2024-01-21, 13:21
Medlem
blagyltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackrose23
Så vidrigt! Fyfan !!

Jag tror även hos män är det fräscht att man raka sig under armarna

Det känns lite bögigt. Usch. Nej det behåller jag, och håret på bröstet också. Bara man håller en acceptabel hygien.
Citera
2024-01-21, 13:30
Citat:
Ursprungligen postat av blagylta
Det känns lite bögigt. Usch. Nej det behåller jag, och håret på bröstet också. Bara man håller en acceptabel hygien.

Precis, bara man håller en acceptabel hygien.

En man SKA och Måste ha hår på bröstet !! Det är maskulint och het
Senast redigerad av Blackrose23 2024-01-21 kl. 13:33.
Citera
2024-01-21, 16:36
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loltrix
Men som tur är håller skiten på att dö ut sakta nu

Jaså, vad baserar du det på?
Citera
2024-01-21, 18:17
Medlem
TrueDevils avatar
Citat:

Det är därför du bara knullar med turkar & araber då antar jag.
Men du gillade ju svart kuk, väldigt många svarta män som inte har hår på bröstet.
Men det man inte minns har ju aldrig hänt enligt dig
Citera
2024-01-21, 18:41
Citat:
Ursprungligen postat av TrueDevil
Det är därför du bara knullar med turkar & araber då antar jag.
Men du gillade ju svart kuk, väldigt många svarta män som inte har hår på bröstet.
Men det man inte minns har ju aldrig hänt enligt dig

Så gullig du är som försöker 😆😂
Citera
2024-01-21, 18:56
Medlem
Epimaness avatar
Citat:

De som inte har genetik för en ordentlig matta gör bäst att raka av det hår som växer. Om man har förutsättningar för det så kan det se väldigt maskulint ut, helt klart.

Citat:
Ursprungligen postat av blagylta

Trimmar ner armhålehåret till en hygglig längd som inte skaver. Renrakat känns feminint och behöver hållas efter för mycket, trimning till (för) kort längd funkar dåligt då det skaver. Då ser det inte trollaktigt när man har tank tops.
Citera
2024-01-21, 19:47
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
De som inte har genetik för en ordentlig matta gör bäst att raka av det hår som växer. Om man har förutsättningar för det så kan det se väldigt maskulint ut, helt klart.

Trimmar ner armhålehåret till en hygglig längd som inte skaver. Renrakat känns feminint och behöver hållas efter för mycket, trimning till (för) kort längd funkar dåligt då det skaver. Då ser det inte trollaktigt när man har tank tops.

Det är något annat så klart om man inte har genetik för en ordentlig matta. I slutändan när man verkligen bry sig om personen då spelar ingen jävla roll om han har hår på bröstet eller ej.

Det är fullständigt egal. Och det sista hjärtat tänker på. När man älskar uppriktigt då älskar man inte med ögonen men med hjärtat och själen .
Senast redigerad av Blackrose23 2024-01-21 kl. 19:49.
Citera
2024-01-22, 07:17
Medlem
vidrigt me hår. Framförallt i röven också så gamla toalettpappersbitar sitter fast. Damer me hår på fittan och i röven är lata och är inget att ha punkt!
Citera
2024-01-22, 07:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
vidrigt me hår. Framförallt i röven också så gamla toalettpappersbitar sitter fast. Damer me hår på fittan och i röven är lata och är inget att ha punkt!
Rakar du kuken och röven då?
Citera
2024-01-22, 07:54
Medlem
Alla kvinnliga könsorgan är attraktiva,bara de håller normal hygien.
Citera
2024-01-22, 08:07
Medlem
Mr.Teabags avatar
Finns inget vackrare än kvinnor med en rejäl buske mellan benen. Förstår faktiskt inte varför kvinnor (och även män för den delen) envisas med att raka underlivet.
Citera
2024-01-22, 08:11
Medlem
Urinterapeuts avatar
Visst föredrar man rakat. Men är man väl där och i stunden går det mesta att förbise. Kanske inte blir några fler ligg sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in