2023-12-22, 21:18
Medlem
Hej! Har börjat utveckla riktigt jäva tråkiga inre hemmoroider. Grad 4. som prolapsar varje gång jag går på toa. Har testat krämer och annat skit, men inget hjälper, har även varit hos läkaren och gjort en gummibandsligering, men utan resultat.

Har någon samma besvär eller liknande? Vad hjälper? Är den enda utvägen öppen kirugi, genom att ta bort hemorrojderna?
Citera
2023-12-22, 21:27
Medlem
AutofyllarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macki87
Hej! Har börjat utveckla riktigt jäva tråkiga inre hemmoroider. Grad 4. som prolapsar varje gång jag går på toa. Har testat krämer och annat skit, men inget hjälper, har även varit hos läkaren och gjort en gummibandsligering, men utan resultat.

Har någon samma besvär eller liknande? Vad hjälper? Är den enda utvägen öppen kirugi, genom att ta bort hemorrojderna?

Varför fungerade ej gummibanden om jag får fråga?
Citera
2023-12-22, 21:29
Medlem
jag har ingen aning. de kom tillbaka efter nån månad igen.
Citera
2023-12-22, 21:36
Medlem
WoodyLongschlongs avatar
Aloe vera säger jag bara... Jävla mirakel medel.
Citera
2023-12-22, 21:37
Medlem
jag har ingen aning. de kom tillbaka efter nån månad igen.
Citera
2023-12-22, 21:51
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WoodyLongschlong
Aloe vera säger jag bara... Jävla mirakel medel.

Kärringen fick samma problem efter barnafödandet . Hon har provat allt även vart hos läkaren flera ggr utan nån verkan .. Vad för Aloe Vera och användas hur ?
Citera
2023-12-22, 21:54
Medlem
Finns inte alcos anal längre - det var ständiga annonser om denna produkt på mina föräldrars tid.

Var hemorojder vanligare förr i så fall varför - o vad skapar hemorojder resp vad förhindrar dess uppkomst
Citera
2023-12-22, 22:47
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macki87

Kirurgi och du kommer inte att ångra dig. Glöm allt vad salvor heter, de hjälper överhuvudtaget inte i långa loppet.
Citera
2023-12-22, 22:52
Medlem
WoodyLongschlongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunt-fornuft
Kirurgi och du kommer inte att ångra dig. Glöm allt vad salvor heter, de hjälper överhuvudtaget inte i långa loppet.
Och du har använt salvor efter barnafödande antar jag?
Citera
2023-12-22, 23:04
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WoodyLongschlong
Och du har använt salvor efter barnafödande antar jag?

Ok, kör salva. Good Luck……..ska man ha bort problemet är det kirurgi. Jag vet…..
Citera
2024-02-14, 09:44
Medlem
Jag har provat krämer av alla dess soft och inget hjälper. Får manuellt trycka och trycka tillbaka dom upp i röven varje dag efter toabesök. Och det börjar bli jävligare och jävligare varje gång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in