Citat:
Ursprungligen postat av
flesh-flute
Är det så? Kan du bevisa det? Jag har inte sett någon statistik som visar att kvinnor ligger bakom dessa söktermer.
Det jag tycker är fascinerande är att så många män suktar efter att titta på stora svarta dolmar. Det är inget nytt för övrigt, sånt har varit populärt sedan 60-talet.
Att någon - kvinna eller man - skulle bli upphetsad av att titta på nakna arabiska män, håller jag för helt osannolikt. Då tror jag mer på min teori.
Mitt intryck är att unga svenska kvinnor inte är nämnvärt intresserade av araber och afrikaner. Deras föräldrageneration tycket däremot det är jättespännande. Men de är ju arkitekterna bakom det kaos ungdomarna tvingats växa upp i.
Ja, sen har vi naturligtvis bottenskrapet i form av dokusåpadeltagare och Zara Larsson. Och tatuerade tjockisar med rosa hår. Men i övrigt är kidsen smartare än så.
På de flesta skolor är det vattentäta skott mellan svenskar och invandrare.
Man är hjärtinnerligt less på lågbegåvade unga män vid namn Muhammed som stör och förstör. SD har gissningsvis en mycket stor väljarbas bland förstagångsväljare 2026.
Jag har tämligen god insyn.
Citat:
Ursprungligen postat av
Oledoledoffe
Varför skulle det vara det? Araber har funnits i decennier i Sverige, den demografiska explosionen sedan 2015 har dock ökat på araber något oerhört. Och då skulle kvinnor gå igång något oerhört på araber helt plötsligt, när det dessutom tappat exotisismen och det exceptionella? Helt ologiskt. Som sagt mer logiskt att araber är fler, de använder porr mer och vill såklart se "sig själv" som utövare. Samma som att prostitutionen ökat (70-80 som går till horor är blattar, ökar andelen blattar ökar därmed prostitutionen)..
Grabbar skärp er, bor ni två under en sten?
Svenska tjejer väljer en exotiskt man framför er alla dagar i veckan. Vissa dejtar och bildar familj enbart med exotiska män. Svenska män har inte det djuriska som PTSD skadade araber och niggers besitter.
Den svenska mannen är oftast utbildad och i grund och botten en trygg individ. Framtiden med en svensk är betydligt säkrare än med en arab som lever loca life. Vars ambition i livet är att äga en tysk racer som står parkerad i en förort, men trots osäkerhet de erbjuder knullar de svenska kvinnor som om det vore sista gången de får sticka sin köttklubba i en fitta.
Den svenska mannen är helt enkelt för tråkig. Jag är ett undantag, då jag har bra fysik, en vacker hustru som behöver mycket kuk och som tack och lov är mer rasist än mig.