2023-12-30, 16:12
Medlem
Tropicalss avatar
Vad är det med folk som hela tiden undrar om det är ok att polisen gör si och så? Var glada och tacksamma över att de är på plats istället. Förhoppningsvis finns det en och annan kriminell smutsmänniska som får lida lite.
Citera
2023-12-30, 17:31
Medlem
KentWasHeres avatar
Fantastiskt bra tycker jag att polisens fokus inte enbart ligger på vita svenskar.

Sen undrar jag hur du kan välja att avnjuta dina pilsner på ett negerhak?
Citera
2023-12-30, 21:57
Medlem
calvinclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honey29
Har varit i kvarterskrogen ett par gången sista tiden, och polisen kommer in och visiterar ett gäng killar.
Det har nu hänt 3-4 gånger jag har varit där, de visiterar främst invandrarkillar.
Tänker om det är OK ? Samt får polisen gå in i en krog och visitera folk inne i krogen ? Nu berör det inte mig, men ägaren är bekant till mig och tycker lite synd om honom. Det skrämmer ju andra kunder som hen har.

PS: Hoppas det är rätt forum ?

Är det samma poliser alltså samma personer som är poliser som gör detta?
Citera
2023-12-30, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calvinclown
Är det samma poliser alltså samma personer som är poliser som gör detta?
Vi vet inte ens om det är sant. Troligt hitte-på.
Citera
2023-12-31, 00:58
Avstängd
otellos avatar
Många svenska poliser är enligt min erfarenhet av typen mobbare. Jag har svårt att tänka mig att det fanns en reell misstanke om brott, det var nog snarare en chansning från polisens sida, trakassera lite invånare med chans att hitta en olaglig substans.
Citera
2023-12-31, 19:50
Medlem
ElakTants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Många svenska poliser är enligt min erfarenhet av typen mobbare. Jag har svårt att tänka mig att det fanns en reell misstanke om brott, det var nog snarare en chansning från polisens sida, trakassera lite invånare med chans att hitta en olaglig substans.

Det är att betrakta som en sanning. Denna elaka grupp med rätt att döda borde betraktas som yrkeskriminell, som är genomgripande oerhört snabba på bollen när det kommer till missbruka varenda befogenhet dom får och att dom gärna använder övervåld har jag deltagit i massa demonstrationer och protester mot, det var inte speciellt stor uppslutning ens i ett allvarligt ämne som att POLISEN är så benägna att utöva våld mot speciellt såna är redan i ett försvarslös läge. Det kliar förmodligen i fingrarna på denna grupp fascister i blå mundering i hur dessa nya befogenheter kan övertolkas för att kunna användas i värsta tänkbara maktmissbruk mot befolkningen. Som helhet, jag tror inte många kommer kunna gå utanför radarn för dessa nya befogenheter. Inre ens 90 åring moster Agda lär slippa visiteras på Järntorget i gott sällskap av alla andra som befinner sig på Järntorget just i samma stund polisen får ett infall av att att vilja taffsa på folk på allmän plats. Det har redan gång i tillräcklig stort omfång att det verkar peka mot en möjlighet att dom inte kommer hinna med speciellt många innan alla helt plötsligt inte längre vistas utomhus utan duckar hela problemet inomhus.
Citera
2023-12-31, 20:01
Medlem
Vad skall dom där om?? Där sitter väl mest lokala 30 plus å hj vinkar öl eller. gå å kolla alla krogar å uteställen istället... ta prov på varenda kotte som hår ut å skall hem...
Citera
2023-12-31, 20:04
Medlem
ElakTants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropicals
Vad är det med folk som hela tiden undrar om det är ok att polisen gör si och så? Var glada och tacksamma över att de är på plats istället. Förhoppningsvis finns det en och annan kriminell smutsmänniska som får lida lite.

Det kan vara typ i princip dom flesta utom några få exempel som du. Det är inte speciellt intressant att hamna i deras plötsliga och helt utan grund lust att visitera alla på en krog. Ett på ett torg. Eller fakking överallt. Det jävel som vågar peta på mig känns ju nu inte helt kunna undgå en käftsmäll som present, så jag har nog anledning att inte vistas utomhus just nu. Vad fan kommer din egen inställning ifrån? Är det någon fetischism som ligger bakom att Aina gärna får taffsa hur mycket du, sorry dom vill? Ingen polis ska undgå att ifrågasättas överhuvudtaget.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in