Citat:
Ursprungligen postat av
Verderia
Det är du som anklagar kvinnor för att de blir upprörda över saker som du personligen tycker är triviala - men du har inte facit. Det är inte trivialt att bli tafsad på av en läkare och jag fattar inte varför du utgår ifrån att det inte ligger något bakom anmälningarna. Men du har ju uppenbarligen bestämt dig för att alla kvinnor är neurotiska så det finns ingen mening med att diskutera med dig. Kvinnor existerar inte som nån sorts sexobjekt för att du ska ha nån att nypa i rumpan på krogen. Det finns absolut kvinnor som gör en höna av en fjäder men du gör fel i att utgå ifrån att det alltid är så.
Att bli taffsad på ligger i sakens natur. Och vi diskuterar bröstundersökningar, inte krogen.
Jag nyps aldrig men tar ofta på kvinnor jag pratar med. De tar ofta på mig också, faktiskt oftare, eftersom jag är försiktig med tanke på hur lättriggade många är idag och skriker för minsta sak. Jag tar även på män jag pratar med. Och män tar på mig också. Nej, har inte en endaste gång blivit anklagad av någon. Omgivningen verkar uppskatta beröring. Vi människor är sociala varelser. Beröring är en del av social samvaro och kommunikation.
Smickra inte dig själv genom att tro att du är ett sexobjekt.
Jag tror att problemet ligger hos dig.