Jaja nu har dom sin licens för 2025. Och det är väl sportsligt vi får hoppas dom åker ur då. Nu har dom visat med lite flyt att dom är ett bottenlag även 2025.
Och vi vet, och föreningen ÖFK vet att den dagen man åker ur SE så är ÖFK en uppgång o fall förening likt Café Opera vi som minns den tiden.
Men trevliga supporters har dom när jag var upp i sommarvärmen och tog en öl med dom på ett utehak i staden.
Onödig mobbing. Zebran är knappast någon hardcoresupporter till HIF och då kan man inte förvänta sig att han ska sluta intressera sig för den norrländska fotbollen. Det har uppenbarligen blivit en prestigegrej för honom att försvara ÖFK. Jag kunde inte ha brytt mig mindre personligen.
Däremot har vi ju ÖFK-supportrar på forumet som är allt annat än trevliga. De försöker hacka på HIFs anhängare, kallar oss mördare osv. Osympatiskt, minst sagt.
Onödig mobbing. Zebran är knappast någon hardcoresupporter till HIF och då kan man inte förvänta sig att han ska sluta intressera sig för den norrländska fotbollen. Det har uppenbarligen blivit en prestigegrej för honom att försvara ÖFK. Jag kunde inte ha brytt mig mindre personligen.
Däremot har vi ju ÖFK-supportrar på forumet som är allt annat än trevliga. De försöker hacka på HIFs anhängare, kallar oss mördare osv. Osympatiskt, minst sagt.
Jag betalade medlemsavgiften till Helsingborg idag för 2025, bara så du vet.
Att jag bor i Medelpad och har bra koll på Östersund och Giffarna är bara en bonus.
Truth hurts men ok då, det var inte mord. Det var dråp.
ÖFK har börjat att rensa. Inga större förluster avseende kvalitet och tränaren man plockade in var nog mest med för att han satt på licensen när Powell försvann. Däremot är Mansour Sinyan en förlust. Det är en klasspelare och hans frånvaro efter korsbandsskada i våras har märkts av hela säsongen på mittfältet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!