2023-12-19, 10:45
Avslutad
"Finns det ingen kvinnlighet kvar?"

Låter som samma gnäll som man hör från feministerna. De klagar på att männen inte är som de vill, precis som att de som grupp har någon skyldighet att uppfylla deras önskemål.

Snusar själv och har inga problem med tjejer som snusar.
Senast redigerad av SvenHelsing 2023-12-19 kl. 10:54.
Citera
2023-12-19, 11:01
Medlem
CC75s avatar
Delar TS uppfattning. Snusning ökar bland kvinnor och det är rejält oattraktivt. Kan inte tänka mig ha en seriös relation med en tjej som snusar eller röker regelbundet. Men som någon annan skrev. Svenska kvinnor vill inte vara attraktiva för män idag.

// CC
Citera
2023-12-19, 11:25
Medlem
hippilis avatar
Det har blivit väldigt vanligt och hellre snus än rökning och inte fyller ansiktet med snus som vissa ungdomar gör. Jodå både jag och tjejen snusar, både lös och portion sedan många år
Citera
2023-12-19, 12:20
Medlem
Antifa.Hooligans avatar
Du ser inte många kvinnor som snusar riktigt snus dock. Utan dom kör fejksnus, som smakar godis.
Citera
2023-12-19, 13:06
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Det är väl mest tobaksfritt de använder? Vita påsar med fruktsmak och nikotin. Svårt att se vad som är äckligt med det.

Rökare är väl betydligt äckligare med rökstank och förstörd hälsa?
Citera
2023-12-20, 07:15
Medlem
Det är inte bara tjejer, snusandet har ökat överlag.

Det beror på all reklam och marknadsföring från de märken som gör tobaksfri snus. Det har varit rena rama vilda västern då de gett ut gratis dosor till folk på festivaler och andra tillställningar samt försökt skapa en image som lockar unga innerstadsbor. Dom har verkligen lyckats med att göra nikotinpåsar coola bland målgruppen.

Men ja, jag tycker också det är väldigt tråkigt att se prillor på marken.
Citera
2023-12-20, 12:41
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarsmolket
Benägen att hålla med.

Svenska tjejer idag... det är tatueringar, snus, kängor och... ja jag vet inte vad. Kvinnliga är dom iaf inte.

Skulle alla dar i veckan heller vara med en tjej som feströker framför någon som snusar.

Och apropå kvinnlighet... finns det ens tjejer som kan gå i klackar längre?

Hur ska tjejerna springa och slåss mot migranterna i klackar?
Citera
2023-12-20, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canarybird
vem fan vill ha en tjej som snusar? Seriöst vad har hänt med svenska damer 😂 Har inget emot snusare, men problemet är att folk slänger sina snusprillor överallt, man ser de överallt. Jävla smuts, och så har man papperskorgar också. Svenska gator är så smutsiga jämfört med till exempel singapore eller japan eller dylikt. Afghanistan har till och med renare gator. Alkohol och nikotin är svennes go-to drog, typiskt jävla white-trash fasoner.

Kan inte tänka mig att män som själva är nikotin slavar väljer tjejer som snusar/röker säg mig ett land där tjejer snusar i samma utsträckning som svenska tjejer, det är inte normalt

Det är väl bara att flytta då?

Varför skulle det vara konstigt att kvinnor snusar men inte män? Många av kvinnorna är dessutom föredetta rökare. Det är lättare att snusa än att röka i dagens Sverige eftersom det finns rökförbud på många platser och minimalt med rökrutor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in