2024-01-26, 07:23
Medlem
Har varit ganska 50/50 med tjejerna jag varit med. Tycker dock det är väldigt avtändande när en kvinna är helt slätrakad. Ser helt enkelt inte normalt ut i mitt tycke.

Att raka vid blygdläpparna är jag dock helt för då det gör slickandet lättare och fräschare, men lämna någon form av buskage ovanför.
Citera
2024-01-26, 09:21
Medlem
Bandoliers avatar
En hårig fitta ser mycket vildare och brunstigare ut. Den sänder signaler om fertilitet och mogen kvinna.
Ett kalt kön med röda prickar där busken skulle ha varit är avtändande.
Citera
2024-01-26, 20:12
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
En hårig fitta ser mycket vildare och brunstigare ut. Den sänder signaler om fertilitet och mogen kvinna.
Ett kalt kön med röda prickar där busken skulle ha varit är avtändande.

Det är mycket en generationsfråga. Äldre män som växte upp med hår tycker det är bäst. Vi 80-talister och yngre är i regel hårofobiker.
Citera
2024-01-26, 22:56
Medlem
DarthOlles avatar
Klart jag KAN ligga med en orakad hona.
Men varför skulle jag? Äckliga hondjur som inte vårdar sig själva, usch. Finns bättre att pula in junior i.
Citera
2024-01-26, 23:03
Medlem
Folketstempels avatar
På 80-talet när jag upptäckte porrtidningar så fanns inte rakad mus.
När jag började ha sex med brudar så fanns inte den kulturen att det skulle rakas, förutom under armar och på ben.

Det har präglat min sexualitet och jag tycker att det är osexigt med helrakad mus.
Det kan jag tyvärr inte göra något åt nu på efterhand.

Asiatisk porr har ofta orakad pussy. Vet ni varför det är så?
Citera
2024-01-27, 19:29
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
När jag började ha sex med brudar så fanns inte den kulturen att det skulle rakas, förutom under armar och på ben.

Det har präglat min sexualitet och jag tycker att det är osexigt med helrakad mus.

Ja, det är en generationsfråga. Män födda på 80-talet och framåt är istället oftast emot hår.
Citera
2024-02-02, 00:20
Medlem
slidsekret88s avatar
Det är klart att det går men ser hellre att hon går in och rakar sig först. Har alltid extra hyvlar hemma för situationer som dessa. En service som tjejerna brukar uppskatta att man ervjuder.
Citera
2024-10-21, 09:33
Medlem
Absolut inte. Extremt avtändande med tjejer som inte rakar sig. Mjukt och lent ska det kännas när man smeker benen.
Citera
2024-10-21, 11:37
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Ja, det är en generationsfråga. Män födda på 80-talet och framåt är istället oftast emot hår.

Nu pratar du inte för alla 80-talister. Jag föredrar landningsbana framför helrakat.
Citera
2024-10-21, 12:36
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel

Icke då. Jag började ha sex i mitten av 80-talet, och raka flickvännen slät var bland det första som gjordes. Fanns gott om håriga buskar inom porren, ja. Men det fanns rakat också. Och det gick i alla fall jag igång på. Få saker som faktiskt är nya under solen. Även om folk verkar vilja tro det.
Analsex idkades för övrigt också, liksom diverse sexleksaker.
Citera
2024-10-21, 13:11
Medlem
LKKINGENs avatar
Skulle väl funka men inget jag skulle föredra.
Citera
2024-10-21, 21:11
Medlem
Självklart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här