• 1
  • 2
2023-12-26, 10:43
Medlem
Jag använder bara detta konto för att få svar på varför jag har blivit avstängd en månad och sedan sex månader med mitt konto asdman123

En admin stängde av mig i en vecka i höstas för att jag chattade för mycket och det tycker även jag var rimligt.

Jag fick veckor senare två inlägg felaktigt borttagna i en tråd där 4st Mod var inblandade i strulet och jag förlöjliga dem i chattråden och fick en varning för det. Den varningen var också rimlig och jag tar den.

Men:

Några veckor senare fick jag en månad avstängning för ohörsamhet, jag fick ingen varning denna gång och jag vet inte vem som stängde av mig och inte heller för vilket inlägg. Detta finner jag orimligt.

Nu har detta ökat på till ett halvår. Även det utan någon förklaring och ingen Mod har gett dig tillkänna.

Varför fick jag en månad?
Varför ökade det på till ett halvår?

Detta konto är bara för att kunna diskutera min avstängning med mitt riktiga konto asdman123.

Mvh
2023-12-27, 00:04
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fattardy
Jag använder bara detta konto för att få svar på varför jag har blivit avstängd en månad och sedan sex månader med mitt konto asdman123

En admin stängde av mig i en vecka i höstas för att jag chattade för mycket och det tycker även jag var rimligt.

Jag fick veckor senare två inlägg felaktigt borttagna i en tråd där 4st Mod var inblandade i strulet och jag förlöjliga dem i chattråden och fick en varning för det. Den varningen var också rimlig och jag tar den.

Men:

Några veckor senare fick jag en månad avstängning för ohörsamhet, jag fick ingen varning denna gång och jag vet inte vem som stängde av mig och inte heller för vilket inlägg. Detta finner jag orimligt.

Nu har detta ökat på till ett halvår. Även det utan någon förklaring och ingen Mod har gett dig tillkänna.

Varför fick jag en månad?
Varför ökade det på till ett halvår?

Detta konto är bara för att kunna diskutera min avstängning med mitt riktiga konto asdman123.

Mvh

Du har inte fått någon varning för "chattande" eller "förlöjligande av mods" utan för OT (regel 0.03) och kommentering av moderatorsåtgärder (regel 0.06)

Därefter blev du avstängd för 1.07 (missbruk av multipla konton), vilket inte utlyses; (FB) "Varför blev användarnamn avstängd?"-frågor!
2023-12-27, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Du har inte fått någon varning för "chattande" eller "förlöjligande av mods" utan för OT (regel 0.03) och kommentering av moderatorsåtgärder (regel 0.06)

Därefter blev du avstängd för 1.07 (missbruk av multipla konton)

Jo. Jag fick en varning för förlöjligande mot 4st mods. Jag bröstade den.

Veckor senare blev jag avstängd i en månad för 'ohörsamhet', men vilket inlägg det gäller eller vem som stängde av mig fick jag aldrig veta. Vilket inlägg var det?

1.07 säger du? Det är hörsägen eller troll så fall från felaktiga andrahands källor. Räcker det för er? jagar aldrig har skrivit något sådant och har bara ett konto: asdman123.

Nu även detta för denna tråd då.
Senast redigerad av fattardy 2023-12-27 kl. 00:12.
2023-12-27, 00:11
Medlem
najass avatar
Det blev en månad eftersom du hade andra konton som också hade varningar (2.01). Sedan blev det 6 månader eftersom du fortsatt med andra konton under din avstängning (1.07)
2023-12-27, 00:12
Medlem
najass avatar
Och detta forum är förhandsmodererat så alla inlägg måste godkännas av en moderator innan de visas. Det kan därför dröja innan inläggen syns.

Så det är ingen mening med att posta inlägg med "test".

https://www.flashback.org/announcement.php?f=157

Läs gärna de klistrade meddelandena i delforumet, då hade du fått svar på flera av dina frågor direkt.
2023-12-27, 00:14
Medlem
Citat:
Det blev en månad eftersom du hade andra konton som också hade varningar (2.01). Sedan blev det 6 månader eftersom du fortsatt med andra konton under din avstängning (1.07)

Jag har inga andra konton. Varför menar du att jag har det?

Vilket inlägg gav mig en månad? Inlägget som var 'ohörsamhet'.
2023-12-27, 00:16
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fattardy
Jag har inga andra konton. Varför menar du att jag har det?

Vilket inlägg gav mig en månad? Inlägget som var 'ohörsamhet'.

Det är givetvis inget enskilt inlägg som ger dig avstängning för ohörsamhet. Har du ens läst reglerna?

https://www.flashback.org/regler

Gör det.
2023-12-27, 00:22
Medlem
Citat:
Det är givetvis inget enskilt inlägg som ger dig avstängning för ohörsamhet. Har du ens läst reglerna?

Gör det.

Ja. Jag har läst reglerna. Jag vet tex att man får ha flera konton om man inte korsar eller boostar "varandra".

Jag fick en varning när jag gjorde narr av fyra stycken mods som felaktigt tog bort mina inlägg. De kastade upp inläggen igen och gav mig en väntar varning. Veckor senare får jag en avstängning i en månad för ohörsamhet. Jag har har fortfarande inte fått se vilket inlägg jag straffas för. Kan du plocka fram det?

Varför menar du att jag har fler konton när jag bara har asdman123?

Läser du mina frågor?
2023-12-27, 00:30
Medlem
Citat:

Gör det.

Du behöver inte klappa mig på huvudet.

Vilket eller vilka inlägg gav mig en månad? Jag vill gärna läsa dem.

Jag har bara ett konto, varför påstår du motsatsen? Kom med lite substans och fakta istället för att be mig läsa reglerna. Jag har läst reglerna. Jag har likt förbannat bara ett konto!
2023-12-27, 00:32
Medlem
Varför får jag ett halvår när jag bara har ett konto?!
2023-12-27, 00:38
Medlem
Jag hängde i musikdelen och i chatten när jag fick en månad för ohörsamhet, det är väl rimligt av er att hosta fram var jag har varit olydig, eller?

Ett halvår för flera konton? Jag är ett stort frågetecken här. Jag har bara asdman123 (plus det här nu). Går ni på skamlöst byskvaller och sabbar folks konton?

Söker fortfarande inläggen som gav mig en månad och bevis på att jag har flera konton, det sista blir stor humor.
2023-12-27, 00:42
Medlem
Citat:

Gör det.

Så jag var alltså OT i FBs chattråd? Visste inte att det gick.

I övrigt har jag skrivit fyra inlägg i denna tråd som inte släpps igenom. Ja. Jag har läst reglerna.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in