2023-12-22, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Tidigare verksam i Liberalerna enligt Expressen. Det tycks vara Jasenko Selimovic.

Japp han bor i Hägersten, någon stockholmare som har koll på om flyktvägen passar in också?

Invandrare som ser Sveriges historia med "opartiska ögon" för han har ju inte helt fel med budskapet.

Edit: Ser att han står som utvandrad på ratsit 2023-03-12.
Senast redigerad av Psykbryt76 2023-12-22 kl. 13:48.
Citera
2023-12-22, 13:45
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViktigSynpunkt
Har trakasserade andra EU-parlamentariker, under sin tid där.

https://www.dn.se/nyheter/politik/eu...-trakasserier/
Jo, det lyste falskhet lång väg om den här babben.
Citera
2023-12-22, 13:47
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryPrudom
"Politikern har tidigare haft toppuppdrag inom Liberalerna, men har lämnat politiken. "

https://www.expressen.se/nyheter/sve...rs-kuksugare-/
Carl Hamilton?
Citera
2023-12-22, 13:49
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Jo, det lyste falskhet lång väg om den här babben.

kollade han pa twitter och han gjorde karriär som inkvoterad babbe som ständigt uttalade sig om flyktingpolitiken. han var för muslimska seder som hallalslakt osv.

antar att det är ett muslimskt namn han har??
Citera
2023-12-22, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Carl Hamilton?
Gubben må vara senil men så galen att han skulle göra detta tror jag inte han är
Citera
2023-12-22, 13:51
Medlem
Har Fria Tider skrivit nånting om detta?
Om inte, undrar varför.
Citera
2023-12-22, 13:52
Medlem
mrdrutts avatar
Det är iallafall inte Erik Ullenhag
Citera
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Japp han bor i Hägersten, någon stockholmare som har koll på om flyktvägen passar in också?

Invandrare som ser Sveriges historia med "opartiska ögon" för han har ju inte helt fel med budskapet.
Vad menar du? Om han har synpunkter på andra världskriget, kan han väl ha det i Bosnien, rörande Bosnien och inför de andra bosnierna?

En satans inträngling som kommer hit och babblar så att käften håller på att gå ur led på honom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmytheone
Gubben må vara senil men så galen att han skulle göra detta tror jag inte han är

Jag tror att du tänker på Carl B Hamilton.
Citera
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skraecksomalier
Case closed. Jasenko Selimovic måste det vara, eftersom han tillhört L. En gång en firad kulturpersonlighet och statssekreterare i Arbetsmarknadsdepartementet. Verkar ha spårat ur helt.

https://www.expressen.se/nyheter/sve...rs-kuksugare-/

Klotter på en konsertlokal i måndags är också en indikation då det tydeer på ett visst kulturintresse.

Undrar vad han klottrade där. EDIT: Samma sak.
Citera
2023-12-22, 13:53
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViktigSynpunkt
Har trakasserade andra EU-parlamentariker, under sin tid där. https://www.dn.se/nyheter/politik/eu...-trakasserier/
Det (från 2016) låter ju inte helt friskt, "Under en period var samtliga assistenter sjukskrivna. I dag har tre av de fyra tidigare medarbetarna annat arbete, den fjärde är fortfarande sjukskriven // ... en mycket spänd relation med flera ledamöter i EU-parlamentet. Selimovics humör sägs kunna skifta snabbt, vilket kan upplevas som hotfullt // Parlamentets säkerhetstjänst ska också ha kontaktats // Det har varit förfärligt".
Citera
2023-12-22, 13:54
Medlem
fluff995s avatar
Om det visar sig vara Jasenko Selimovic kommer jag baskemig garva ihjäl mig. Av personliga skäl - har bekanta som i sin tur haft en hel del att göra med honom genom åren.
Jag har väldigt svårt att tro att det faktiskt är han, men man vet ju aldrig. Folk kan flippa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in