2023-12-28, 12:43
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Det är möjligt att det är så, men det ändrar inte det faktum att det varit väldigt vanligt under en mycket lång tid och att "farmors" kommentar är minst ett par årtionden fel i tid.

Det är möjligt att du hade HELT fel när du sa att praktiskt taget alla tjejer rakar sig nu för tiden. Det var en period i slutet av nittio- och början av nollnolltalet som det möjligen var norm, men jag är faktiskt inte ens säker på det.
Att farmor hade fel, betyder inte att du har rätt.
Citera
2023-12-28, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Kan ni ha sex med en tjej om hon inte är rakad? För mig går det bort direkt... Om min flickvän inte rakat sig så blir det inget sex. Det ska vara mjuka, lena tjejiga ben att kyssa och smeka, och snippan ska också vara mjuk och len

Klart. En kvinna ska ha hår runt musen. Sexigt.
Citera
2023-12-28, 12:56
Medlem
Pettssonochfinduss avatar
Citat:
Kan ni ha sex med en tjej om hon inte är rakad? För mig går det bort direkt... Om min flickvän inte rakat sig så blir det inget sex. Det ska vara mjuka, lena tjejiga ben att kyssa och smeka, och snippan ska också vara mjuk och len

Hår bekommer mig inte ett dugg, så länge hon håller sig ren och fräsch.
Citera
2023-12-28, 13:06
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Det är möjligt att du hade HELT fel när du sa att praktiskt taget alla tjejer rakar sig nu för tiden.

Jag har bara min egen empiriska uppfattning gällande detta, men där du har en "säker källa" på att det inte stämmer. Rent argumentationsmässigt har dessa två påståenden ungefär lika, och låga, värde.

Med det sagt så har jag inga problem att ta tillbaka och omformulera mig. Jag borde ha skrivit att rakning varit ett vanligt fenomen de senaste 25 åren, men inte påstått att "i princip alla" gör det. Tack för påpekandet.
Citera
2023-12-28, 13:33
Medlem
Inget problem så länge hon inte ser ut som en "skogshuggare" under armarna.

Trenden rakat/ansatt kom väl mest till för att det skulle se bättre ut i p-filmerna än att det skulle vara hygieniskt bra eller skönare.

Tänker mig att snarare två håriga buskar (man & kvinna) ökar njutningen då håren berör och kan haka i varandra vilket gör att det framförallt för kvinnan berör klitoris och området runt.
Citera
2023-12-28, 13:41
Medlem
KJosefs avatar
Orakat könsorgan är okej. Orakade ben eller armhålor är inte okej.
Citera
2023-12-28, 14:22
Medlem
krakkels avatar
Citat:

Bög/pedofil, lovar att du själv rakar benen och underarmarna. Klart man kan ligga med orakad fitta, så länge inte det är sträv stubb, det är ju inte så att håret täcker själva slidöppningen om det är lite längre heller.
Citera
2023-12-28, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Det är möjligt att du hade HELT fel när du sa att praktiskt taget alla tjejer rakar sig nu för tiden. Det var en period i slutet av nittio- och början av nollnolltalet som det möjligen var norm, men jag är faktiskt inte ens säker på det.
Att farmor hade fel, betyder inte att du har rätt.
Jag ligger runt ganska mycket, skulle nästan vilja kalla mig för en manlig slampa, men jag har inte stött på en enda kvinna det senaste tio åren som inte rakar sig eller åtminstone har en otroligt välansad frisyr. Personligen tycker jag att det är avtändande med håriga fittor. Men som sagt det var länge sedan, oavsett ålder som jag råkat ut för en väldigt hårig fitta
Citera
2023-12-28, 14:30
Medlem
Självklart, jag är nämligen vuxen.
Citera
2023-12-28, 15:02
Medlem
Att du använder ordet snippa pelar ju starkt på att du har en pedofil läggning. Det förklarar ju även varför du har svårt för kvinnliga kön som ju har hår på sig.
Citera
2023-12-28, 15:27
Medlem
0xmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pn222jw
Hmmm..håriga ben kan jag tycka är tändande - vet inte varför.
förmodligen för att du dras till det maskulina= du är bög
Citera
2023-12-28, 15:48
Medlem
sk33s avatar
Det kan väl de flesta normala män tänka sig, annars hade det nog haft stor inverkan på vårt släktes fortskridande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in