Citat:
Ursprungligen postat av
bcdefg
När jag läser din text så inser jag att jag saknar Holund väldigt mycket, hans majestätiska skejtåkning var alltid en fröjd att se
Amundsen kan vara på väg att bli en ny favorit.
Ja, Holund måtte dessverre gi seg etter at FIS bestemte seg for å ta fra han alle muligheter etter omleggingen av programmet til en mer hypet sport, som ikke ligger mitt hjerte så nært som lange intervallstarter med runder så lange at favorittskiktet alltid går i samme runde.
Men i stedet for å grave seg ned, så må man jo bare lære seg å like de nye distansene så godt det går. Renodlat sprint som i våres i ekstrem elitedivisjon med Jonna og Kristine, har jeg lært meg å like, men savnet flere som tar steget opp der. Nå har herlige og smarte Linn gjort det, og vi venter bare på at Jonna og Kristine tar steget opp der de hører hjemme. Og håper jo alltid på at min favoritt, eleganten Ribom, også skal komme opp dit, så at vi får noen alvorlig spennende bataljer med flere etter hvert.
Alle andre påfunn med kvasimixsprintstafetter og annet sliter jeg mere med.
Og va gjelder Harald er jeg helt enig med deg, er en teknisk nytelse å se han gå.
Må bare også få understryke nok en gang den bragden jeg synes at Frida gjorde i går. Har som sagt sjelden vært så imponert som den prestasjonen hun gjorde i sin jomfrutur i et langt klassiskrenn på blanke ski. Får bare håpe at hennes skuldre og armer ikke er fullstendig ødelagte i morgen