2023-12-19, 08:23
Medlem
vem fan vill ha en tjej som snusar? Seriöst vad har hänt med svenska damer 😂 Har inget emot snusare, men problemet är att folk slänger sina snusprillor överallt, man ser de överallt. Jävla smuts, och så har man papperskorgar också. Svenska gator är så smutsiga jämfört med till exempel singapore eller japan eller dylikt. Afghanistan har till och med renare gator. Alkohol och nikotin är svennes go-to drog, typiskt jävla white-trash fasoner.

Kan inte tänka mig att män som själva är nikotin slavar väljer tjejer som snusar/röker säg mig ett land där tjejer snusar i samma utsträckning som svenska tjejer, det är inte normalt
Senast redigerad av Canarybird 2023-12-19 kl. 08:34.
Citera
2023-12-19, 08:30
Medlem
Roobans avatar
Svenska tjejer är ökända världen över för att vara:

1. Feminister
Citat:
Knappt någon kallar sig för feminist längre, det är bara dom radikala som är kvar i den rörelsen. Som av en händelse så bara råkar många svenska tjejer vara dessa radikalister.
2. Horor
Citat:
Idag så är det vanligt för en svensk tjej att ha varit med 5 snubbar eller ännu fler innan hon ens fyllt 20. En kompis till mina kompisar är en tjej och hon hade legat med ~25 stycken, och då var hon själv under 30 år gammal...
3. Män
Citat:
Svenska tjejer tror att det är positivt att agera maskulint. Svenska tjejer är dom enda tjejerna i världen som inte förstår att kvinnor har en egen kraft och det är kvinnans ansvar att agera feminint, medan mannen agerar maskulint. Kvinnor som agerar maskulint skjuter sig själva i foten, dom lever ett liv som dom inte vill leva och som deras biologi inte klarar av.

Edit: Och med detta så ville jag ha sagt att svenska tjejer är på väg att gå från att vara mest eftertraktade till att bli minst eftertraktade. Detta har dom orsakat själva genom att exempelvis snusa, fingermåla med mensblod samt anklaga sin chef och några andra randoms på twitter för sexuella ofredanden efter att dom blivit hejade på. Du kanske har hört om begreppet "passport bros" (eller nåt) och det handlar om att vita män i större utsträckning vänder sig mot andra kvinnor än dom som tillhör ens egen ras, eller kultur menar jag förstås.

Den vita svenska tjejkulturen, den är så gott som bekämpad men det finns lite spår kvar av den i samhället. Men snart har vi utplånat dom sista som är kvar.
Senast redigerad av Rooban 2023-12-19 kl. 08:36.
Citera
2023-12-19, 09:04
Medlem
Airwave92s avatar
Instämmer, aldrig sett så många tjejer som snusat innan, nästan fler som snusar än röker, galet oattraktivt
Citera
2023-12-19, 09:26
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Instämmer, aldrig sett så många tjejer som snusat innan, nästan fler som snusar än röker, galet oattraktivt

Har väl själv inga större problem med det så länge de snusar påsar. Dock så träffade jag en puma i Umeå en gång när jag var där och jobbade som snusade lös. Visst, det funkade där uppe men skulle hon kommit ner till Sthlm och hälsat på så hade inte lössnuset fungerat.
Citera
2023-12-19, 09:32
Medlem
Det har blivit en trend. Antagligen för att det ser lite arbetarklassigt á "jag bor i malmö går på psykofarmaka och dåliga tinderdejter". Detta kulminerade i Linnea Henrikssons självbetitlade album 2017, där det finns inte bara bild på vinglas, utan även snus, ett brustet hjärta, sms och sushi.

Personligen tycker jag inte att nån borde snusa, varken män eller kvinnor.
Citera
2023-12-19, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canarybird
vem fan vill ha en tjej som snusar? Seriöst vad har hänt med svenska damer 😂 Har inget emot snusare, men problemet är att folk slänger sina snusprillor överallt, man ser de överallt. Jävla smuts, och så har man papperskorgar också. Svenska gator är så smutsiga jämfört med till exempel singapore eller japan eller dylikt. Afghanistan har till och med renare gator. Alkohol och nikotin är svennes go-to drog, typiskt jävla white-trash fasoner.

Kan inte tänka mig att män som själva är nikotin slavar väljer tjejer som snusar/röker säg mig ett land där tjejer snusar i samma utsträckning som svenska tjejer, det är inte normalt
Äckligt och oattraktivt.
Citera
2023-12-19, 09:55
Medlem
anothes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rooban
Svenska tjejer är ökända världen över för att vara:
3. Män
Svenska tjejer tror att det är positivt att agera maskulint
Det är inte nåt svenskt , det är butch typen. Den som har man-rollen i lesbiska förhållanden (termen hämtad från kvinnofängelser i USA). Eftersom detta då är nån bortom normal parrelation är detta utanför tjejmängden.
Citera
2023-12-19, 10:14
Medlem
Jag tycker visst det verkar som att du har nått emot snusare.
Citera
2023-12-19, 10:21
Medlem
LaCucarachas avatar
Stör mig inte heller på det så länge det är såna där små vita ”tjejsnusar” och inte riktigt snus. Värre med rökare imo.
Citera
2023-12-19, 10:25
Medlem
Bazze1s avatar
Hellre en tjej som snusar portionssnus än en som suger i sig giftpinnar som kallas cigaretter.

Lössnus aldrig i livet.

Men det förutsätter att hon har en god munhygien för övrigt och använder munskölj innan intim kontakt, då jag själv snusar (portion numera) och är extra noga med en ren mun när sambon vill byta saliv.
Citera
2023-12-19, 10:27
Medlem
Benägen att hålla med.

Svenska tjejer idag... det är tatueringar, snus, kängor och... ja jag vet inte vad. Kvinnliga är dom iaf inte.

Skulle alla dar i veckan heller vara med en tjej som feströker framför någon som snusar.

Och apropå kvinnlighet... finns det ens tjejer som kan gå i klackar längre?
Citera
2023-12-19, 10:37
Avslutad
Helt ok om man snusa, så länge man ta den ut diskret och inte framför andra människor. Det är vidrigt att man bara slänga den använda snusen lite varsomhelst

För min del kommer jag aldrig bli en snus tjej. Det blev konstaterat sista veckan när jag fick för mig testa snus för skoj. Jag vet inte om det var jalapeño smaken av snuset eller bara snuset som lämnat mig blek och skakig efter en kräk runda. Men aldrig igen!
Senast redigerad av Blackrose23 2023-12-19 kl. 11:02.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in