2023-12-17, 23:24
Medlem
picapicans avatar
Då var det dags igen! Kåta Lotta och Daniel Norberg guidar oss genom kvällen, från 19.30 fram till julafton. I rimstugan sitter Arantxa Alvarez, David Hellenius och Edward Af Sillen. Kvällens kock är gapiga Tina Nordström.

Övriga gäster i år: Lisa Nilsson, Viktor Norén, Lasse Stefanz, David Lindgren, Theoz, One more time, Dad harmony och Marsha Songcome. Flertalet lär dock vara bandade.

Kvällens hålltider för bingospel:

20:01:55 Ettans Bingo!

20:34:36 Tvåans Bingo!

21:11:57 Treans Bingo!

22:19:41 Fyrans Bingo!

23:07:07 Femmans Bingo!

https://www.bingolotto.se/uppesittarkvall/halltider/

Ska ni spela, enbart titta eller inget alls...? Vad tror ni om gästerna?
Citera
2023-12-17, 23:45
Medlem
Abelssuns avatar
Nu när TV4 går på knäna, så drar man till med, vad man tror, är ett säkert kort i David Hellenius. Kommer han busringa sin fru igen? En bög måste man ha med i rimstugan också. Ska inte Soldoktorn vara med och berätta hur man håller vikten i jul eller vad som händer i kroppen när man dricker alkohol?
Citera
2023-12-17, 23:59
Medlem
Klart man är med, tradition. Är Gud god så blir man även en vinnare.
Citera
2023-12-18, 00:19
Medlem
argaangelicas avatar
Varför inte Laleh eller Gina? Sebbe Staxx? Fick en bingolott så följer detta. Hoppas på att det finns en mening/sketch mot rasism under kvällen. Kanske lite mer exotiska maträtter som är vegan/vegetarisk. Tänk om en vinner Färgfemman? 🏳️‍🌈
Senast redigerad av argaangelica 2023-12-18 kl. 00:34.
Citera
2023-12-18, 05:55
Medlem
Usch vilket dåligt urval av gäster :O

Edward Af Sillen. Urk!
Citera
2023-12-18, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Varför inte Laleh eller Gina? Sebbe Staxx? Fick en bingolott så följer detta. Hoppas på att det finns en mening/sketch mot rasism under kvällen. Kanske lite mer exotiska maträtter som är vegan/vegetarisk. Tänk om en vinner Färgfemman? 🏳️‍🌈

Du verkar ju helt störd om du vill de tjackisen sebbe staxx i bingolotto? Och sen att de ska göra nån sketch mot rasism???? Det är bingolotto förfan.

O ditt veganska kök får du ta nån annanstans det hör ej hemma på julbordet.

Herre min skapare, jag undrar om du trollar eller är psykiskt störd på riktigt?

Jag förljer bingolotto i år, hoppas vinna en bil.
Citera
2023-12-23, 08:55
Medlem
picapicans avatar
Någon som vet hur intresset är för bingospel denna julen? Fler eller färre sålda lotter än brukligt? Jag har köpt en lott. Priset är rätt saftigt, 100:- för enkellott.
Citera
2023-12-23, 09:01
Medlem
Musikopps avatar
Oj, svag laguppställning. Lotta är dessutom oerhört jobbig med sin uppmärksamhetskrävande personlighet. Kommer undvika detta spektakel.
Citera
2023-12-23, 09:08
Medlem
Tycker det är lite dåligt att du kan vinna nya lotter värda 50 eller 60 kr då lotten kostar 100 kr, du borde minst få pengarna tillbaka.

Antal lådor är färre idag också 10 stycken mot 15 stycken som de var hos Loket och Lasse hade till och med 16. Om jag även jämför nyare uppesittarkvällen med äldre uppesittarkväll var det mer samtal med tittare och mer spel där tittarna fick vara med och vinna än snack med gäster och matlagning i alla program, de hade de inte förut i BingoLottos uppesittarkväll men numera måste de ha med mat här också som alla andra program.
Citera
2023-12-23, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Någon som vet hur intresset är för bingospel denna julen? Fler eller färre sålda lotter än brukligt? Jag har köpt en lott. Priset är rätt saftigt, 100:- för enkellott.

och glöm inte dubbellott och trippellott för 200/300 kr och är du en familj på fem stycken blir det 500 kr och sen ska det ringas in om du ska ha chans på alla vinster för upp till 20 kr per samtal. Sen är den vanligaste vinsten ikväll 100 kr, så du vinner då pengarna tillbaka. Visst föreningslivet får lite över 100 miljoner i överskott efter ikväll men priset skulle behövas sänkas.
Citera
2023-12-23, 09:13
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Ikväll blir vi rika!
Citera
2023-12-23, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Ikväll blir vi rika!

Fem år sedan idag jag vann 1000 kr i presentkort på Intersport, min största vinst genom alla åren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in