2006-08-07, 14:34
Medlem
screwyous avatar
hejsan,

jag har bästemt mig för att börja kura.

Ålder 20 tränat 3-5 år
läng 180
vikt 85kg i bra form

ok nu är det så att jag älskar att träna och har styrkan, tränar 3 -2 gg i veckan. mina pass ligger på 1.30 till 2.30 timar och jag kör helkropps pass.

dett jag vill upnå med min kur är att bli hårdare och öka muskelmassan.
mål 100 kg

så nu är frågan vad tycker ni jag ska ta för kur.

har läst ganska mycket här så vet en del fast man blir lite osäker när man ser att vissa säger att 10/60 kur är dåligt och andra bra.
sen funderar jag på testo och nov.

tacksam för lite hjälp ?
Citera
2006-08-07, 15:06
Medlem
neverenoughs avatar
Ingen aning egentligen vad som funkar för dig, men min första kur var Testo cyp 500mg e5d och Deca 400mg e5d.

Funkade skitbra för mig gick upp en 12kg kanske, inga egentliga bi verkningar som jag märkte iaf...men samlade på mig lite vätska mot slutet av kuren som var på 12 veckor, men knappt synligt
Citera
2006-08-07, 15:11
Medlem
blue_flags avatar
10/60 är väl inte dåligt men det beror ju på vad man är ute efter. Du säger att du vill öka muskelmassa och bli hårdare,
det är nog ingenting dbol hjälper dig med.. Tror bara dbol skulle ge dig massa vätska, fett o ca 100 gram muskler..
Testo 250 mg i 10 veckor skulle du gå upp ett par kilo det hade jag kört.
Citera
2006-08-07, 15:35
Medlem
screwyous avatar
mm fast hur e testo och deca med bi och ska jag inte ta nov något efter.
ska jag ta testo och deca samtidigt?. så det e testo och deca som gäller tänk på att jag alldrig har kurat förr

tack för era snabba svar
Citera
2006-08-07, 16:51
Medlem
blue_flags avatar
du kommer nog inte bli hårdare av testo o deca heller.. men du kan ju sköta kosten rätt o deffa bort det du lagt på dig..

om ditt mål är 100 så borde du nog bulka rejält sen deffa.
Citera
2006-08-07, 17:31
Medlem
Alla kurer är dåliga kurer för dej.
Lägg om träning och kost ifall du vill öka i vikt.
Citera
2006-08-07, 17:43
Medlem
gaina 15kg?.hoppas du har d som Lååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå ååååååååååååååååååångsiktigt mål o inte under en kur!
sen är dina pass för långa o för få..dela upp på 5ggr/v ca 1h..eller huvudsaken är att du varierar..ahja hej
Citera
2006-08-07, 17:48
Medlem

älskar denna smiley, får ofta användning för den här....
Citera
2006-08-07, 20:30
Medlem
screwyous avatar
jag fråga vilken kur e bra för en nybörjare sen fråga jag inte hur mycket jag ska träna det vet jag. och så dricker jag inter gainers jag dricker protec. jag har vägt 90kg deffat ner mig till 85 så. och vire om all kurer är dåliga för mig varför e dom bra för dig. jag vet oxå hur man ökar i vikt utan AAS fast det e de att jag vill ta den snabba vägen. har tagit lång tid att koma up till 85kg.
Citera
2006-08-07, 20:31
Medlem
screwyous avatar
grabbar jag fråga om kur hjälp inte något annat

lite kur förslag hade inte skadat
Citera
2006-08-07, 21:06
Medlem
som sagt fixa kosten och börja träna riktigt så kommer du börja växa, du tränar ju som du skall springa maraton.

du har redan fått förslag på några av dom mest anabola ämnen som finns...kör på nått av dom ifall du inte orkar sköta dej.
Citera
2006-08-07, 21:14
Medlem
screwyous avatar
haha maraton så du tycker jag tränar för hårt? jag som brukade köra 3h ( det e helkropps pass så ni vet ) har riktigt grym styrka =)

allså jag e ganska biffg fast vill få ut mer om ni fattar vad jag menar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in