2023-12-28, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krakkel
Bög/pedofil, lovar att du själv rakar benen och underarmarna. Klart man kan ligga med orakad fitta, så länge inte det är sträv stubb, det är ju inte så att håret täcker själva slidöppningen om det är lite längre heller.

Låter som du själv är osäker på din sexualitet. Ingen nyhet att de största homofoberna brukar själva vara bögar. Dags för dig att komma ur garderoben?
Är man trygg med sig själv så funderar man inte så mkt på vad andra tkr man ska göra.
Citera
2023-12-28, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sk33
Det kan väl de flesta normala män tänka sig, annars hade det nog haft stor inverkan på vårt släktes fortskridande.

Min flickvän säger själv att hon inte vill ha sex när hon inte rakat benen, hon känner sig inte fräsh då.
Citera
2023-12-28, 16:38
Medlem
SamuraiBennys avatar
Måste vara en tjej som startat tråden, alla vet väl att man alltid har med sig rakhyvel på date utifall att.
Citera
2023-12-28, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamuraiBenny
Måste vara en tjej som startat tråden, alla vet väl att man alltid har med sig rakhyvel på date utifall att.
Nej. Tror på en sexuellt frustrerad kille…hoppas han tar med rakhyvel till nästa dejt….om det blir någon…?
Citera
2023-12-28, 16:56
Medlem
För mig är det ett oomkullrunkeligt krav att kunna gå ner på tjejen. Så en hårig muff är ett avtändande gissel. Dock går det alldeles utmärkt att göka. Hur hade det annars sett ut på 80-talet? Tro mig, det gick!
Citera
2023-12-28, 17:00
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamuraiBenny

Att varulvsfjuna hinner komma ut?
Citera
2023-12-28, 17:01
Medlem
Svavelbryggas avatar
Tycker tvärtom det är rätt äckligt med rakade kön. Tar rakade med men tycker oftast bara det är taggigt och jävligt.
Citera
2023-12-28, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Att varulvsfjuna hinner komma ut?

Vårda ditt språk, tack.
Citera
2023-12-28, 17:27
Medlem
eyeeyeeyes avatar
Jep kan käka henne också om hon är min typ.
Citera
2023-12-28, 18:09
Medlem
Spelar ingen roll. Fitta som fitta..
Citera
2023-12-28, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Jag ligger runt ganska mycket, skulle nästan vilja kalla mig för en manlig slampa, men jag har inte stött på en enda kvinna det senaste tio åren som inte rakar sig eller åtminstone har en otroligt välansad frisyr. Personligen tycker jag att det är avtändande med håriga fittor. Men som sagt det var länge sedan, oavsett ålder som jag råkat ut för en väldigt hårig fitta

Tjejer som ligger med manliga slampor kanske är kvinnliga slampor… och dessa kanske är mer påverkade av porrindustrin och mer beroende av fysisk/utseendemässig bekräftelse än andra mera…. Vad man ska säga…. seriösa och jordnära tjejer.

Vad jag vill säga är att de du träffar nog inte är ett genomsnitt över befolkningen totalt sett. Sen kan det ju också va så att dina ligg inte alltid är rakade heller men de dagar de väljer att raka sig också är de kvällar då de väljer att gå med en manlig slampa hem för lite nakenbrottning. Att detta liksom sammanträffar ev en anledning. 😅🤷‍♀️
Citera
2023-12-28, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siaso
Tjejer som ligger med manliga slampor kanske är kvinnliga slampor… och dessa kanske är mer påverkade av porrindustrin och mer beroende av fysisk/utseendemässig bekräftelse än andra mera…. Vad man ska säga…. seriösa och jordnära tjejer.

Vad jag vill säga är att de du träffar nog inte är ett genomsnitt över befolkningen totalt sett. Sen kan det ju också va så att dina ligg inte alltid är rakade heller men de dagar de väljer att raka sig också är de kvällar då de väljer att gå med en manlig slampa hem för lite nakenbrottning. Att detta liksom sammanträffar ev en anledning. 😅🤷‍♀️
Träffar många av dom flera gånger så jag tror att dom brukar raka sig, men vad vet jag, kan inte veta vad dom gör när vi inte träffas 😀. Definitionen av seriös är väl väldigt subjektiv 🤔? Inte alla vill träffa en partner och leva hela livet tillsammans vi är kanske seriösa slampor 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in