2024-11-29, 22:12
Medlem
Jaja nu har dom sin licens för 2025. Och det är väl sportsligt vi får hoppas dom åker ur då. Nu har dom visat med lite flyt att dom är ett bottenlag även 2025.
Och vi vet, och föreningen ÖFK vet att den dagen man åker ur SE så är ÖFK en uppgång o fall förening likt Café Opera vi som minns den tiden.
Men trevliga supporters har dom när jag var upp i sommarvärmen och tog en öl med dom på ett utehak i staden.
Citera
2024-12-01, 21:03
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Gött. Då kan vi officiellt stänga frågan både i teorin och praktiken om att Liverpool joggar hem ligan. Precis som jag sagt.

Pengarna betalas ut i maj men redan nu är 2500 kr öronmärkta.

Grattis till årskortet!

Är nog ingen slump att ert årskort går på 2500 kr och du redan nu öronmärkt exakt den summan.

https://ostersundsfk.se/sasongskort-2025/
Citera
2024-12-02, 05:34
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Grattis till årskortet!

Är nog ingen slump att ert årskort går på 2500 kr och du redan nu öronmärkt exakt den summan.

Onödig mobbing. Zebran är knappast någon hardcoresupporter till HIF och då kan man inte förvänta sig att han ska sluta intressera sig för den norrländska fotbollen. Det har uppenbarligen blivit en prestigegrej för honom att försvara ÖFK. Jag kunde inte ha brytt mig mindre personligen.

Däremot har vi ju ÖFK-supportrar på forumet som är allt annat än trevliga. De försöker hacka på HIFs anhängare, kallar oss mördare osv. Osympatiskt, minst sagt.
Citera
2024-12-02, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Onödig mobbing. Zebran är knappast någon hardcoresupporter till HIF och då kan man inte förvänta sig att han ska sluta intressera sig för den norrländska fotbollen. Det har uppenbarligen blivit en prestigegrej för honom att försvara ÖFK. Jag kunde inte ha brytt mig mindre personligen.

Däremot har vi ju ÖFK-supportrar på forumet som är allt annat än trevliga. De försöker hacka på HIFs anhängare, kallar oss mördare osv. Osympatiskt, minst sagt.

Hur var det med dina " profetior" nu igen?
Citera
2024-12-02, 12:33
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Grattis till årskortet!

Snacka inte skit. Dessa pengar kommer gå till att ordna presenter till släkten. Inget annat.
Citera
2024-12-02, 15:28
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Hur var det med dina " profetior" nu igen?
Jag får väl erkänna att jag var en smula optimistisk.
Citera
2024-12-02, 16:26
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Jag får väl erkänna att jag var en smula optimistisk.

Du får väl glädjas över att Landskrona missade kvalet. Så helt fel ute var du inte.

HIF blir nog att räkna med nästa år när Kleber slipper Granens dyra föredettingar och kan plocka in billigare spelare på väg uppåt istället.
Citera
2024-12-02, 17:11
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Snacka inte skit. Dessa pengar kommer gå till att ordna presenter till släkten. Inget annat.

Ja inte roligt gå på öfk ensam.
Citera
2024-12-02, 17:29
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ja inte roligt gå på öfk ensam.

Jag betalade medlemsavgiften till Helsingborg idag för 2025, bara så du vet.
Att jag bor i Medelpad och har bra koll på Östersund och Giffarna är bara en bonus.

Idiot.
Citera
2024-12-03, 21:13
Medlem
https://www.aftonbladet.se/sportblad...dda-tvillingar

Jonas Olsson har vid sidan av bottenstriden i Superettan genomgått en stor personlig tragedi
Citera
2024-12-04, 11:41
Medlem
vackertsvin...s avatar
Citat:

Truth hurts men ok då, det var inte mord. Det var dråp.
Citera
2024-12-04, 11:45
Medlem
vackertsvin...s avatar
ÖFK har börjat att rensa. Inga större förluster avseende kvalitet och tränaren man plockade in var nog mest med för att han satt på licensen när Powell försvann. Däremot är Mansour Sinyan en förlust. Det är en klasspelare och hans frånvaro efter korsbandsskada i våras har märkts av hela säsongen på mittfältet.

https://ostersundsfk.se/ostersunds-f...h-fem-spelare/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in