2024-06-01, 17:15
Medlem
kubuns avatar
Vinner Trelleborg över Landskrona ikväll ja då är tabellen i toppen jämnare än någonsin med så många lag - ja så eller ryck för Landskrona
Citera
2024-06-01, 20:48
Medlem
Luktar Allsvenskan om Landskrona .

Tror det ska enormt mycket till om dom ska missa faktiskt
Citera
2024-06-01, 22:11
Medlem
kubuns avatar
Vilken enormt högklassig räddning på den frisparken
Citera
2024-06-02, 09:38
Medlem
Upp till bevis för Doros redan idag då .

Av intervjuerna att döma lär han inte ändra särskilt mycket där Dogge tog vid . Dock kommer han vara mer tävlingsinriktad .

Han känns svårbedömd .
Citera
2024-06-02, 10:18
Medlem
BarryHatters avatar
Riktigt många ångestmatcher idag, alla lag på nedflyttning och kvalplats spelar hemma mot lag strax ovanför. När tabellen summeras ikväll så kommer sannolikt flera lag byta plats med varandra. Vågar inte tippa någon av dem utöver att jag tror Örebro tar Oddevold hemma.

Själv är jag glad att Brage äntligen var tillbaka på vinnarspåret igår igen efter tre raka utan seger. Öster var bra, de är ett lag vi alltid brukar ha svårt att möta, och hade de farligaste lägena igår också. Men Frodig storspelade i mål och vi lyckades få dit ett mål mer än Öster mäktade med.
Citera
2024-06-02, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Jag tror ändå denna lösning är både bättre och billigare än att vi hade sparkat honom och vad jag förstår får vi också ekonomisk kompensation från Hammarby .

Doros har varit assisterande fram till nu och som du säger är det svårt att säga om detta kommer brista eller bära . Men bra ändå att det här sker tidigt in på säsongen och inte som senast med 10 omgångar kvar .

Han lär knappast kunna trolla med knäna med det materialet vi har , men jag hoppas att åtminstone vågar ställa krav och förändra saker istället för att vara envis som Dogge var .

Så dålig trupp har vi väl ändå inte?
Jämför med Sandviken, Oddevold, Gefle oav.
GIF har absolut potential att vara ett lag på övre halvan runt top 5!
Citera
2024-06-02, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Så dålig trupp har vi väl ändå inte?
Jämför med Sandviken, Oddevold, Gefle oav.
GIF har absolut potential att vara ett lag på övre halvan runt top 5!

Fast att vi dumpat bland annat Lundström , Lindkvist och Hallenius har absolut märkts till stor del tycker jag . Lundström styrde defensiven och Hallenius var en ledare på plan . Oppong är en rejäl säkerhetsrisk.

Visst finns det potential , men hittils är jag inte jätteförvånad att det gått som det gått när vi dumpade Robban och Linus
Citera
2024-06-02, 13:32
Medlem
Citat:
Fast att vi dumpat bland annat Lundström , Lindkvist och Hallenius har absolut märkts till stor del tycker jag . Lundström styrde defensiven och Hallenius var en ledare på plan . Oppong är en rejäl säkerhetsrisk.

Visst finns det potential , men hittils är jag inte jätteförvånad att det gått som det gått när vi dumpade Robban och Linus
Jo det är sant inte minst Robban saknas även om han varit skade benägen på senare Jelassi är dock en bra ersättare om han spelas som just ytterback. Lindkvists position där har vi Dennis ( som dock inte övertygat iår ) och användbara Forsberg som blir bättre och bättre tycker jag. Linus var i ärlighetens namn ganska dålig ifjol och har passerat toppen i karriären för flera år sedan. Men
erfarenheten och ledarskapet han besitter hade kanske behövts även i år. Det är väl just på forwards sidan det är lite tunt.
Citera
2024-06-02, 13:46
Medlem
Citat:
Jo det är sant inte minst Robban saknas även om han varit skade benägen på senare Jelassi är dock en bra ersättare om han spelas som just ytterback. Lindkvists position där har vi Dennis ( som dock inte övertygat iår ) och användbara Forsberg som blir bättre och bättre tycker jag. Linus var i ärlighetens namn ganska dålig ifjol och har passerat toppen i karriären för flera år sedan. Men
erfarenheten och ledarskapet han besitter hade kanske behövts även i år. Det är väl just på forwards sidan det är lite tunt.

Vad gäller Doros känner jag att det kan gå lite hur som helst . Väldigt lik Dogge till spelstilen och bara ett år äldre . Lite oklart ännu om hans licens tillåter honom att träna laget . Finns en risk att vi failar igen med licensen som med Clarhout
Citera
2024-06-02, 14:05
Medlem
Citat:
Vad gäller Doros känner jag att det kan gå lite hur som helst . Väldigt lik Dogge till spelstilen och bara ett år äldre . Lite oklart ännu om hans licens tillåter honom att träna laget . Finns en risk att vi failar igen med licensen som med Clarhout

Erik Andersson och Paya däremot dessa saknas verkligen och har inte ersatts. Manchon en rejäl flopp och Palomino har inte heller imponerat så här långt.
Jag är väldigt osäker på Doros som är helt oprövad som tränare. Douglas hade iaf varit huvud tränare i några år på såpass bra nivå som div 1.
Citera
2024-06-02, 14:05
Medlem
Oppong i startelvan återigen och nästan exakt samma elva som senast .

Trodde Doros var mer förändringsvillig än så
Citera
2024-06-02, 14:11
Medlem
Citat:
Erik Andersson och Paya däremot dessa saknas verkligen och har inte ersatts. Manchon en rejäl flopp och Palomino har inte heller imponerat så här långt.
Jag är väldigt osäker på Doros som är helt oprövad som tränare. Douglas hade iaf varit huvud tränare i några år på såpass bra nivå som div 1.
Fast Erik Andersson valde ju att självmant lämna . Han trivdes ju inte socialt i Sundsvall . Visst att han var en otroligt viktig spelare , men du kan inte ta honom som exempel då han lämnade på eget behåg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in