?
Svenska tjejer väljer en exotiskt man framför er alla dagar i veckan. Vissa dejtar och bildar familj enbart med exotiska män. Svenska män har inte det djuriska som PTSD skadade araber och niggers besitter.

Den svenska mannen är oftast utbildad och i grund och botten en trygg individ. Framtiden med en svensk är betydligt säkrare än med en arab som lever loca life. Vars ambition i livet är att äga en tysk racer som står parkerad i en förort, men trots osäkerhet de erbjuder knullar de svenska kvinnor som om det vore sista gången de får sticka sin köttklubba i en fitta.

Den svenska mannen är helt enkelt för tråkig. Jag är ett undantag, då jag har bra fysik, en vacker hustru som behöver mycket kuk och som tack och lov är mer rasist än mig.
Citera
2024-01-01, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Säger du det så. Min anekdotiska bevisföring säger att jag inte ser det alls om mina sociala kretsar (50+) eller i mina barns sociala kretsar (20+). Jag ser ingen parbildning i området där jag bor. Skulle jag se en sån konstellation på stan skulle jag förmodligen reagera. Jag känner till något fall i min föräldrageneration, nån stackars tunisier som förirrade sig hit på sjuttiotalet.
Bara för att jag inte ser det betyder det inte att du har fel. Absolut inte. Men från min begränsade horisont ser jag inte att kvinnor springer benen av sig efter muslimer på anabola. Tvärtom. De springer i motsatt riktning.

Men det är annorlunda i populärkulturen och det kanske är annorlunda i storstadsregionerna.

Det är för att männen inte får dejta kvinnorna och dom håller det hemligt, detta gör det bara mer spännande för de unga kvinnorna, Det är alltså unga svenskor som blir kåta av unga arabkillar födda i Sverige helst om dom e lite kriminella
Citera
2024-01-01, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Grabbar skärp er, bor ni två under en sten?
Svenska tjejer väljer en exotiskt man framför er alla dagar i veckan. Vissa dejtar och bildar familj enbart med exotiska män. Svenska män har inte det djuriska som PTSD skadade araber och niggers besitter.

Den svenska mannen är oftast utbildad och i grund och botten en trygg individ. Framtiden med en svensk är betydligt säkrare än med en arab som lever loca life. Vars ambition i livet är att äga en tysk racer som står parkerad i en förort, men trots osäkerhet de erbjuder knullar de svenska kvinnor som om det vore sista gången de får sticka sin köttklubba i en fitta.

Den svenska mannen är helt enkelt för tråkig. Jag är ett undantag, då jag har bra fysik, en vacker hustru som behöver mycket kuk och som tack och lov är mer rasist än mig.

Jag säger det,
Jag är en lång blond kille dom enda tjejer som e attraherade av mig e korta bruna tjejer för kvinnor attraheras av sin motsats för de blir mer spännande utseende på barnen då och kvinnor är öppna och vill bli stimulerade, tyvärr för min del får dessa kvinnor inte ha sex med mig pga deras föräldrar annars hade jag simmat i utländska kvinnor men kvinnor i dessa kulturer blir extremt kontrollerade sexuellt av sina föräldrar alltså på ett sådant sätt som hade vart helt sjukt för en svensk. Precis som vissa arab män födda i Sverige simmar i svensk fitta om jag ska vara ärlig
Senast redigerad av Abbaslutfisk 2024-01-01 kl. 14:40.
Citera
2024-01-01, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrillTekniker
https://www.aftonbladet.se/relationer/a/15L3EM/sa-porrsurfade-svenska-folket-2023

Vad säger detta oss? Är det araber som sitter och porrsurfar mellan böneutropen, eller är det svennar som antingen suktar efter, eller vill straffknulla, araber?
Typiskt aftonbladet att vilseleda:
"Svenskarnas" porrvanor kartlagda

Man ser på de tre första sökorden att det handlar om invandrare som vill ha anal arab som kan pissa på dem.

Nu vet vi varför de stinker.
Citera
2024-01-01, 14:39
Avstängd
otellos avatar
Oklart varför det är så, men varför ska vi döma folk, vi gillar ju alla olika.
Citera
2024-01-01, 14:40
Medlem
buisnismannens avatar
Jag står för många av dom arab sökningarna.
Citera
2024-01-01, 14:40
Avstängd
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dodde03
Är det detta man kan läsa om man köper aftonbladet+?
Kvalitetsjournalistik
Citera
2024-01-01, 14:41
Medlem
sfrges avatar
Svenskar verkar tända på exotiska mörka kvinnor ifrån Mellanöstern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in