2023-12-23, 15:13
Medlem
Såja, nu har jag provat. Låg med en kille i natt och efter en morgonritt så gick vi för att duscha. Jag gick före in i duschen och gick ner på knä. Han fattade först inte och skulle starta duschen. Jag sa till honom att pissa på mig. Han tvekade först men pissade sen ner mig. Jag blundade och höll munnen stängd. Det kittlade skönt mot huden och jag blev vansinnigt upphetsad av att bli förnedrad. Han blev också kåt för när han inte hade mer piss så drog han upp mig och tog mig bakifrån mot väggen. Jag startade duschen så de varma strålarna forsade över våra kroppar medan vi knullade. När vi båda kommit så duschade vi länge och väl och tvålade och tvättade varandras kroppar.
Citera
2023-12-23, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
Såja, nu har jag provat. Låg med en kille i natt och efter en morgonritt så gick vi för att duscha. Jag gick före in i duschen och gick ner på knä. Han fattade först inte och skulle starta duschen. Jag sa till honom att pissa på mig. Han tvekade först men pissade sen ner mig. Jag blundade och höll munnen stängd. Det kittlade skönt mot huden och jag blev vansinnigt upphetsad av att bli förnedrad. Han blev också kåt för när han inte hade mer piss så drog han upp mig och tog mig bakifrån mot väggen. Jag startade duschen så de varma strålarna forsade över våra kroppar medan vi knullade. När vi båda kommit så duschade vi länge och väl och tvålade och tvättade varandras kroppar.

Varför höll du munnen stängd?
Citera
2023-12-23, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allans.kompis
Varför höll du munnen stängd?

Blä, äckligt. Kanske länge fram
Citera
2023-12-23, 18:00
Medlem
Citat:

Är det inte meningen att du ska vara en lydig slav? 🤔
Citera
2023-12-23, 18:27
Medlem
Vill också bli kissad på🥺🥺😭
Citera
2023-12-23, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradwifey
Vill också bli kissad på🥺🥺😭

Om du kan tänka dig att hålla i slangen så
Citera
2023-12-27, 00:39
Medlem
JohanLiljegrens avatar
Golden showers är bara så jävla sorgligt. Jag hade aldrig kunnat ställa upp på det själv.
Citera
2023-12-27, 22:03
Medlem
Är ju visserligen inte tjej….

Men jag personligen blir sjukt kåt av att en tjej står på knä framför en och dricker direkt ifrån källan….
Citera
2023-12-27, 22:06
Medlem
Citat:

Åååh vad synd…men visst det är ju inget man gör med alla…men när det funkar och hon verkligen dricker det som ges henne,fy fan vad det är hett.
Citera
2023-12-28, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9-5og
Åååh vad synd…men visst det är ju inget man gör med alla…men när det funkar och hon verkligen dricker det som ges henne,fy fan vad det är hett.

Har provat att ta i munnen nu men spottade ut. Nästa gång kanske jag sväljer undan.
Citera
2023-12-28, 16:24
Medlem
Citat:
Har provat att ta i munnen nu men spottade ut. Nästa gång kanske jag sväljer undan.

Det är ju inte illa pinkat det inte
Citera
2023-12-30, 21:06
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanLiljegren
Golden showers är bara så jävla sorgligt. Jag hade aldrig kunnat ställa upp på det själv.

Varför inte själv har jag testat är kille och alltid varit mottagaren har fått det på kuken men föredragit ansiktet och ibland svalt ett par munnar givaren har alltid varit kvinna. Hett men inget krav
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in