2023-12-19, 18:06
Medlem
Har kollat lite porr där tjejerna blir nerpissade. Äckligt men samtidigt upphetsande att bli förnedrad så. Urin är ju antiseptiskt så det skall väl inte vara någon fara. Äckligt med piss i säng men att bli nerpissad i duschen på knä framför en kille och sen skölja bort. Men jag vågar ju inte fråga någon kille om det för då tycker de lilla prydliga Ellen är ett pervo.

Tjejer, någon som provat? Hur fick ni liksom med killen på det.
Citera
2023-12-19, 18:08
Bannlyst
Om du inte har trista karlsällskap så ställer de väl upp utan knussel. De säger att det kliar (de som bir nedkissade).
Citera
2023-12-19, 18:17
Bannlyst
Piss är härligt och kan ske spontant i badrummet såklart!

Squirtande brudar pissar ju också, men lite piss är härligt!

Grunda med mycket vatten så det blir klart och fint piss, det där rostbruna som stinker ammoniak vill man inte spraya!
Citera
2023-12-19, 18:22
Medlem
F.Hansens avatar
Förstår inte varför man går igång på detta, äckligt.
Citera
2023-12-19, 18:46
Medlem
kompjuters avatar
För mig en stor 👎.
Rollspel däremot 👍🥳
Citera
2023-12-19, 19:04
Avstängd
Fan vad vidrigt. Duger det inte med kuken i fittan och sedan spruta?
Citera
2023-12-19, 20:41
Medlem
Liberationfronts avatar
Är kille, visste sedan innan att tjejen gillade förnedringssex. Med wetplay inslag. En gång drog vi en del mdma får lite svårare att pissa då så står över henne och efter ngra minuter kommer världens hårdaste kiss stråle, det skvätte över hela jävla badrummet.

En annan gång knullade jag henne med en polare hos mig, vi drog henne i varsitt ben från sovrum till badrum tvingade henne att duscha sv sig för att hon var en smutsig flicka, när hon låg i duschen i fosterställning så urinerade vi på henne.
Citera
2023-12-19, 21:30
Medlem
SmegmaFris avatar
Jag hade absolut inte sagt nej till att pissa ner en liten slyna!
Citera
2023-12-19, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
Har kollat lite porr där tjejerna blir nerpissade. Äckligt men samtidigt upphetsande att bli förnedrad så. Urin är ju antiseptiskt så det skall väl inte vara någon fara. Äckligt med piss i säng men att bli nerpissad i duschen på knä framför en kille och sen skölja bort. Men jag vågar ju inte fråga någon kille om det för då tycker de lilla prydliga Ellen är ett pervo.

Har du testat att söka på BC och DS? Tror du kan hitta folk som tänder på detta på dessa sidor.
Citera
2023-12-20, 09:50
Medlem
DisneyMouses avatar
Kille här, jag skulle vilja testa kiss-sex, både ge och ta, finner det hett.
Gärna i en 69:a.
Citera
2023-12-20, 10:29
Medlem
Vet några snygga och "pryda" tjejer som berättat för mig att dom gillar att bli kissade på, över kropp och i munnen.
Jag tycker det är upphetsande att tänka på det, men har inte provat.

Nån gång på fyllan så onanerade jag till en video där en ung tjej kissade på en man...tyckte det var jävligt snuskigt och upphetsande, men skämdes inför mig själv efteråt.

....men skulle en tjej föreslå det är jag på. Då jag är bicurious så har jag haft med några killar att göra och skulle absolut inte prova med kille.
Citera
2023-12-20, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat

Bara fråga killen ifall ni ska ha sex när ni är jättepissnödiga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in