Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-01-02, 23:00
  #25
Medlem
Ryktas om att han säljer Oxy.
Citera
2024-01-02, 23:02
  #26
Medlem
Kollar man hennes FB så verkar det vara bekräftat där.
Citera
2024-01-03, 10:43
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
OM uppgifterna stämmer kan man ju undra av vilken anledning en svensk kvinna i ung ålder befinner hos en dubbelt så gammal blattemuslim samt varför polisen är extremt tysta t.o.m. om de mesta grundläggande fakta om den avlidne samt omständigheterna kring den misstänkte.
Behöver inte yttra mig mer änså vet vem det är men vet också att det var innerst inne en bra människa som säkert inte haft det så lätt.
Ingen förtjänar att dö så ung.
R I P.
Citera
2024-01-03, 10:45
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gujjo
Ryktas om att han säljer Oxy.
Kanske därför dem har inlett en utredning kanske slutar i vållande till hennes död.
Men det jag säger nu är bara spekulationer.
Citera
2024-01-03, 11:37
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Broshich
Behöver inte yttra mig mer änså vet vem det är men vet också att det var innerst inne en bra människa som säkert inte haft det så lätt.
Ingen förtjänar att dö så ung.
R I P.
Du har naturligtvis helt rätt, men det jag vänder mig mot är att en person som jag misstänker kan ha skulder, vill ha droger och bara har en tillgång som ung kvinna att erbjuda till en person som kan misstänkas sälja droger!
__________________
Senast redigerad av Abetterworld 2024-01-03 kl. 11:52.
Citera
2024-01-11, 01:31
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
OM uppgifterna stämmer kan man ju undra av vilken anledning en svensk kvinna i ung ålder befinner hos en dubbelt så gammal blattemuslim samt varför polisen är extremt tysta t.o.m. om de mesta grundläggande fakta om den avlidne samt omständigheterna kring den misstänkte.
Mannen hur tänker du när du skriver sådana kommentarer, jävla rasist som smutskastar & snackar om saker som du inte vet ett jävla skit om. Snälla säg vem du är & vart du bor & säg det till hans ansikte istället för gömma dig bakom skärmen vidriga fanskap tvi usch äcklig människa är du.
Solklar överdos och fan spelar de för roll vilken ålder man får väl fan vara polare med vem man vill. Jävla idiot
Citera
2024-01-11, 01:35
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
OM uppgifterna stämmer kan man ju undra av vilken anledning en svensk kvinna i ung ålder befinner hos en dubbelt så gammal blattemuslim samt varför polisen är extremt tysta t.o.m. om de mesta grundläggande fakta om den avlidne samt omständigheterna kring den misstänkte.

Killen larmade samma sekund som han upptäckte det. Och gjorde allt rätt och som man ska & kan göra i sådan situation. Hade det hänt hos många andra så hade det gått till väldigt annorlunda…
Citera
2024-01-11, 05:57
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jokern1337
Mannen hur tänker du när du skriver sådana kommentarer, jävla rasist som smutskastar & snackar om saker som du inte vet ett jävla skit om. Snälla säg vem du är & vart du bor & säg det till hans ansikte istället för gömma dig bakom skärmen vidriga fanskap tvi usch äcklig människa är du.
Solklar överdos och fan spelar de för roll vilken ålder man får väl fan vara polare med vem man vill. Jävla idiot
1. Mannen förekommer redan i polisens register och är i förundersökning.
2. När en ung person dör och den andre är den som förser med droger som leder till överdosering så har man ett ansvar. Är man narkotikaförsäljare och missbrukar ett annat lands lagar för sitt eget perverterade behov och intresse av pengar så bör sagda blattar utvisas.

Blattar är en cancertumör på Sveriges samhällskropp. Det kommer nya lagar om bristande vandel och längre fram kanske även en förändrad grundlag där medborgarskap rivs upp. Då kommer han att vara en av dem som blir utkastade. Svenskar är inte "vänner" med blattar. Här är det mer sannolikt en fråga om a) narkotikaförsäljning och b) någon som förser sagda person med medlet som c) leder till en för ung död. Blatten är likt alla andra blattar en pest som utnyttjar det svenska samhället.
__________________
Senast redigerad av Abetterworld 2024-01-11 kl. 05:59.
Citera
2024-01-21, 22:11
  #33
Medlem
Pissmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
1. Mannen förekommer redan i polisens register och är i förundersökning.
2. När en ung person dör och den andre är den som förser med droger som leder till överdosering så har man ett ansvar. Är man narkotikaförsäljare och missbrukar ett annat lands lagar för sitt eget perverterade behov och intresse av pengar så bör sagda blattar utvisas.

Blattar är en cancertumör på Sveriges samhällskropp. Det kommer nya lagar om bristande vandel och längre fram kanske även en förändrad grundlag där medborgarskap rivs upp. Då kommer han att vara en av dem som blir utkastade. Svenskar är inte "vänner" med blattar. Här är det mer sannolikt en fråga om a) narkotikaförsäljning och b) någon som förser sagda person med medlet som c) leder till en för ung död. Blatten är likt alla andra blattar en pest som utnyttjar det svenska samhället.

Du är medveten om att folk dog av överdoser även före blattarna kom in i Sverige? Hon tog drogerna självmant. Hon har ju uppenbarligen pundat ett tag och de allra flesta pundare som jag vet, har bättre koll på "mediciner" än läkarna som skriver ut dem. Så jag tror hon var extremt medveten om vad hon gjorde. Hon är inte den första och inte den sista som dör av narkotikaförgiftning. Det händer hela tiden, speciellt med morfinderivat och speciellt om du blandar det med t.ex alkohol eller benzo

Så sluta tramsa runt. Tjejen visste själv vad hon gav sig in på när hon stoppade i sig pillerna. Till och med så att det kanske var medvetet. Inte heller ovanligt. Tragiskt alldeles oavsett. Men att lägga ansvaret på någon annan, det är bara fel. Personligen tycker jag du är fel ute som tycker att det är en e.v langares ansvar att se till så att ens kund inte knarkar ihjäl sig. Ungefär som att Systembolaget är skyldig att se till att du inte kör bil när du är full eller slår på din kärring. Var människa måste ta ansvar över sina egna handlingar och sitt eget liv. Stå för ditt handlande och ta konsekvenserna.
Citera
2024-02-11, 19:25
  #34
Medlem
Hade varit intressant att se en lista på hur många narkomaner som dött i Karlshamns kommun senaste 10 åren . Även Sölvesborg är ganska hårt drabbat .
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback