Svenska tjejer är ökända världen över för att vara:
1. Feminister
Citat:
Knappt någon kallar sig för feminist längre, det är bara dom radikala som är kvar i den rörelsen. Som av en händelse så bara råkar många svenska tjejer vara dessa radikalister.
2. Horor
Citat:
Idag så är det vanligt för en svensk tjej att ha varit med 5 snubbar eller ännu fler innan hon ens fyllt 20. En kompis till mina kompisar är en tjej och hon hade legat med ~25 stycken, och då var hon själv under 30 år gammal...
3. Män
Citat:
Svenska tjejer tror att det är positivt att agera maskulint. Svenska tjejer är dom enda tjejerna i världen som inte förstår att kvinnor har en egen kraft och det är kvinnans ansvar att agera feminint, medan mannen agerar maskulint. Kvinnor som agerar maskulint skjuter sig själva i foten, dom lever ett liv som dom inte vill leva och som deras biologi inte klarar av.
Edit: Och med detta så ville jag ha sagt att svenska tjejer är på väg att gå från att vara mest eftertraktade till att bli minst eftertraktade. Detta har dom orsakat själva genom att exempelvis snusa, fingermåla med mensblod samt anklaga sin chef och några andra randoms på twitter för sexuella ofredanden efter att dom blivit hejade på. Du kanske har hört om begreppet "passport bros" (eller nåt) och det handlar om att vita män i större utsträckning vänder sig mot andra kvinnor än dom som tillhör ens egen ras, eller kultur menar jag förstås.
Den vita svenska tjejkulturen, den är så gott som bekämpad men det finns lite spår kvar av den i samhället. Men snart har vi utplånat dom sista som är kvar.