• 2
  • 3
2023-12-25, 17:14
Medlem
Sababas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jordgubbsplockare
Man kan föreställa sig vilken oerhörd omtanke o altruism dödspiloten Lubitz måste ha känt med sina passagerare. De förstod inget, led inte, såg inte bergsväggen o dog på fläcken utan smärtor medan anhöriga fick ersättning o fann stöd från samhället o mellan varandra.
Avicii, Cobain, Jackson mfl hade inte sörjts o orsakat samma lidande o sorg för världen om de hade valt att avsluta sig i en Germanwings eller med liknande katastrofer som ett nytt estoniasjunk eller nått som förenar många.

Lubitz gjorde en osjälvisk gärning som spred mycket värme och gott. Tycker att han fått onödigt hård kritik. De som dog led inte och saknar inget. Istället som du skriver så fick många människor deg i fickan och medmännisklig värme.
Citera
2023-12-25, 17:39
Medlem
devilsdecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 22.00
Vilka fruktansvärda brott utan nämnvärda brottsoffer finns att göra innan man tar sitt eget liv för att avlasta anhörigas sorgearbete efter man är död? Vilka brott rekommenderar ni att göra så att man blir ihågkommen som ett äckligt avskum trots att man kanske inte var det, och utan att brottets art, rykte och skam stänker på vänner och anhöriga?
Dvs att vara ett avskyvärt äckel i det sista man gör för att gå i graven och ge anhöriga sinnesfrid. Vad är bäst?

Satsa på att bli hjälte istället. Mörda Putin, eller åk ner till Iran och spräng en atombomb över ayatollorna och frita det iranska folket. Finns ingen iranier som gillar de Iranska ledarna. Tänk positivt. Bättre att dö som en hjälte för dina anhöriga. Du kommer att bli hyllad och även dina anhöriga kommer att känna sig stolta.

Ge dig inte på någon av de svenska politikerna. De är så värdelösa och meningslösa att de inte förtjänar att bli dödade och hedrade av det. Gör något stort.
Citera
2023-12-25, 17:54
Medlem
Ta ett lån och betala tjejer (prostituerade) för att ha sex med så många de kan inom 30 min vid något stort torg. Årets sista stora tomte-gangbang. Allt offentligt.
Citera
2023-12-25, 20:04
Medlem
Du behöver ju inte skada andra börja bete dig som ett svin. Låna pengar betala inte tillbaka men ha de kvar när du dött och skuldbrev. Men folk kommer ju bli förbannad. Sen Använd alla härskartekniker. Var egoist. Konvertera till muslim. Var otrevlig. Var en plåga folk kommer tycka de var skönt att du somnade in. Men testa prata med en psykolog fattar inte varför alla ska ha svar från fb.
Citera
2023-12-26, 02:36
Medlem
Drottninggatan 2.0? Lär bli skapligt ihåg kommen
Citera
2023-12-26, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nytt-liv2024
Du behöver ju inte skada andra börja bete dig som ett svin. Låna pengar betala inte tillbaka men ha de kvar när du dött och skuldbrev. Men folk kommer ju bli förbannad. Sen Använd alla härskartekniker. Var egoist. Konvertera till muslim. Var otrevlig. Var en plåga folk kommer tycka de var skönt att du somnade in. Men testa prata med en psykolog fattar inte varför alla ska ha svar från fb.

Lättare kanske att va bra försäkrad sedan råka dö i en olycka, sorg kommer de va för anhöriga oavsett men mera frågor och anklagelser mot anhöriga om varför ingen sett/märkt att personen mådde så dåligt.
Jag tror inte man kan göra något så anhöriga bara ska tycka man va ett svin och sedan glömma en och gå vidare
Citera
2023-12-27, 08:14
Medlem
Konstruera eller köp en EMP modul bara att googla sig fram! Anledningen till att jag kom på detta var att först*ra Säp*s hjärninplantat som psykiatrin via sömnbortförande till neurolog i smyg opererar in chip åtminstone kanske sedan 2000talet började har de börjat med den metoden, bara med vissa patienter=odemokratiskt (inte lika för alla).
Kanske pga mitt självmords destruktiva liv så fick jag hjärninplantat i smyg, symptomen som inplantaten ger gör mig bara mer destruktiv kortsiktigt vinna tänkande episoder. Huvudvärk, dålig matsmältning, pre-diabetes, dålig finmotorik mm.
Jag ångrar att jag inte lyckades försöka gasa ihjäl mig med en bensindriven bil utan katalysator, jag fick för mycket ångest och avbröt försöken för ca 10år sedan och jag är bland dom få insells som ångrar att man lever, dom som jag träffat som gjort självmordsförsök är glada att de lever i efterhand av någon anledning.
Jag har insett att EMP (elektromagnetisk strålning)ganska optimal metod som man kan dö av om den är nog kraftfull och under tillräckligt lång tid vid upprepade tillfällen. Strålningen kan ge upphov till cancer i kroppsvävnaderna på sikt framåt. Men blir kromosomerna, arvsmassan nog deformerad på kort tid av strålning så kan det liknas vid att befinna sig ca 1km från Kärnobyl-olyckan år1986, man avlider inom timmar, något dygn. Plus att ingen kan avgifta en individ från strål-skadorna.
Lås in folk på psykvård, låt avdelningarna bli överfyllda ett bra sätt att dränera statsfinanserna, så dör folk som är arbetslösa/sjukpensionerade av svält typ när staten måste spara pengar i dessa tider med EU sämsta BNP-tillväxt år 23- . Självmord är kanske lösningen för minskad arbetslöshet och bättre välfärd för det goda livet som folket strävar efter. Ett meningsfullt jobb, att spara pengar till ålderns höst att se fram emot sedan kan man kanske plusa på med någon att leva tillsammans med plus barn som kan föra generationen vidare. Good luck Sweden S*po-psyk secret! Short circuit the brain-inplant MIND CONTROL=TORTURE!
Citera
2024-01-23, 09:07
Medlem
Ni som undrar varför antalet så kallade "insells" passivt levande självmordsbenägna människor oftast män ökar i antal senaste åren. De kanske är vi som är "ner-chippade" som vill avsluta våra liv som inte vill leva med att hjärnan drevar ner kroppen till typ sämre än medelsvensson utan mening eller mål med livet som inser att livet är mer överhängande motvind än medvind jämfört med typ medelsvenssons?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in