2023-12-22, 13:55
Medlem
TELAVIV91s avatar
Lågt skadestånd för så pass omfattande målning.
Citera
2023-12-22, 13:58
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
Om det visar sig vara Jasenko Selimovic kommer jag baskemig garva ihjäl mig. Av personliga skäl - har bekanta som i sin tur haft en hel del att göra med honom genom åren.
Jag har väldigt svårt att tro att det faktiskt är han, men man vet ju aldrig. Folk kan flippa.

Ja kan ju vara faktafel fran tex expressen, men stämmer det att det är en fd eu parlamentariker fran L da kan dete bara vara denna blatten.

Marit Paulsen passar inte, fel kön fel klädstorlek dessutom är hon död
Citera
2023-12-22, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TELAVIV91
Lågt skadestånd för så pass omfattande målning.

Har inte hundra koll men tyder inte det på att han inte har allt för hög inkomst också?
Citera
2023-12-22, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Jag tror att du tänker på Carl B Hamilton.

Hahaha Ja han skulle aldrig göra nått sånt här
Citera
2023-12-22, 14:01
Medlem
Celestrons avatar
Tidigare statssekreterare i Arbetsmarknadsdepartementet? Liberalerna? Ja, då kan det väl bara vara J. Selimovic. Finns knappast nån annan att välja på.
Citera
2023-12-22, 14:02
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
enligt aftonbladet sade han till polisen att hans mejl lästs och hans telefon avlyssnats och det passar in p dennna tweet

https://twitter.com/jasenkos/status/1362070343435886597

Citat:
Vänner, jag verkar ha råkat ut för något som liknar dataintrång eller virus, i morse. Tvångsanslöts till en grupp och när jag rapporterade det blev telefonen konstig. Så om ni får ett med. från mig ta det lugnt, det kan vara virus eller fejk. Jobbar på att lösa det. Ha det fint
Citera
2023-12-22, 14:04
Medlem
Spelarn1s avatar
Vi får hoppas återvandringståget på sin väg mot Kabul kan ta en avstickare till Bosnien så vi kan skicka hem fanskapet.

Herregud, det är många galningar som hamnar hos Folkpartiet...Siw Persson är ju ett annat känt exempel för oss som var med omkring millennieskifte.
Citera
2023-12-22, 14:07
Medlem
Celestrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelarn1
Vi får hoppas återvandringståget på sin väg mot Kabul kan ta en avstickare till Bosnien så vi kan skicka hem fanskapet.

Herregud, det är många galningar som hamnar hos Folkpartiet...Siw Persson är ju ett annat känt exempel för oss som var med omkring millennieskifte.

..glöm inte Federley!
Citera
2023-12-22, 14:08
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Har inte hundra koll men tyder inte det på att han inte har allt för hög inkomst också?
Straffet blev villkorlig dom men skadeståndet ska gå till fastighetsägarna och täcka deras utgifter som de får pga hans handlingar, och nivån på skadeståndet beror ju helt på skadans omfattning och inte hans inkomst.
Citera
2023-12-22, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celestron
Tidigare statssekreterare i Arbetsmarknadsdepartementet? Liberalerna? Ja, då kan det väl bara vara J. Selimovic. Finns knappast nån annan att välja på.

Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
enligt aftonbladet sade han till polisen att hans mejl lästs och hans telefon avlyssnats och det passar in p dennna tweet

https://twitter.com/jasenkos/status/1362070343435886597

Nej det där stämmer inte med vad han sa.
Citera
2023-12-22, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spelarn1
Ratsit: "Jasenko Selimovic registrerades som utvandrad 2023-03-12."
Citera
2023-12-22, 14:12
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparrishelvete
Ratsit: "Jasenko Selimovic registrerades som utvandrad 2023-03-12."

Flitig. 2016;
”Liberalernas EU-parlamentariker Jasenko Selimovic varnades sent på tisdagskvällen för att ha trakasserat sina medarbetare. Den laddade konflikten har lett till att ansvariga i EU-parlamentet uppmanat Fredrick Federley (C) och Cecilia Wikström (L), Selimovics svenska partivänner i parlamentet, att tänka på sin säkerhet.”
https://www.dn.se/nyheter/politik/eu...-trakasserier/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in