2023-12-23, 23:05
Medlem
kubuns avatar
Hur fan gick det där till med bilvinsten? Hur kan man inte veta att man kom fram?
Citera
2023-12-23, 23:06
Medlem
Bra hylla på Mat-Tina under gröna blusen?
Citera
2023-12-23, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Hur fan gick det där till med bilvinsten? Hur kan man inte veta att man kom fram?

De ringer upp från dolt nummer om man är vinnaren, personen svarar väl inte då de ringer upp.
Citera
2023-12-23, 23:07
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
En riktig gambler

Kunde lika gärna varit något värt 25.000?
Om hon nu gamblade.
Årets blunder, du missade en miljon men tur hon fick en bil iaf.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun

Tror du kommer fram till en sluss där du får uppge dina personuppgifter och telefonnummer för att sedan bli uppringd när du ska delta i ett spel.
Citera
Medlem
Enligt Rastit finns det bara en Hilda Wallström i Ljusdal. Hon är 17 år. Olagligt va? Hon som missa miljonen på färgfemman. Finns 3 i hela Sverige, de andra i Linköping och Mölndal.
Citera
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Ditt svar vittnar om noll insikt och inga barn.
Spelar du ens Bingolotto? Vad gör du i tråden?

Nej, inte min tekopp, men alltid intressant med lite antropologiska studier.

Men det intressant är väll snarare vad du gör i tråden istället för att spela öppesittar bingolotto med de barn som bor hemma men du inte träffar övriga dagar om året...
Senast redigerad av CuteTwink-I-was 2023-12-23 kl. 23:23.
Citera
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lfh
Asså vi satt och snackade och lyssnaden inte riktigt, men när hon missade miljonen… sen efter så visar han upp miljonen och var den är, var inte det ett extremt hån emot hennes val? Eller missade jag något som sas?

Hon chansade kanske, fast 18 var ju 35K säkert man får väl inte fortsätta efter miljonen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lfh
Asså vi satt och snackade och lyssnaden inte riktigt, men när hon missade miljonen… sen efter så visar han upp miljonen och var den är, var inte det ett extremt hån emot hennes val? Eller missade jag något som sas?

Programledarens förvånade min när hon sa nr 12 var priceless.
Citera
Medlem
Har inte följt hela skiten men var ligger miljonen på färgfemman utifall att jag får bingo på sista och skulle få komma fram? Lovar att skänka bort minst halva till dig ger mig rätt svar i så fall.
Citera
2023-12-23, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bingokungen
och glöm inte dubbellott och trippellott för 200/300 kr och är du en familj på fem stycken blir det 500 kr och sen ska det ringas in om du ska ha chans på alla vinster för upp till 20 kr per samtal. Sen är den vanligaste vinsten ikväll 100 kr, så du vinner då pengarna tillbaka. Visst föreningslivet får lite över 100 miljoner i överskott efter ikväll men priset skulle behövas sänkas.

Att köpa dubbel eller trippel är korkat. De skulle aldrig ex låta någon vinna..
Citera
2023-12-23, 23:08
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Har inte följt hela skiten men var ligger miljonen på färgfemman utifall att jag får bingo på sista och skulle få komma fram? Lovar att skänka bort minst halva till dig ger mig rätt svar i så fall.

1an
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in