• 2
  • 3
2024-01-04, 00:19
Medlem
babobaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
Nu har jag annonsblockerar osv men gör william hill öht reklam i Sverige? Utgår från att så inte är fallet och då blir det en ren förlustaffär att sitta där med kundtjänst, regler och annan skit som ska kollas och uppdateras, betallösningar och en hel del annat. Tror det är ytterst få svenskar som spelar där och de som gör det omsätter förmodligen noll och ingenting och då blir det svårmotiverat.

Man vill väl erbjuda en bra produkt för svenskar och när det inte är ekonomiskt försvarbart att göra så är det väl enklare att helt enkelt bara skita i det.

Fullt förståeligt att dom lämnar licensen isåfall ja. Men att bara acceptera svenskar är nog knappast en förlust då dom slipper alla dessa regler o skit som vi har under spelinspektionen. Finns många mycket mindre sidor med malta licens med bra rykte som gör det, så varför gör inte jättarna detta också lika gärna undrar man.
Citera
2024-01-04, 00:19
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babobaa
Hur vet du att betfair inte förnyar sin? Verkar som dom har en process igång och licensen gäller tills dom vet mer (om man frågar support.) Gjorde dock detta för 3 dagar sen. Så kommer du med nyheter här?

Nej, jag går på känsla. Tror fortsatt på känslan oavsett vad support sa till dig. Är det en lukrativ marknad för dem så hade ett "seriöst" bolag som betfair förnyat i god tid.
Citera
2024-01-04, 00:23
Medlem
babobaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Nej, jag går på känsla. Tror fortsatt på känslan oavsett vad support sa till dig. Är det en lukrativ marknad för dem så hade ett "seriöst" bolag som betfair förnyat i god tid.
Haha absolut du får gå på känsla så länge du inte påstår att det är fakta som vissa andra här på fb.
Och du har ju rätt såklart, att det logiska vore ju så. Men det kan ju finnas mycket tveksamheter bara och att förhandlingen tagit längre än vanligt. Jag hoppas o tror på att betfair kommer förnya. Blir en jävla smäll om både betfair och svenska spel drar sig ur.. är fan ännu värre om vi inte har en bra spelbörs på marknaden. Smarkets är ren skit i jämförelse.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in